Je gebruikt de gallery van imgur in de tag en niet de eigenlijke url van het plaatje zelf.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:54 schreef Document1 het volgende:
Je kan ook gewoon uitleggen wat ik niet goed doe.
Niet eens achter het doel.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
User @:Document1 stond achteraan bij het uitdelen van de hersenen.
Ik zie wel mogelijkheden in deze kop om Valentijn te cancellen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Face tattoos, heel coool.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Hey Siri, hoe ziet totale chaos eruit?"
Het is meer Jeroen Zoet. En dan in zijn slechtste periode.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
Ramaj was toch na twee potjes de nieuwe Van der Sar?
Volgens wie ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
Ramaj was toch na twee potjes de nieuwe Van der Sar?
Je kan het niet verzinnen hequote:Op vrijdag 5 april 2024 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Onrust bij Ajax duurt voort: Van Praag de fout in met registratie Ajax-aandelen
https://www.voetbalprimeu(...)e-ajax-aandelen.html
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ze flikkeren nu gewoon alle lijken in n week uit de kast en hopen daarna de gifbeker leeg te hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Onrust bij Ajax duurt voort: Van Praag de fout in met registratie Ajax-aandelen
https://www.voetbalprimeu(...)e-ajax-aandelen.html
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Natuurlijk een ander verhaal dan Kroes (100 aandelen in 1998 tov een shitload net een week voor je komst) maar als je zulke grote worden hebt als Van Praag..tja..het is geen speeltuin.quote:
quote:Van Praag stelt dat ‘het handelen van Alex Kroes niet verenigbaar is met waar we bij Ajax voor staan’.
Van Praag stelt tevens dat Ajax het niet kon maken om hem te laten zitten. ‘Dat was niet uit te leggen geweest. Dan zouden we vragen krijgen waarom Overmars niet is gehandhaafd. Het mag niet en is moreel verwerpelijk’
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik @:zipportal
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik @:zipportal
Hopen dat de kop van van Praag gaat rollen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
Die vent van de VEB lijkt me vooral een trieste gozer.
Dit is geen autoriteit he, dit is een belangenvereniging. Zielig manneke die het nadat van Praag hard uithaalde na de handel met voorkennis op deze manier voor een vriendje op wil nemen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:
Verder denk ik dat Ajax gewoon met 1-4 wint van Feijenoord zondag.
`quote:
6 maanden doen over een rapport dat binnen 3 weken klaar zou zijn, moeten we dat nog serieus nemen?quote:Op maandag 8 april 2024 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
KPMG is een parodie op een adviesbureau
quote:Op maandag 8 april 2024 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Swart loopt leeg na Ajax-afgang: 'Moet ik even oplezen wat we gewonnen hebben?'
[ afbeelding ]
Sjaak Swart heeft zeer gerriteerd gereageerd op de historische nederlaag die Ajax zondag leed tegen aartsrivaal Feyenoord (6-0). Bij het radioprogramma Wijnand in de Ochtend op 3FM schiet Mister Ajax volledig uit de slof.
Radiomaker Wijnand Speelman na De Klassieker contact op met Swart. Mister Ajax zat daar duidelijk niet op te wachten. "Ik heb het niet gezien, dus ik wil er niets mee te maken hebben", reageert de oud-voetballer gergerd. "Ik weet hoe het is bij Ajax op het ogenblik. Dat weet u ook. Een heel slecht jaar, voor de rest ga ik niks zeggen."
Swart heeft goede hoop dat Ajax snel weer de oude wordt. "Dat heb ik altijd. Moet ik even oplezen wat wij allemaal gewonnen hebben? Of is dat bekend?" De Ajax-legende krijgt de vraag hoe de Amsterdammers het gevoel van de succesjaren weer terug kan krijgen. "Gaat u dat maar even aan iemand anders vragen. Ik heb er genoeg over gezegd", reageert Swart geagiteerd.
"Verleden week hebben we Feyenoord tegen FC Volendam gezien", vervolgt Swart. "Dat werd 0-0. Heerlijk hoe ze toen speelden. Dan spelen ze tegen Ajax, krijgen ze alles mee… Ik zeg er niks over. Ik heb hier geen trek in", besluit Swart.
https://www.voetbalprimeu(...)tegen-feyenoord.html
Uurtje factuurtje.quote:Op maandag 8 april 2024 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
6 maanden doen over een rapport dat binnen 3 weken klaar zou zijn, moeten we dat nog serieus nemen?
Die schijtlollige radio diedjees moeten een lieve bejaarde man gewoon met rust laten op de maandagochtend.quote:Op maandag 8 april 2024 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Swart loopt leeg na Ajax-afgang: 'Moet ik even oplezen wat we gewonnen hebben?'
[ afbeelding ]
Sjaak Swart heeft zeer gerriteerd gereageerd op de historische nederlaag die Ajax zondag leed tegen aartsrivaal Feyenoord (6-0). Bij het radioprogramma Wijnand in de Ochtend op 3FM schiet Mister Ajax volledig uit de slof.
Radiomaker Wijnand Speelman na De Klassieker contact op met Swart. Mister Ajax zat daar duidelijk niet op te wachten. "Ik heb het niet gezien, dus ik wil er niets mee te maken hebben", reageert de oud-voetballer gergerd. "Ik weet hoe het is bij Ajax op het ogenblik. Dat weet u ook. Een heel slecht jaar, voor de rest ga ik niks zeggen."
Swart heeft goede hoop dat Ajax snel weer de oude wordt. "Dat heb ik altijd. Moet ik even oplezen wat wij allemaal gewonnen hebben? Of is dat bekend?" De Ajax-legende krijgt de vraag hoe de Amsterdammers het gevoel van de succesjaren weer terug kan krijgen. "Gaat u dat maar even aan iemand anders vragen. Ik heb er genoeg over gezegd", reageert Swart geagiteerd.
"Verleden week hebben we Feyenoord tegen FC Volendam gezien", vervolgt Swart. "Dat werd 0-0. Heerlijk hoe ze toen speelden. Dan spelen ze tegen Ajax, krijgen ze alles mee… Ik zeg er niks over. Ik heb hier geen trek in", besluit Swart.
https://www.voetbalprimeu(...)tegen-feyenoord.html
Vervelende DJ belt vervelende oude man. OK.quote:Op maandag 8 april 2024 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die schijtlollige radio diedjees moeten een lieve bejaarde man gewoon met rust laten op de maandagochtend.
Schippie had overigens beter Sjaak op kunnen stellen dan nepgangster Bergwijn.
Ik ben tegen racismequote:Op maandag 8 april 2024 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[ afbeelding ]
Heatmapje Bergwijn, zou die veel aftrappen hebben moeten nemen?
Hij heeft wel gelijk want we kregen alles mee. Al die beslissingen in het voordeel van Feyenoord. Met een beetje normale scheids had het zomaar 0-3 kunnen worden….quote:Op maandag 8 april 2024 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Feyenoord - Ajax heeft hij niet gezien maar Feyenoord tegen FC Volendam vond hij wel leuk? Ok Sjaak.
Blijft toch een bizarre actiequote:
Dit dus.quote:
Erg gnant. Hij keurt die actie niet eens af. Walgelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat clubje is al een tijd alle schaamte voorbij.
Domme Sjon (nee, niet die) is mentaal al bij het einde van het seizoen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Als jij terug komt van je enkelblessure, ga je dan ook mensen slaan in de Kuip?quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
🙏quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wou hier iets posten over Ajax tegen Excelsior, maar ik kreeg medelijden met de Ajax fans dus daarom laat ik het maar.
Cursusje "hoe kan ik in een Ajaxparodie topic er toch ng debieler uitzien als Calimeroclub."quote:
De Calimeros worden morgen (of over 10 dagen) kampioen #25quote:Op woensdag 24 april 2024 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cursusje "hoe kan ik in een Ajaxparodie topic er toch ng debieler uitzien als Calimeroclub."
Is het een geuzennaam geworden ja?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Calimeros worden morgen (of over 10 dagen) kampioen #25![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet zo goed tegen die mongolen bij ons die zichzelf kakkerlakken zijn gaan noemen.quote:
Altijd lachen om ajax wanneer het mogelijk isquote:Op zondag 19 mei 2024 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ben je kampioen en nog altijd zo bezig met Ajax.
Dan ben je echt een hele kleine club.
WTF. Geen enkele van de 12 gekochte spelers had een positieve beoordeling gekregen van de scouting.quote:Ajax heeft afgelopen zomer twee spelers gehaald die niet zijn gescout. Een daarvan is Benjamin Tahirovic, zo blijkt uit onderzoek van Follow the Money.
Eerder kwam al naar buiten dat Sven Mislintat als technisch directeur de adviezen van de scouting van Ajax in de wind had geslagen en miljoenen had uitgegeven aan spelers die geen enkele A kregen op de scoutingsrapports. Dat beaamt ook Follow the Money.
In alle aankopen wordt met een kritische vinger gewezen naar Jan van Halst. Hij was namelijk hoofdverantwoordelijk voor het toezicht op transfers en moest Mislintat dus goedkeuring geven voor het afronden van transfers. “Van Halst tikt die deals af: opmerkelijk, aangezien alle spelers negatieve scoutingsadviezen kregen. Follow the Money beschikt over het eindoordeel van alle scoutingsrapporten van Mislintats aankopen: geen van de twaalf spelers had een positieve aanbeveling. Twee spelers werden in alle rapporten te licht bevonden.”
https://www.fcupdate.nl/v(...)al-niet-zijn-gescout
Brobbey is een parodie op een Ajacied.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Brobbey spreekt ergernis uit over PSV: 'Ik mag ze niet, ze zijn arrogant'
https://www.voetbalprimeu(...)e-zijn-arrogant.html
🤣🤣🤣
Arrogant? Mwah. Ze hebben wel echt met afstand de meest intellectueel beperkte achterban van Nederland. En domme mensen overschatten zichzelf nogal snel, dus ergens begrijp ik die opmerking van Brobbey wel. Maar je ziet ook wel dat de grote bek meteen weg is in Eindhoven als het een seizoen niet draait. Ze zijn heel labiel wat dat betreft.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Brobbey spreekt ergernis uit over PSV: 'Ik mag ze niet, ze zijn arrogant'
https://www.voetbalprimeu(...)e-zijn-arrogant.html
🤣🤣🤣
Dat die kale crimineel alweer gewoon de aankopen presenteert is het ergste aan de foto'squote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik van 24 mei.
@:zipportal
En Kroes heeft er weer een paar centjes bij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik van 24 mei.
@:zipportal
Z’n broertje speelt al bij ONS PSV. Hele verstandige keuze van deze grote vis. Hopelijk hengelt PSV hem binnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
https://www.voetbalzone.n(...)ding-van-ajax/435479
Hopelijk volgen er meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Z’n broertje speelt al bij ONS PSV. Hele verstandige keuze van deze grote vis. Hopelijk hengelt PSV hem binnen.
EIGEN JEUGD DAN ZEKER!!!!11111!quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
https://www.voetbalzone.n(...)ding-van-ajax/435479
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman en Kieft zijn dan ook echte Ajacieden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als ie slaagt, anders is het ajaxtroep
Kieft staat een beetje raar in dat lijstje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman en Kieft zijn dan ook echte Ajacieden.
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar hij past wel in het rijtje ex-Ajacieden die in 88 de EC1 wonnen met PSV.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kieft staat een beetje raar in dat lijstje.
Echte PSVers/ajacieden/feyenoorders zullen nooit een overstap maken naar een andere top 3 club.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman en Kieft zijn dan ook echte Ajacieden.
Ach, vanderKuijlen was een provinciaaltje. Had net als Cruijff een wereldtopper kunnen worden. Maar hij kon de gehaktballen van moeke nie misse.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Echte PSVers/ajacieden/feyenoorders zullen nooit een overstap maken naar een andere top 3 club.
Jullie afgod Cruijjff was dus ook een nepperd
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, vanderKuijlen was een provinciaaltje. Had net als Cruijff een wereldtopper kunnen worden. Maar hij kon de gehaktballen van moeke nie misse.
Waarom steeds zo vijandigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Mister ajax Cruijjff is een verrader
Mister Feyenoord Van Hanegem is een verrader ( was zo goed als rond met PSV maar de transfer werd geblokkeerd door Philips)
Mister PSV heeft heel zn leven voor PSV gespeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moulijn werd gekozen tot Feijenoorder van de eeuw in 2000.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:09 schreef Elan het volgende:
Coen Moulijn is mister Feyenoord, niet V Hanegem.
Misschien kunnen we een parodietopic openen voor @:PSVCL en al zijn flaters.
Die gozer is echt een volslagen mokerdebiel.
Trek je er niks van aan tong80. PSVCL is een moker debielquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom steeds zo vijandigIk heb die tussen de palen ook gezien. Was weer een mooie aflevering. Verspil je energie eens een keertje niet. Ik was en ben een grote fan van us Wilie en ook van de kromme. Zet je oogkleppen eens af en drink minder azijn. Gisteren m'n koffie apparaat schoongemaakt met azijn. Ik kon daarna weer koffie drinken. Zwart uiteraard. Moet jij ook eens doen. Dan wordt het zwart kijken nuttig.
Ik trek me er ook niks van aan. Ik heb gewoon medelijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan tong80. PSVCL is een moker debiel
PSV is met hoofdletters. En wie is die andere naast jou ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:51 schreef Document1 het volgende:
Wel typisch dat twee van de grootste debielen van dit forum voor psv zijn.
Twee van de grootste debielen van dit forum zijn ook voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:51 schreef Document1 het volgende:
Wel typisch dat twee van de grootste debielen van dit forum voor psv zijn.
In dat geval degene die denkt dat hij godsgeschenk der letteren is voor dit forum en onder de impressie leeft dat hij doordevil 2 is omdat hij ooit een interview bij radio1 heeft afgeslagen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV is met hoofdletters. En wie is die andere naast jou ?
Klaas is gewoon een beetje speciaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Twee van de grootste debielen van dit forum zijn ook voor Feyenoord.
Sterker nog, als je een lijstje maakt van de 10 grootste mokerdebielen van dit forum dan zie je dat ze keurig verdeeld zijn over de club topics.
Het lijkt het echte leven wel hier.
Nu moet je ophouden, anders stuur ik Patty Brard op je af.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
In dat geval degene die denkt dat hij godsgeschenk der letteren is voor dit forum en onder de impressie leeft dat hij doordevil 2 is omdat hij ooit een interview bij radio1 heeft afgeslagen.
Jaren 80 Patty?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, anders stuur ik Patty Brard op je af.
Nou, nou, nou. Schuimbekkend voor de televisie inderdaad. Kijk namelijk altijd jeugdjournaal dat sluit goed aan bij mijn cognitieve capaciteiten.quote:
Zou het projectie zijn?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Schuimbekkend voor de televisie inderdaad. Kijk namelijk altijd jeugdjournaal dat sluit goed aan bij mijn cognitieve capaciteiten.
Denk dat @onlogisch inderdaad zeven kleuren schijt nu Slot weg is. Die nieuwe is toch echt mislukt in Belgi. Vervanger van Gimenez die er op een goede dag nog weinig van kan.quote:
quote:Ajax brak in de zomer van 2022 zijn transferrecord met de komst van Steven Bergwijn. Twee seizoenen later is de aanwezigheid van de 26-jarige aanvaller allerminst een succes gebleken. Bergwijn wordt al geruime tijd in verband gebracht met een vertrek en het is maar de vraag hoeveel Ajax terug zal zien van de eerder betaalde transfersom, daar de marktwaarde volgens het algoritme van FootballTransfers opnieuw is gedaald.
Bergwijn verliet in januari 2020 PSV, dat dertig miljoen euro incasseerde van Tottenham. In Londen wist de Oranje-international niet te imponeren en tweenhalf jaar later keerde hij terug naar Nederland en tekende hij een contract tot medio 2027. Inmiddels zit het tweede jaar van Bergwijn erop en staat zijn doelpuntenproductie op 29 goals in 76 duels. Hiervan maakte hij er 13 in 31 wedstrijden afgelopen seizoen.
Afgelopen winter werd Bergwijn al in verband gebracht met een vertrek bij Ajax. Bayern Mnchen had voorzichtig genformeerd en ook in Saoedi-Arabi was volop interesse. Komende zomer is de naam van de linksbuiten wederom op menig verlanglijstje genoteerd en staat hij in de belangstelling van West Ham United, Brentford, Brighton & Hove Albion en Crystal Palace.
Ajax lijkt open te staan voor de verkoop van Bergwijn, die met zijn salaris flink op de begroting drukt in de Johan Cruijff ArenA. Volgens Fabrizio Romano zou de clubleiding van Ajax bereid zijn om genoegen te nemen met een transfersom van ongeveer 23 miljoen euro, maar volgens het algoritme van FootballTransfers moeten de Amsterdammers vrezen voor een nog lager bedrag.
Bergwijn maakte twee jaar geleden voor 31,25 miljoen euro de overstap van Tottenham naar Ajax, maar sinds zijn laatste piek in maart 2023 is zijn marktwaarde alsmaar gedaald. Op zijn hoogtepunt bij de Amsterdamse club vertegenwoordigde Bergwijn een Estimated Transfer Value (ETV) van 34,7 miljoen euro. Deze is inmiddels met een percentage gezakt met bijna 50 procent (15,8 miljoen euro) ten opzichte van maart 2023 naar 18,9 miljoen euro.
quote:
en daarna zeggen “vandaag 7 maanden geleden🙏🏻♥️”.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is dit echt? Die opmerking over zijn vrouw, dat kan toch niet?
Een meisje van een leeftijd die je dochter had kunnen zijn versieren met opmerkingen over je dode vrouwquote:Op maandag 10 juni 2024 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
en daarna zeggen “vandaag 7 maanden geleden🙏🏻♥️”.
![]()
Ik hoop maar dat het niet echt is.
Wtf als dit waar is. Zelfs de dickpics van Overmars zijn hier niks bij.quote:
We weten niet wat dat wijf allemaal gezegd heeft of heeft laten zien.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf als dit waar is. Zelfs de dickpics van Overmars zijn hier niks bij.
Foto's an sich vind ik niet zo boeiend, het is meer wat John vermoedelijk heeft geschreven. Zijn eigen zoon is al 10+ jaar ouder dan dit meisje.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:35 schreef Coco het volgende:
[..]
We weten niet wat dat wijf allemaal gezegd heeft of heeft laten zien.
quote:Op maandag 10 juni 2024 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn eigen zoon is al 10+ jaar ouder dan dit meisje.
Leo heeft toch geen verschillen van 40 jaar? Toch?quote:
Waar ligt voor jou de grens?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leo heeft toch geen verschillen van 40 jaar? Toch?
Moet wel fake zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
en daarna zeggen “vandaag 7 maanden geleden🙏🏻♥️”.
![]()
Ik hoop maar dat het niet echt is.
Laten we dat maar hopen, ja.quote:
Nee joh, zijn whatsapp portretje is hetzelfde als die van zijn Twitter. En die selfie in het krachthonk van Ajax komt van de social media account van Ajax.quote:
Mensen trappen ook in De Speld. (dan ben je wel echt mokerdom)quote:Op maandag 10 juni 2024 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee joh, zijn whatsapp portretje is hetzelfde als die van zijn Twitter. En die selfie in het krachthonk van Ajax komt van de social media account van Ajax.
Dat mensen hier intrappen
En @Caland was alweer hijgerig zijn 'gelijk' aan het halen. (lol)quote:Op maandag 10 juni 2024 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee joh, zijn whatsapp portretje is hetzelfde als die van zijn Twitter. En die selfie in het krachthonk van Ajax komt van de social media account van Ajax.
Dat mensen hier intrappen
Dat zegt allebei precies niksquote:Op maandag 10 juni 2024 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@Caland en @onlogisch hebben zojuist hun creditcard gegevens doorgestuurd naar de prins van Nigeria.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:01 schreef fetX het volgende:
@:caland is het type dat op televisie komt omdat hij voor de 5e keer in een phishing mail is getrapt.
Dat is waar. Marc maakte dan in ieder geval nog zijn eigen content, Sjon is een luie versierder.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dat zegt zeg maar dat iedereen bij die foto's kon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Huh wat.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar. Marc maakte dan in ieder geval nog zijn eigen content, Sjon is een luie versierder.
Zouden mensen dat doen denk je? Foto’s van iemand anders gebruiken op internet om diegene in een kwaad daglicht te plaatsen?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dat zegt zeg maar dat iedereen bij die foto's kon.
Altijd weer die hack verhalen.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Eenzame Sjon is ook een patientje
En dan naar betrouwbare media als juicechannel die alles FACTCHECKEN sturen? Nee, dat zal wel niet inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zouden mensen dat doen denk je? Foto’s van iemand anders gebruiken op internet om diegene in een kwaad daglicht te plaatsen?
Dit is een bericht van 10 jaar geleden.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Altijd weer die hack verhalen.
[ x ]
@:GGMM
Als de spionnen het zeggen moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan naar betrouwbare media als juicechannel die alles FACTCHECKEN sturen? Nee, dat zal wel niet inderdaad.
Ik begin nu zelfs te vermoeden dat het meisje achter die boekenkast helemaal geen foto is van @Caland maar van iemand anders.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan naar betrouwbare media als juicechannel die alles FACTCHECKEN sturen? Nee, dat zal wel niet inderdaad.
Ja ik heb nog nooit een bizar verhaal gelezen dat verzonnen was bij roddelkanalen inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de spionnen het zeggen moet het wel waar zijn.
En ik vind dit simpelweg te bizar om te verzinnen eerlijk gezegd.
Ik heb opzich wel een pittige mening over 60-plussers die 18-jarigen versieren hoor. Ook al doe je wettelijk weinig verkeerd.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe sneu het leeftijdsverschil ook is, volgens mij doet hij hier niets illegaals. Niet minderjarig (18+), werken niet bij Ajax (machtsrelatie) en gaat geen grenzen over (dickpics, dwingen, dreigen etc.). Ben geen fan van John maar dit verdient hij niet.
Is het anders als hij haar gevonden heeft op een escort site?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel een pittige mening over 60-plussers die 18-jarigen versieren hoor. Ook al doe je wettelijk weinig verkeerd.
Het leeftijdsverschil is voor mij anders een behoorlijk debiele. Ik vind je dan mislukt, als man en mens. Dat je op die manier tegen een meisje van 21 praat, dan ben je gewoon een verstandelijk beperkte groomer. Ik ben meer dan 20 jaar jonger dan John en zou dit nooit kunnen zonder me een smerige manipulator te voelen. Dat zal hij ook hebben, of hij is verstandelijk beperkt. Hoe dan ook, ik vind er wel wat van.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe sneu het leeftijdsverschil ook is, volgens mij doet hij hier niets illegaals. Niet minderjarig (18+), werken niet bij Ajax (machtsrelatie) en gaat geen grenzen over (dickpics, dwingen, dreigen etc.). Ben geen fan van John maar dit verdient hij niet.
Mocht dit waar zijn: ik vind de zinnen over z’n vrouw gewoon om te kotsen. Waar hij verder in roert, moet hij zelf weten.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij zet zichzelf voor gek met alles wat hij schrijft.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:30 schreef timmmmm het volgende:
Laat die man lekker jonge vrouwen versieren op de socials.
Je kan zo'n ouwe geilaard ook gewoon vriendelijk doch dringend afwijzen in plaats van voor gek zetten
Ik vind het juist wel een mooie ontwikkeling dat viezerikjes met naam en toenaam aan de schandpaal worden genageld. Of je nou kinderen versiert of foto's van je piemel meent te moeten sturen.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:30 schreef timmmmm het volgende:
Laat die man lekker jonge vrouwen versieren op de socials.
Je kan zo'n ouwe geilaard ook gewoon vriendelijk doch dringend afwijzen in plaats van voor gek zetten
Bij kinderen wel ja, iemand van 21 is geen kind.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een mooie ontwikkeling dat viezerikjes met naam en toenaam aan de schandpaal worden genageld. Of je nou kinderen versiert of foto's van je piemel meent te moeten sturen.
Opa's zetten zich altijd voor gek op social mediaquote:Op maandag 10 juni 2024 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf voor gek met alles wat hij schrijft.
Als hij nou gewoon vraagt om een leuke avond…
Als de ene volwassene de andere volwassene benadert, moet dat gewoon kunnen. Als het een seniele oude gek is, kan ik me ook voorstellen dat je hard de deksel op je neus krijgt, en terecht. Maar om hem dan aan de schandpaal te nagelen en inderdaad gelijkschakelt met iemand die dickpics verstuurt of kinderen versiert vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een mooie ontwikkeling dat viezerikjes met naam en toenaam aan de schandpaal worden genageld. Of je nou kinderen versiert of foto's van je piemel meent te moeten sturen.
Voor de wet gezien niet nee. Maar als je 40 bent geweest zijn 21jarigen gevoelsmatig vaak nog wel kinds.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij kinderen wel ja, iemand van 21 is geen kind.
Dat zijn ook sneue figuren. Ik ken er ook zo een, mijn leeftijd dus rond de 35 en die komt telkens met een of ander jong ding aan. Daar hoef je niet mee te praten, da's makkelijk als je emotioneel achtergesteld bent. Maar dat moeten ze verder zelf weten lijkt me, wat je er verder ook van vindtquote:Op maandag 10 juni 2024 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voor de wet gezien niet nee. Maar als je 40 bent geweest zijn 21jarigen gevoelsmatig vaak nog wel kinds.
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voor de wet gezien niet nee. Maar als je 40 bent geweest zijn 21jarigen gevoelsmatig vaak nog wel kinds.
Ja prima hoor, het houdt voor mij ook wel op. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]voor een goed gesprek heb je je vrienden, wat een geleuter van mensen die het allemaal zo goed denken te weten, volwassen is volwassen, consensueel is concensueel, Leonardo di Capria en Mick Jagger doen de groeten.
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar daar gaat het toch om. Ook al is hij 80 en zij 21, of andersom als het met wederzijds goedvinden is, allemaal prima.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja prima hoor, het houdt voor mij ook wel op. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken.
Overigens dat het consensueel is twijfel ik niet aan.
Je hebt gelijk het is ook prima, maar ik vind je als man gewoon een beetje een debiel.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar daar gaat het toch om. Ook al is hij 80 en zij 21, of andersom als het met wederzijds goedvinden is, allemaal prima.
Dat ze hem nu voor lul zet is wat minder, maar risico van het vak zullen we maar zeggen.
Als het berhaupt waar blijkt te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar daar gaat het toch om. Ook al is hij 80 en zij 21, of andersom als het met wederzijds goedvinden is, allemaal prima.
Dat ze hem nu voor lul zet is wat minder, maar risico van het vak zullen we maar zeggen.
Niks mis met 80. Serieus, gaat het hier om een vrouw van 21, of lees of begrijp ik het verkeerd ?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel idd. Maar dan nog geen schandpaal.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het berhaupt waar blijkt te zijn.
Zou toch bijzonder ongepast zijn zo'n opmerking over de borsten van zijn recent overleden vrouw.
Plus er lijkt mij ook enige sprake van uitlokking, als ie nou jonge meisjes aan het scouten was in een nachtclub, ja dan ben je een heel enge vent. Maar ik vrees dat vrij veel eenzame zestigers op deze manier zich zouden laten verleiden door 21-jarige vrouwen.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij kinderen wel ja, iemand van 21 is geen kind.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2024 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met 80. Serieus, gaat het hier om een vrouw van 21, of lees of begrijp ik het verkeerd ?
21.Toen had Traci Lords al 300 natuurfilms gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus er lijkt mij ook enige sprake van uitlokking, als ie nou jonge meisjes aan het scouten was in een nachtclub, ja dan ben je een heel enge vent. Maar ik vrees dat vrij veel eenzame zestigers op deze manier zich zouden laten verleiden door 21-jarige vrouwen.
Die vergelijking met de borsten van zijn overleden vrouw zou ik dan weer niet aanraden.
De Amsterdamse seksindustrie krijgt het wel voor de kiezen.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
De Ajacied die veel geld aan geile mannen verdiende van welke club dan ook, is heen gegaan
[ afbeelding ]
RIP
Hopen dat vriend @Tarado nog lang onder ons blijftquote:Op maandag 10 juni 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Amsterdamse seksindustrie krijgt het wel voor de kiezen.
Opdat de haarbanden blijven bestaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopen dat vriend @:tarado nog lang onder ons blijft
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]Kanjers wat een lekkere uiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Erik Rosarioquote:Op maandag 10 juni 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heet deze mongool ook weer?
Oke Hans, bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corky Down.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heet deze mongool ook weer?
Post 175, mokerdebieltje.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze is van 9 april en is nog niet in dit topic besproken, idioot.
Ach jongen toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is een halve imago?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef De_Pel het volgende:
Dat die bejaarde een jong hertje wil doppen is tot daar aan toe, maar (de tetters van) zn dooie vrouw er bij halen is wel heel droevig. Zeker als je halve imago bestaat uit goodwill want zielig.
Joh, hij wordt toch lekker weggezet als een vriendelijke gentleman, een echte familieman die ondanks zijn tragische verhaal compleet belangeloos is ingestapt op een zinkend schip, puur vanuit de goedheid van zijn grote hart.quote:
Dat vroeg ik niet. Wat is dan een heel imago ?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, hij wordt toch lekker weggezet als een vriendelijke gentleman, een echte familieman die ondanks zijn tragische verhaal compleet belangeloos is ingestapt op een zinkend schip, puur vanuit de goedheid van zijn grote hart.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 13 juni 2024 06:06 schreef de_boswachter het volgende:
@:tong80 probeert te redden wat er te redden valt.
Wat ben jij ook een ontzettende knuppel Hermanquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Wat is dan een heel imago ?
Ik zoop niet voor niks zoveel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettende knuppel Herman
Schijnt dat Stanley Menzo en Maarten Stekelenburg ook al gesignaleerd zijn op de toekomst het verledenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:04 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De enige aankoop die er wel wat van kon mag weg ten faveure van een 45-jarige met een knot.
Kunnen er ook niet zoveel aan doen dat de ambitie in Rotterdam niet verder gaat dan boven Ajax eindigen.quote:
Mwah, dat is niet eens meer een uitdaging.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kunnen er ook niet zoveel aan doen dat de ambitie in Rotterdam niet verder gaat dan boven Ajax eindigen.
Wordt tijd dat ze in Rotterdam eindelijk eens de penis op tafel klappen en ballen tonen met echte ambitie. In plaats van dat calvinistische geneuzel over niet lullen maar poetsen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet eens meer een uitdaging.
Misschien moet jezelf wat minder met je penis op tafel klappen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze in Rotterdam eindelijk eens de penis op tafel klappen en ballen tonen met echte ambitie. In plaats van dat calvinistische geneuzel over niet lullen maar poetsen.
Alleen bij salaris onderhandelingen doe ik dat. Kijk ik ze stilzwijgend indringend aan en met de rechterhand schuif ik een briefje met cijfers naar de overkant van de tafel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Misschien moet jezelf wat minder met je penis op tafel klappen.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen bij salaris onderhandelingen doe ik dat. Kijk ik ze stilzwijgend indringend aan en met de rechterhand schuif ik een briefje met cijfers naar de overkant van de tafel.
mee eensquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:20 schreef tong80 het volgende:
Brobbey is Ajax-spits onwaardig. Niet alleen die strafschoppen. Maar hij komt in alles te kort. Gewoon een tweederangs Henny Meier.
Wat een onzin. Ze zijn beide totaal ongeschikt. Met deze redenatie kun je elke 3 wedstrijden weer concluderen dat de ene ongeschikt is om de andere er vervolgens weer in te zetten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
in principe is akpom beter en ik denk ook dat akpom blijft staan
Ouch!quote:"Als je als gemiddelde club de keuze hebt om in de Champions League, Europa League of Conference League uit te komen, kun je qua cofficinten het best zo laag mogelijk spelen", zegt Mackay. "Want tegen zwakkere tegenstanders zul je normaal gesproken vaker winnen."
Dit kan echt, echt, echt niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:16 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nde-transfer-noppert
De nieuwe verlosser komt eraan jongens, de reservekeeper van Heerenveen!
Was dat niet waar voor jullie alle ellende mee begon…quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze in Rotterdam eindelijk eens de penis op tafel klappen en ballen tonen
Ach een eventueel faillissement is een buitenkans voor de gemiddelde Sjeik. Dat loopt wel los.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was dat niet waar voor jullie alle ellende mee begon…
quote:
Gisteren niet kunnen kijken. Was ie na afloop weer lovend over de inzet ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Priske dodelijk saai met zijn nietszeggende geleuter voor de camera, maar die Italiaan doet er nog een schepje bovenop.
Niet alleen dat, hij vond dat Ajax beter was en had verdiend om te winnen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren niet kunnen kijken. Was ie na afloop weer lovend over de inzet ?
Ajax was heer en meester, beste wedstrijd van het seizoen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren niet kunnen kijken. Was ie na afloop weer lovend over de inzet ?
Geen idee ik was er niet bijquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
Kwam net maat tegen in de Appie (Feijenoorder) die zei idd dat het niet slecht was. Maar zei ie dat echt ?
Had hij in/rond 95 ook al een keer gedaan meen ik, maar kon het niet vanwege dat zwartgeld gebeuren, toen was de KNVB ook al koninklijk.quote:
kroes kan hier niks aan doen en verdient wmb een contractverlengingquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:32 schreef henkklaas1994 het volgende:
Wanneer wordt er een keer kritisch naar het functioneren van Kroes gekeken! Selectie is totaal uit balans. Zowel positioneel als kwalitatief. Media houdt (on)bewust een hand boven zijn hoofd.
Als PSVer snap ik wel dat je dit zegt idd…quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
kroes kan hier niks aan doen en verdient wmb een contractverlenging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |