Je gebruikt de gallery van imgur in de tag en niet de eigenlijke url van het plaatje zelf.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:54 schreef Document1 het volgende:
Je kan ook gewoon uitleggen wat ik niet goed doe.
Niet eens achter het doel.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
User @:Document1 stond achteraan bij het uitdelen van de hersenen.
Ik zie wel mogelijkheden in deze kop om Valentijn te cancellen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:13 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Face tattoos, heel coool.
"Hey Siri, hoe ziet totale chaos eruit?"quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Hey Siri, hoe ziet totale chaos eruit?"
Het is meer Jeroen Zoet. En dan in zijn slechtste periode.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
Ramaj was toch na twee potjes de nieuwe Van der Sar?
Volgens wie ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
Ramaj was toch na twee potjes de nieuwe Van der Sar?
Je kan het niet verzinnen hequote:Op vrijdag 5 april 2024 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Onrust bij Ajax duurt voort: Van Praag de fout in met registratie Ajax-aandelen
https://www.voetbalprimeu(...)e-ajax-aandelen.html
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ze flikkeren nu gewoon alle lijken in n week uit de kast en hopen daarna de gifbeker leeg te hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Onrust bij Ajax duurt voort: Van Praag de fout in met registratie Ajax-aandelen
https://www.voetbalprimeu(...)e-ajax-aandelen.html
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Natuurlijk een ander verhaal dan Kroes (100 aandelen in 1998 tov een shitload net een week voor je komst) maar als je zulke grote worden hebt als Van Praag..tja..het is geen speeltuin.quote:
quote:Van Praag stelt dat ‘het handelen van Alex Kroes niet verenigbaar is met waar we bij Ajax voor staan’.
Van Praag stelt tevens dat Ajax het niet kon maken om hem te laten zitten. ‘Dat was niet uit te leggen geweest. Dan zouden we vragen krijgen waarom Overmars niet is gehandhaafd. Het mag niet en is moreel verwerpelijk’
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik @:zipportal
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik @:zipportal
Hopen dat de kop van van Praag gaat rollen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
Die vent van de VEB lijkt me vooral een trieste gozer.
Dit is geen autoriteit he, dit is een belangenvereniging. Zielig manneke die het nadat van Praag hard uithaalde na de handel met voorkennis op deze manier voor een vriendje op wil nemen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:
Verder denk ik dat Ajax gewoon met 1-4 wint van Feijenoord zondag.
`quote:
KPMG is een parodie op een adviesbureauquote:
6 maanden doen over een rapport dat binnen 3 weken klaar zou zijn, moeten we dat nog serieus nemen?quote:Op maandag 8 april 2024 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
KPMG is een parodie op een adviesbureau
quote:Op maandag 8 april 2024 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Swart loopt leeg na Ajax-afgang: 'Moet ik even oplezen wat we gewonnen hebben?'
[ afbeelding ]
Sjaak Swart heeft zeer gerriteerd gereageerd op de historische nederlaag die Ajax zondag leed tegen aartsrivaal Feyenoord (6-0). Bij het radioprogramma Wijnand in de Ochtend op 3FM schiet Mister Ajax volledig uit de slof.
Radiomaker Wijnand Speelman na De Klassieker contact op met Swart. Mister Ajax zat daar duidelijk niet op te wachten. "Ik heb het niet gezien, dus ik wil er niets mee te maken hebben", reageert de oud-voetballer gergerd. "Ik weet hoe het is bij Ajax op het ogenblik. Dat weet u ook. Een heel slecht jaar, voor de rest ga ik niks zeggen."
Swart heeft goede hoop dat Ajax snel weer de oude wordt. "Dat heb ik altijd. Moet ik even oplezen wat wij allemaal gewonnen hebben? Of is dat bekend?" De Ajax-legende krijgt de vraag hoe de Amsterdammers het gevoel van de succesjaren weer terug kan krijgen. "Gaat u dat maar even aan iemand anders vragen. Ik heb er genoeg over gezegd", reageert Swart geagiteerd.
"Verleden week hebben we Feyenoord tegen FC Volendam gezien", vervolgt Swart. "Dat werd 0-0. Heerlijk hoe ze toen speelden. Dan spelen ze tegen Ajax, krijgen ze alles mee… Ik zeg er niks over. Ik heb hier geen trek in", besluit Swart.
https://www.voetbalprimeu(...)tegen-feyenoord.html
Mooi toch. Zonder dalen geen piekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |