Erik Rosarioquote:Op maandag 10 juni 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heet deze mongool ook weer?
Oke Hans, bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Corky Down.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe heet deze mongool ook weer?
Post 175, mokerdebieltje.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze is van 9 april en is nog niet in dit topic besproken, idioot.
Ach jongen toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is een halve imago?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:51 schreef De_Pel het volgende:
Dat die bejaarde een jong hertje wil doppen is tot daar aan toe, maar (de tetters van) zn dooie vrouw er bij halen is wel heel droevig. Zeker als je halve imago bestaat uit goodwill want zielig.
Joh, hij wordt toch lekker weggezet als een vriendelijke gentleman, een echte familieman die ondanks zijn tragische verhaal compleet belangeloos is ingestapt op een zinkend schip, puur vanuit de goedheid van zijn grote hart.quote:
Dat vroeg ik niet. Wat is dan een heel imago ?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, hij wordt toch lekker weggezet als een vriendelijke gentleman, een echte familieman die ondanks zijn tragische verhaal compleet belangeloos is ingestapt op een zinkend schip, puur vanuit de goedheid van zijn grote hart.
Wat bedoel jequote:Op donderdag 13 juni 2024 06:06 schreef de_boswachter het volgende:
@:tong80 probeert te redden wat er te redden valt.
Wat ben jij ook een ontzettende knuppel Hermanquote:Op donderdag 13 juni 2024 03:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Wat is dan een heel imago ?
Ik zoop niet voor niks zoveel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettende knuppel Herman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |