Ja, want ik moet gelijk voor 25 pubers staan die al voor 7 uur 's ochtends hun eerste Red Bull al op hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik las even zonder kloffie.
Ik slaap over het algemeen met pyjama aan, maar als ik naakt slaap, zou ik niet uit bed springen en aansluiten.
Ik drink nooit koffie, dus dat heb ik niet nodig om op te staan. Ben jij een van die mensen die uit staat tot het eerste kopje koffie er in zit?
Ow - je dacht richting Manga. Ja, dan snap ik hetquote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, ga vooral niet beelddenken want dan kom je in een soort manga-achtig scenario![]()
Hou het maar vanilla
Sallyquote:
LoLkequote:
Succes met je belastingaangiftequote:
Zal wel lukken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes met je belastingaangifte
Anders doe ik het wel!quote:
Amyquote:
Wat zei de spiegel vanochtend?quote:Op maandag 8 april 2024 01:40 schreef Sally het volgende:
Hm. Wat zal ik doen.
Ook maar een slaapje doen?
Zal ik er schoner van worden... ?
Grmbl.quote:Op maandag 8 april 2024 11:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat zei de spiegel vanochtend?
Zoiets.quote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu kan de spiegel niet meer praten?
[ afbeelding ]
Ooh dat is vervelend, ik ken het. Hopelijk is het straks weer beter!quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar werd net even overvallen door een hevige hoofdpijn , dus ik hoop dat het zakt na 2 paracetamollen en nu op bed liggen in het donker...![]()
Kusje voor Sally haar pijnquote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar werd net even overvallen door een hevige hoofdpijn , dus ik hoop dat het zakt na 2 paracetamollen en nu op bed liggen in het donker...![]()
Gauw beter worden!quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Zo ben ikquote:
Ah nee, toch geen migraine?quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Sally heeft ook leerlingen die Red Bull zuipen.quote:
Hm, het viel mee. Vroeger erger gehad en wel migraine idd....quote:
Asteblief nie zeg. Zelf expliciet nooit leraar willen wordenquote:Op maandag 8 april 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sally heeft ook leerlingen die Red Bull zuipen.
Ik ook niet. Had ze binnen 5 min allemaal vermoord.quote:Op maandag 8 april 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Asteblief nie zeg. Zelf expliciet nooit leraar willen worden
quote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze binnen 5 min allemaal vermoord.
Ik had meegeholpenquote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had vandaag een body count van 5 dus viel meequote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel liefquote:
Weet ik.quote:
Standaard dagje?quote:Op maandag 8 april 2024 17:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had vandaag een body count van 5 dus viel mee
Zingevend nog wel.quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Slopend, maar zingevend zullen we maar zeggen
Whehe, doe ik ook zo vaak.quote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik verblijf graag in die illusie
Ja, het geeft mij vaak weer nieuwe inzichten.quote:Op maandag 8 april 2024 19:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Lekker is dat he, dat escapisme
Ooit geëxperimenteerd met psilocybine/mescaline of anderszins?quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het geeft mij vaak weer nieuwe inzichten.
Dan was het iig niet zinloos!quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Slopend, maar zingevend zullen we maar zeggen
Als ook maar 0,01% is aangekomen van wat ik vandaag naar de verweekte puberbreinen heb gecommuniceerd, dan is dat 110% winstquote:
* TheStigsDutchCousin pakt knuppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |