Was dat niet waar voor jullie alle ellende mee begon…quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze in Rotterdam eindelijk eens de penis op tafel klappen en ballen tonen
Ach een eventueel faillissement is een buitenkans voor de gemiddelde Sjeik. Dat loopt wel los.quote:Op donderdag 5 september 2024 01:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was dat niet waar voor jullie alle ellende mee begon…
quote:
Gisteren niet kunnen kijken. Was ie na afloop weer lovend over de inzet ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Priske dodelijk saai met zijn nietszeggende geleuter voor de camera, maar die Italiaan doet er nog een schepje bovenop.
Niet alleen dat, hij vond dat Ajax beter was en had verdiend om te winnen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren niet kunnen kijken. Was ie na afloop weer lovend over de inzet ?
Ajax was heer en meester, beste wedstrijd van het seizoen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren niet kunnen kijken. Was ie na afloop weer lovend over de inzet ?
Op vrijdag 13 december 2024 13:04 schreef Caland het volgende:
Geen idee ik was er niet bijquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
Kwam net maat tegen in de Appie (Feijenoorder) die zei idd dat het niet slecht was. Maar zei ie dat echt ?
Had hij in/rond 95 ook al een keer gedaan meen ik, maar kon het niet vanwege dat zwartgeld gebeuren, toen was de KNVB ook al koninklijk.quote:
kroes kan hier niks aan doen en verdient wmb een contractverlengingquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:32 schreef henkklaas1994 het volgende:
Wanneer wordt er een keer kritisch naar het functioneren van Kroes gekeken! Selectie is totaal uit balans. Zowel positioneel als kwalitatief. Media houdt (on)bewust een hand boven zijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |