Sallyquote:
LoLkequote:
Succes met je belastingaangiftequote:
Zal wel lukken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes met je belastingaangifte
Anders doe ik het wel!quote:
Amyquote:
Wat zei de spiegel vanochtend?quote:Op maandag 8 april 2024 01:40 schreef Sally het volgende:
Hm. Wat zal ik doen.
Ook maar een slaapje doen?
Zal ik er schoner van worden... ?
Grmbl.quote:Op maandag 8 april 2024 11:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat zei de spiegel vanochtend?
Zoiets.quote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu kan de spiegel niet meer praten?
[ afbeelding ]
Ooh dat is vervelend, ik ken het. Hopelijk is het straks weer beter!quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar werd net even overvallen door een hevige hoofdpijn , dus ik hoop dat het zakt na 2 paracetamollen en nu op bed liggen in het donker...![]()
Kusje voor Sally haar pijnquote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar werd net even overvallen door een hevige hoofdpijn , dus ik hoop dat het zakt na 2 paracetamollen en nu op bed liggen in het donker...![]()
Gauw beter worden!quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Zo ben ikquote:
Ah nee, toch geen migraine?quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Sally heeft ook leerlingen die Red Bull zuipen.quote:
Hm, het viel mee. Vroeger erger gehad en wel migraine idd....quote:
Asteblief nie zeg. Zelf expliciet nooit leraar willen wordenquote:Op maandag 8 april 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sally heeft ook leerlingen die Red Bull zuipen.
Ik ook niet. Had ze binnen 5 min allemaal vermoord.quote:Op maandag 8 april 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Asteblief nie zeg. Zelf expliciet nooit leraar willen worden
quote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze binnen 5 min allemaal vermoord.
Ik had meegeholpenquote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had vandaag een body count van 5 dus viel meequote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel liefquote:
Weet ik.quote:
Standaard dagje?quote:Op maandag 8 april 2024 17:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had vandaag een body count van 5 dus viel mee
Zingevend nog wel.quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Slopend, maar zingevend zullen we maar zeggen
Whehe, doe ik ook zo vaak.quote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik verblijf graag in die illusie
Ja, het geeft mij vaak weer nieuwe inzichten.quote:Op maandag 8 april 2024 19:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Lekker is dat he, dat escapisme
Ooit geëxperimenteerd met psilocybine/mescaline of anderszins?quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het geeft mij vaak weer nieuwe inzichten.
Dan was het iig niet zinloos!quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Slopend, maar zingevend zullen we maar zeggen
Als ook maar 0,01% is aangekomen van wat ik vandaag naar de verweekte puberbreinen heb gecommuniceerd, dan is dat 110% winstquote:
* TheStigsDutchCousin pakt knuppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |