Als de ene volwassene de andere volwassene benadert, moet dat gewoon kunnen. Als het een seniele oude gek is, kan ik me ook voorstellen dat je hard de deksel op je neus krijgt, en terecht. Maar om hem dan aan de schandpaal te nagelen en inderdaad gelijkschakelt met iemand die dickpics verstuurt of kinderen versiert vind ik te ver gaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een mooie ontwikkeling dat viezerikjes met naam en toenaam aan de schandpaal worden genageld. Of je nou kinderen versiert of foto's van je piemel meent te moeten sturen.
Voor de wet gezien niet nee. Maar als je 40 bent geweest zijn 21jarigen gevoelsmatig vaak nog wel kinds.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij kinderen wel ja, iemand van 21 is geen kind.
Dat zijn ook sneue figuren. Ik ken er ook zo een, mijn leeftijd dus rond de 35 en die komt telkens met een of ander jong ding aan. Daar hoef je niet mee te praten, da's makkelijk als je emotioneel achtergesteld bent. Maar dat moeten ze verder zelf weten lijkt me, wat je er verder ook van vindtquote:Op maandag 10 juni 2024 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voor de wet gezien niet nee. Maar als je 40 bent geweest zijn 21jarigen gevoelsmatig vaak nog wel kinds.
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Voor de wet gezien niet nee. Maar als je 40 bent geweest zijn 21jarigen gevoelsmatig vaak nog wel kinds.
Ja prima hoor, het houdt voor mij ook wel op. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]voor een goed gesprek heb je je vrienden, wat een geleuter van mensen die het allemaal zo goed denken te weten, volwassen is volwassen, consensueel is concensueel, Leonardo di Capria en Mick Jagger doen de groeten.
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar daar gaat het toch om. Ook al is hij 80 en zij 21, of andersom als het met wederzijds goedvinden is, allemaal prima.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja prima hoor, het houdt voor mij ook wel op. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken.
Overigens dat het consensueel is twijfel ik niet aan.
Je hebt gelijk het is ook prima, maar ik vind je als man gewoon een beetje een debiel.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar daar gaat het toch om. Ook al is hij 80 en zij 21, of andersom als het met wederzijds goedvinden is, allemaal prima.
Dat ze hem nu voor lul zet is wat minder, maar risico van het vak zullen we maar zeggen.
Als het überhaupt waar blijkt te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het zo is, maar daar gaat het toch om. Ook al is hij 80 en zij 21, of andersom als het met wederzijds goedvinden is, allemaal prima.
Dat ze hem nu voor lul zet is wat minder, maar risico van het vak zullen we maar zeggen.
Niks mis met 80. Serieus, gaat het hier om een vrouw van 21, of lees of begrijp ik het verkeerd ?quote:Op maandag 10 juni 2024 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel idd. Maar dan nog geen schandpaal.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het überhaupt waar blijkt te zijn.
Zou toch bijzonder ongepast zijn zo'n opmerking over de borsten van zijn recent overleden vrouw.
Plus er lijkt mij ook enige sprake van uitlokking, als ie nou jonge meisjes aan het scouten was in een nachtclub, ja dan ben je een heel enge vent. Maar ik vrees dat vrij veel eenzame zestigers op deze manier zich zouden laten verleiden door 21-jarige vrouwen.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij kinderen wel ja, iemand van 21 is geen kind.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2024 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met 80. Serieus, gaat het hier om een vrouw van 21, of lees of begrijp ik het verkeerd ?
21.Toen had Traci Lords al 300 natuurfilms gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus er lijkt mij ook enige sprake van uitlokking, als ie nou jonge meisjes aan het scouten was in een nachtclub, ja dan ben je een heel enge vent. Maar ik vrees dat vrij veel eenzame zestigers op deze manier zich zouden laten verleiden door 21-jarige vrouwen.
Die vergelijking met de borsten van zijn overleden vrouw zou ik dan weer niet aanraden.
De Amsterdamse seksindustrie krijgt het wel voor de kiezen.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
De Ajacied die veel geld aan geile mannen verdiende van welke club dan ook, is heen gegaan
[ afbeelding ]
RIP
Hopen dat vriend @Tarado nog lang onder ons blijftquote:Op maandag 10 juni 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Amsterdamse seksindustrie krijgt het wel voor de kiezen.
Opdat de haarbanden blijven bestaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hopen dat vriend @:tarado nog lang onder ons blijft
quote:Op maandag 10 juni 2024 17:05 schreef Coco het volgende:
[..]Kanjers wat een lekkere uiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Erik Rosarioquote:Op maandag 10 juni 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heet deze mongool ook weer?
Oke Hans, bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corky Down.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heet deze mongool ook weer?
Post 175, mokerdebieltje.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze is van 9 april en is nog niet in dit topic besproken, idioot.
Ach jongen toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is een halve imago?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef De_Pel het volgende:
Dat die bejaarde een jong hertje wil doppen is tot daar aan toe, maar (de tetters van) zn dooie vrouw er bij halen is wel heel droevig. Zeker als je halve imago bestaat uit goodwill want zielig.
Joh, hij wordt toch lekker weggezet als een vriendelijke gentleman, een echte familieman die ondanks zijn tragische verhaal compleet belangeloos is ingestapt op een zinkend schip, puur vanuit de goedheid van zijn grote hart.quote:
Dat vroeg ik niet. Wat is dan een heel imago ?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, hij wordt toch lekker weggezet als een vriendelijke gentleman, een echte familieman die ondanks zijn tragische verhaal compleet belangeloos is ingestapt op een zinkend schip, puur vanuit de goedheid van zijn grote hart.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 13 juni 2024 06:06 schreef de_boswachter het volgende:
@:tong80 probeert te redden wat er te redden valt.
Wat ben jij ook een ontzettende knuppel Hermanquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Wat is dan een heel imago ?
Ik zoop niet voor niks zoveel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettende knuppel Herman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |