🙏quote:Op woensdag 24 april 2024 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik wou hier iets posten over Ajax tegen Excelsior, maar ik kreeg medelijden met de Ajax fans dus daarom laat ik het maar.
Cursusje "hoe kan ik in een Ajaxparodie topic er toch nóg debieler uitzien als Calimeroclub."quote:
De Calimeros worden morgen (of over 10 dagen) kampioen #25quote:Op woensdag 24 april 2024 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cursusje "hoe kan ik in een Ajaxparodie topic er toch nóg debieler uitzien als Calimeroclub."
Is het een geuzennaam geworden ja?quote:Op woensdag 24 april 2024 23:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De Calimeros worden morgen (of over 10 dagen) kampioen #25![]()
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet zo goed tegen die mongolen bij ons die zichzelf kakkerlakken zijn gaan noemen.quote:
Altijd lachen om ajax wanneer het mogelijk isquote:Op zondag 19 mei 2024 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ben je kampioen en nog altijd zo bezig met Ajax.
Dan ben je echt een hele kleine club.
WTF. Geen enkele van de 12 gekochte spelers had een positieve beoordeling gekregen van de scouting.quote:Ajax heeft afgelopen zomer twee spelers gehaald die niet zijn gescout. Een daarvan is Benjamin Tahirovic, zo blijkt uit onderzoek van Follow the Money.
Eerder kwam al naar buiten dat Sven Mislintat als technisch directeur de adviezen van de scouting van Ajax in de wind had geslagen en miljoenen had uitgegeven aan spelers die geen enkele A kregen op de scoutingsrapports. Dat beaamt ook Follow the Money.
In alle aankopen wordt met een kritische vinger gewezen naar Jan van Halst. Hij was namelijk hoofdverantwoordelijk voor het toezicht op transfers en moest Mislintat dus goedkeuring geven voor het afronden van transfers. “Van Halst tikt die deals af: opmerkelijk, aangezien alle spelers negatieve scoutingsadviezen kregen. Follow the Money beschikt over het eindoordeel van alle scoutingsrapporten van Mislintats aankopen: geen van de twaalf spelers had een positieve aanbeveling. Twee spelers werden in alle rapporten te licht bevonden.”
https://www.fcupdate.nl/v(...)al-niet-zijn-gescout
Brobbey is een parodie op een Ajacied.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Brobbey spreekt ergernis uit over PSV: 'Ik mag ze niet, ze zijn arrogant'
https://www.voetbalprimeu(...)e-zijn-arrogant.html
🤣🤣🤣
Arrogant? Mwah. Ze hebben wel echt met afstand de meest intellectueel beperkte achterban van Nederland. En domme mensen overschatten zichzelf nogal snel, dus ergens begrijp ik die opmerking van Brobbey wel. Maar je ziet ook wel dat de grote bek meteen weg is in Eindhoven als het een seizoen niet draait. Ze zijn heel labiel wat dat betreft.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Brobbey spreekt ergernis uit over PSV: 'Ik mag ze niet, ze zijn arrogant'
https://www.voetbalprimeu(...)e-zijn-arrogant.html
🤣🤣🤣
Dat die kale crimineel alweer gewoon de aankopen presenteert is het ergste aan de foto'squote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik van 24 mei.
@:zipportal
En Kroes heeft er weer een paar centjes bij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:58 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik van 24 mei.
@:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |