Z’n broertje speelt al bij ONS PSV. Hele verstandige keuze van deze grote vis. Hopelijk hengelt PSV hem binnen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
https://www.voetbalzone.n(...)ding-van-ajax/435479
Hopelijk volgen er meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Z’n broertje speelt al bij ONS PSV. Hele verstandige keuze van deze grote vis. Hopelijk hengelt PSV hem binnen.
EIGEN JEUGD DAN ZEKER!!!!11111!quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
https://www.voetbalzone.n(...)ding-van-ajax/435479
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman en Kieft zijn dan ook echte Ajacieden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als ie slaagt, anders is het ajaxtroep
Kieft staat een beetje raar in dat lijstje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman en Kieft zijn dan ook echte Ajacieden.
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar hij past wel in het rijtje ex-Ajacieden die in 88 de EC1 wonnen met PSV.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kieft staat een beetje raar in dat lijstje.
Echte PSVers/ajacieden/feyenoorders zullen nooit een overstap maken naar een andere top 3 club.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanenburg, Lerby, Arnesen, Koeman en Kieft zijn dan ook echte Ajacieden.
Ach, vanderKuijlen was een provinciaaltje. Had net als Cruijff een wereldtopper kunnen worden. Maar hij kon de gehaktballen van moeke nie misse.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Echte PSVers/ajacieden/feyenoorders zullen nooit een overstap maken naar een andere top 3 club.
Jullie afgod Cruijjff was dus ook een nepperd
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, vanderKuijlen was een provinciaaltje. Had net als Cruijff een wereldtopper kunnen worden. Maar hij kon de gehaktballen van moeke nie misse.
Waarom steeds zo vijandigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Mister ajax Cruijjff is een verrader
Mister Feyenoord Van Hanegem is een verrader ( was zo goed als rond met PSV maar de transfer werd geblokkeerd door Philips)
Mister PSV heeft heel zn leven voor PSV gespeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moulijn werd gekozen tot Feijenoorder van de eeuw in 2000.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:09 schreef Elan het volgende:
Coen Moulijn is mister Feyenoord, niet V Hanegem.
Misschien kunnen we een parodietopic openen voor @:PSVCL en al zijn flaters.
Die gozer is echt een volslagen mokerdebiel.
Trek je er niks van aan tong80. PSVCL is een moker debielquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom steeds zo vijandigIk heb die tussen de palen ook gezien. Was weer een mooie aflevering. Verspil je energie eens een keertje niet. Ik was en ben een grote fan van us Wilie en ook van de kromme. Zet je oogkleppen eens af en drink minder azijn. Gisteren m'n koffie apparaat schoongemaakt met azijn. Ik kon daarna weer koffie drinken. Zwart uiteraard. Moet jij ook eens doen. Dan wordt het zwart kijken nuttig.
Ik trek me er ook niks van aan. Ik heb gewoon medelijden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Trek je er niks van aan tong80. PSVCL is een moker debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |