nquote:Op woensdag 3 april 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gaat dat al weken, een in haar ogen niet wenselijk antwoord is een sneer of aanval en daar handelt ze vervolgens naar met zwartpraterij en verdraaien van gebeurtenissen. Ik ik ik en meer is er niet. Haar spel is goed, alles wat anderen doen is gemeen en vies, 'Hep BB selluf gesegt'.
Zo gaat het idd al weken , jammer maar ergens ook wel verwacht dat dit zo zou gaan. Bij Ash draait alles om Ashquote:Op woensdag 3 april 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gaat dat al weken, een in haar ogen niet wenselijk antwoord is een sneer of aanval en daar handelt ze vervolgens naar met zwartpraterij en verdraaien van gebeurtenissen. Ik ik ik en meer is er niet. Haar spel is goed, alles wat anderen doen is gemeen en vies, 'Hep BB selluf gesegt'.
Niet alleen bij Ashley.. dat is bij BB zelf ook zo.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo gaat het idd al weken , jammer maar ergens ook wel verwacht dat dit zo zou gaan. Bij Ash draait alles om Ash
Het gaat niet om een PON. Maar om vrijstelling.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:34 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop echt dat Tom de Pon wint.. gun het die andere twee echt niet
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 april 2024 10:35 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het gaat niet om een PON. Maar om vrijstelling.
Ja klopt , daarom kijk ik minder , je kan het al bijna uittekenen , en dat vind ik een beetje jammerquote:Op woensdag 3 april 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ashley.. dat is bij BB zelf ook zo.
Goedemorgen..
Ik vind er ook niets meer aan. Het is allemaal zo gemanipuleerd en voorspelbaar. Het is echt geen BB maar de Ashley show. Ik zei het al eerder dat BB neutraal hoort te zijn maar is dat totaal niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , daarom kijk ik minder , je kan het al bijna uittekenen , en dat vind ik een beetje jammer
Ik weet niet wie net zei dat er gewoon een stream zou zijn zonder SL .....................
Streams weer uitgezet .. het is eigenlijk al klaarquote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets meer aan. Het is allemaal zo gemanipuleerd en voorspelbaar. Het is echt geen BB maar de Ashley show. Ik zei het al eerder dat BB neutraal hoort te zijn maar is dat totaal niet.
Blij dat ik nooit stem bij zulke programma’s en dat is me bij dit seizoen nog duidelijk geworden om niet te doen
Ik ookquote:Op woensdag 3 april 2024 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Streams weer uitgezet .. het is eigenlijk al klaar
Ik hou hoop. Hetzelfde zeiden we ook van Nawel en Charlotte.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets meer aan. Het is allemaal zo gemanipuleerd en voorspelbaar. Het is echt geen BB maar de Ashley show. Ik zei het al eerder dat BB neutraal hoort te zijn maar is dat totaal niet.
Blij dat ik nooit stem bij zulke programma’s en dat is me bij dit seizoen nog duidelijk geworden om niet te doen
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij haar wel gewoon kon benaderen toen de hele groep haar buitensloot. Was dat dan huichelarij?
Jaa manifesterenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
Branden we even een kaarsje voor de overwinning van Tom![]()
en manifesteer mee
Tom wint
Ik ben de schuldige,quote:Op woensdag 3 april 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , daarom kijk ik minder , je kan het al bijna uittekenen , en dat vind ik een beetje jammer
Ik weet niet wie net zei dat er gewoon een stream zou zijn zonder SL .....................
Oh foei Dotquote:Op woensdag 3 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige,![]()
Gisteren was dat wel zo, geen idee waarom ze nu dit doen.
Misschien valt er wel een af en mogen we dat nog niet zien
ZIjn allemaal misschiens, want zeker weten doe ik het ook niet
De Ashley show is hier ook, de ash fans zeggen iets en de niet fans duiken er op. Niet fans zeggen wat over Ash en de fans duiken er op.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van Tom geloof ik wel dat hij er vol voor gaat en niet aan gunnen doetquote:Op woensdag 3 april 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
Zou Randy hem rocken nu![]()
Denk dat Tom er volledig voor gaat..
Sportkleding aan.. hoop op een echt fysiek spel.
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh foei Dot![]()
Het programma is eigenlijk al uitgespeeld
Ik hoop toch zo op Tom As gun ik het niet, As gun ik alleen hele erge jeuk en dat ze er niet bij kanquote:Op woensdag 3 april 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja alles wijst erop wie moet gaan winnen.
Maar niets is zo onzeker als BB dus we gaan het zien.
ja denk ook dat dit een eerlijke strijd gaat worden. Ieder voor zich. Wat dat betreft fijn dat Jimmy niet mee doet nu met zijn gegunquote:Op woensdag 3 april 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van Tom geloof ik wel dat hij er vol voor gaat en niet aan gunnen doet
Van Randy eigenlijk ook wel
Denk dat dit wel een eerlijke strijd wordt
net als dat Randy heel eerlijk de eerste ticket wonquote:Op woensdag 3 april 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja denk ook dat dit een eerlijke strijd gaat worden. Ieder voor zich. Wat dat betreft fijn dat Jimmy niet mee doet nu met zijn gegun
vond ik in het jaar van Jill met Jill... je zag dat ze favo was bij BB .quote:
Jilliebeans all the wayquote:Op woensdag 3 april 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vond ik in het jaar van Jill met Jill... je zag dat ze favo was bij BB .
Had niks met haar
Afgelopen zaterdag als eerste safe, als die uiteindelijk wint is het toch wel een bizar seizoen geweestquote:Op woensdag 3 april 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als dat Randy heel eerlijk de eerste ticket won![]()
ja broquote:Op woensdag 3 april 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag als eerste safe, als die uiteindelijk wint is het toch wel een bizar seizoen geweest
Ja man, gruwelijk man![]()
ach ik mopper ook wel eensquote:Op woensdag 3 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Ashley show is hier ook, de ash fans zeggen iets en de niet fans duiken er op. Niet fans zeggen wat over Ash en de fans duiken er op.
En ze verwijten elkaar dat de andere partij aan het zuigen is, maar vergeten dat ze het zelf ook doen maar dan anders om.
En zo wordt de sfeer hier ook verpest
Wachten op de winst man.quote:
Van mij mag Tom ook winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo op Tom As gun ik het niet, As gun ik alleen hele erge jeuk en dat ze er niet bij kan
En dan te bedenken dat ze er na een week al had moeten uitliggen… Nu gaat ze het waarschijnlijk nog winnen ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Tom ook winnen.![]()
![]()
Ik ben ook geen ash fan maar ze heeft het spel wel gespeeld zoals het hoort.
Ze heeft ook niets verkeerds gedaan, alleen haar manier van spelen vind ik niet mooi.
Ja, dat vond ik ook een slechte zet van BB maar daar kan zij niets aan doen. Ze zou gek zijn die tweede kans niet te pakken.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:06 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze er na een week al had moeten uitliggen… Nu gaat ze het waarschijnlijk nog winnen ook.
Alle kaarsen branden hier! Go Tom!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa manifesteren![]()
![]()
Je bent er @:lonesomefairy![]()
![]()
Hoor Ashley huilen.. was al blij maar is een filmpje van de SL![]()
Jammer, had het Tom gegund, maar ze heeft deze strijd wel eerlijk gewonnen.quote:
Mooi dan hoe je niet meer verder te kijkenquote:
Iedereen, de ovenklok en zelfs de gerepareerde kapotte klinkquote:
Tot volgend jaar!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi dan hoe je niet meer verder te kijken![]()
Bedankt voor alles
Het was zeker weer niet eerlijk?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:12 schreef Harry het volgende:
Tom kijkt Ashely niet aan, als hij aan Glenn uitlegt hoe het ging.
Zo werkt het wel.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:13 schreef cat123 het volgende:
jimmy meteen weer op de kruip in ashley dr hol tour,
want als ik vriendjes met haar ben word er op me gestemd
en anders niet. (buiten)
pfff.. zo doorzichtig die gozer.
Bedankt voor je vele berichten hier Puzzie.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bedankt voor alles
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Ash is helemaal onderste boven van haar finale ticket, ze kan het niet geloven.
maar je wist toch dat ze zou winnenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, ze moesten eerst een game winnen.
Ze moest het nog wel even doen he.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:16 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar je wist toch dat ze zou winnen
he he het bericht dat al weken klaar staat met foto?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
BB op insta: "De eerste bewoner die door is naar de Finale Week is bekend!"
En ze doet het.quote:
Ja ze heeft nu een spel gewonnen tochquote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Harry het volgende:
Zou Tom nu beweren dat Ashley dit keer wel eerlijk gewonnen heeft??
zijn gelijk gaan kaarten en zeggen nietsquote:Op woensdag 3 april 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ga even naar de andere stream bij Tom en Randy
LOL ik heb er een zwaar hoofd in, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Harry het volgende:
Zou Tom nu beweren dat Ashley dit keer wel eerlijk gewonnen heeft??
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn gelijk gaan kaarten en zeggen niets
Dat is ook veelzeggendquote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn gelijk gaan kaarten en zeggen niets
zal wel druk wezen denk ik?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth hangt aan de telefoon met slachtofferhulp
dan was Ashley er allang niet meer geweestquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dit seizoen geweest zou zijn als Sonja was gebleven.
But we'll never know
Ik denk dat het in elk geval minder heftig zou zijn geweest hier en op sm.
Dat kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
dan was Ashley er allang niet meer geweest
Maar ze is er nog wel, en staat in de Finale weekquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh, flauwe verwijzing naar dat ze 'respectloos' gingen kaarten toen Karen bij de draaideur op Ashley aan het wachten wasquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Want ze waren er niet bij in de gameroom?
Maar eerst naar Ash.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
Jimmy gaat naar Tom. Eens kijken hoe sportief hij is
Finaleweekquote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ze is er nog wel, en staat in de Finale![]()
FinaleWEEK!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ze is er nog wel, en staat in de Finale![]()
Ja, en er zullen in die week wel wat bewoners moeten vertrekken voor de finale begint.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het ging toch niet om een finaleticket?
Om de finaleweek is er gezegd.
Dan zal Ash wel gewoon rondlopen ;-)quote:Op woensdag 3 april 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn elk jaar is er rond de 70 gewonnen. Hij denkt dat er nog geld bij verdient kan worden, 5k met een freeze.
ja denk dat je lang hangt dan hahaquote:
begreep hem hoor hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh, flauwe verwijzing naar dat ze 'respectloos' gingen kaarten toen Karen bij de draaideur op Ashley aan het wachten was
Tja een intelligentiespel moeten ze niet in BB smijten.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
oh hoor nu dat ze altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel begrijp ik van haar
goh![]()
![]()
waren we met het landen niet al eens klaar?quote:
Tom gaf net buiten aan dat geluk een grote factor was.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik heb er een zwaar hoofd in, maar we gaan het zien.
Zij kwam naar hen toe en hij ging daarna gelijk naar Tom.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar eerst naar Ash.
Prioriteit is weer duidelijk.
ja hij zei, even bij mn vriendjes gaan kijkenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij kwam naar hen toe en hij ging daarna gelijk naar Tom.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja hij zei, even bij mn vriendjes gaan kijken
Het is nooit anders geweest.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Ashley show is hier ook, de ash fans zeggen iets en de niet fans duiken er op. Niet fans zeggen wat over Ash en de fans duiken er op.
En ze verwijten elkaar dat de andere partij aan het zuigen is, maar vergeten dat ze het zelf ook doen maar dan anders om.
En zo wordt de sfeer hier ook verpest
Zo heeft BB get bedisseld. 1 Nederlandse vrouw en 1 Belgische man waarschijnlijk. Dan nog een figurant voor de 3de plaats.quote:
Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meerquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest.
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Maar toch was de sfeer toen anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Klopt maar het is wel sfeer verziekendquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot ziens.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bedankt voor alles
Gaan we taart eten?quote:
In de wachtrij zeker?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth hangt aan de telefoon met slachtofferhulp
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meer
Gefeliciteerd, alle Ashley fansquote:
Doe ik niet hoor,maar heb gewoon geen zin in dat gehakketakquote:Op woensdag 3 april 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.
Is Alice eruit?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Sfeer is zoveel leuker zonder Ty en Alice.
Wat lult die gast dan domquote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnares van 2024? Nee natuurlijk niet.
Kermis en Noord-Holland zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
oh hoor nu dat ze altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel begrijp ik van haar
goh![]()
![]()
Dat mag toch ook.... Je mag toch balen als je niet gewonnen hebtquote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef jooba het volgende:
Ja Tommeke je zit er wel mee he dat Ashley gewonnen heeft he. En nu effe ventileren bij Alice.
waren Tom en Alice niet komen kijken na de ticket?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:38 schreef Snoozey het volgende:
ja tom is de beste vriend van jim
zegt alice haha
En BB ook niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
kan ik helaas geen antwoord opgevenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waren Tom en Alice niet komen kijken na de ticket?
Mag ze willen!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnares van 2024? Nee natuurlijk niet.
Finaleweek dus niet in de finale. Gewoon een vrijstelling voor as zaterdag is dat toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
BB op insta: "De eerste bewoner die door is naar de Finale Week is bekend!"
Of andersom.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:43 schreef lonneberga het volgende:
Volgend jaar liever geen Belgen er meer in,ben je meteen van dat krampachtige gedoe af dat ze in de finale moeten zitten
Klopt niet. Tom heeft het hem wel gevraagd. Meteen toen hij uit de gameroom kwam gisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Tom baalt dat Jimmy zeurde dat Tom hem niet had gevraagd hoe zijn spel was geweest. Tom wist toch al hoe het gespeeld was en moest verwerken dat Tyron vertrokken was.
Echt he. Jimmy beschuldigde vandeweek dat Tom een soort van afstand nam .quote:
De vrijstelling die hij bedoelt is dat hij bepaalde personen niet nomineert dus die hebben dan vrijstelling vanuit hem.quote:
Hier zie je de echte Tom. Altijd bezig met zich zelf. Laatste dagen voelde hij zich daar de man Steeds snirren tegen bv Ash Glenn en ook Jim. Slechte verliezerquote:Op woensdag 3 april 2024 11:49 schreef lonneberga het volgende:
Ma wat een kop die Tom,wat laat die zich kennen zeg,loser
Logisch toch? ze zou wel stom zijn als ze dat niet deedquote:Op woensdag 3 april 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wil niet tactisch stemmen. Ashley stemt op Nederlanders zegt jimmy.
En daar gaat ze zelf ook niet vanuit. Ze had nooit gedacht zover te komen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ach finale week is oke voor ashley winnen doet ze niet.
Ja zeker logischquote:Op woensdag 3 april 2024 11:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Logisch toch? ze zou wel stom zijn als ze dat niet deed
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Je moet er nog maar zien te komen, dat heeft ze nu bereikt; nu verder bouwen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Hij heeft heel lang geen contact gehad met zijn zus en wil dit nu terug oppakkenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ja en dan heeft hij nog maar 14 muntjes over en hij vraagt aan Jimmy wat hij allemaal moet doen vragen stellen diegene laten praten alles, hij kan toch bellen neem ik aan?
En dat moet iedereen dan maar gelijk weer begrijpen? En moet dat zijn horkerige gedrag van vandaag goedpraten?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom zit dus niet met het spel. Hij zit met dat telefoontje en de verjaardag van zijn zus. Daar maalt hij over.
ja moet die lekker buiten doen en niet in BBquote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang geen contact gehad met zijn zus en wil dit nu terug oppakken
Het narcistische gedrag van Ashley wordt al weken goed gepraat. En wat is haar excuus?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat moet iedereen dan maar gelijk weer begrijpen? En moet dat zijn horkerige gedrag van vandaag goedpraten?
dat bestaat al doe maar wat online Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Misschien win ik wel een kookshow, 24Kitchen, dat zou leuk zijn.... "
Zegt ie met volle mond.
Een duo met Kitty Mager is wel iets. Niet dat ik ga kijken hoor!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat bestaat al doe maar wat online Jimmy
Nee joh, dat doen we voor de camera. Hoezo schijnheilig. Dat is juist iets wat je 1 op 1 doet. Als ik die zus was nam ik niet eens op. Belachelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:07 schreef Snoozey het volgende:
had vorig jaar kunnen bellen. toen was ze ook jarig. en volgend jaar is ze weer jjarig
Juist! Dit doe je toch niet? Bel dan bij je eigen thuis over een week of 2 weken whatever. Dit is gewoon om in beeld te komen. Kan die weer zielig doen als ze zegt dat die de pot op kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:16 schreef Snoozey het volgende:
precies. zoek lekker op andere manier je momentje
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:07 schreef Snoozey het volgende:
had vorig jaar kunnen bellen. toen was ze ook jarig. en volgend jaar is ze weer jjarig
tuurlijk, narcistisch vooralquote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het narcistische gedrag van Ashley wordt al weken goed gepraat. En wat is haar excuus?
dan wordt ze haast gedwongen vriendelijk te doen, omdat half NL en belgie het kan horenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind dat ook wel heel vreemd om dan op tv te gaan doen.
Ik zou niet opnemen. Of opnemen en een voicemail nadoen dat ik niet bereikbaar ben tot 14 aprilquote:Op woensdag 3 april 2024 12:25 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan wordt ze haast gedwongen vriendelijk te doen, omdat half NL en belgie het kan horen
Dat is dan wel een beetje beperkt gedrag van Tom. Doet dat toch thuis en niet in een tv programma.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom zit dus niet met het spel. Hij zit met dat telefoontje en de verjaardag van zijn zus. Daar maalt hij over.
Maar andere deelnemers wel bekritiseren op hun gedrag?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, narcistisch vooral![]()
ze heeft geen excuus nodig hoor, ze speelt gewoon het spel op haar manier, en is in ieder geval direct geweest tegen iedereen.
Maar dit is een discussie die ik niet echt meer wil voeren hier.
Iets met balletjes naar de overkant brengen en ergens in doenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Luna68 het volgende:
Hebben jullie uit de woorden van de bewoners op kunnen maken wat voor spel ze hebben gedaan?
Ah.. dankquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets met balletjes naar de overkant brengen en ergens in doen
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat moet iedereen dan maar gelijk weer begrijpen? En moet dat zijn horkerige gedrag van vandaag goedpraten?
Inderdaad, andere deelnemers van het spel wel bekritiseren, maar oh wee als wij iets negatiefs over Ashley zeggenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar andere deelnemers wel bekritiseren op hun gedrag?
Anyway, ik snap dat BB haar een vrijstelling wil geven, dat houdt het nog even spannend en geeft de fans van Ashley hoop. En hoop doet leven.
Ik ga er vanuit dat Jimmy zaterdag vertrekt.
Ik zie dat doorgestoken kaart niet zo eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 12:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar andere deelnemers wel bekritiseren op hun gedrag?
Anyway, ik snap dat BB haar een vrijstelling wil geven, dat houdt het nog even spannend en geeft de fans van Ashley hoop. En hoop doet leven.
Ik ga er vanuit dat Jimmy zaterdag vertrekt.
Iets negatiefsquote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, andere deelnemers van het spel wel bekritiseren, maar oh wee als wij iets negatiefs over Ashley zeggen
oooo en alice!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, andere deelnemers van het spel wel bekritiseren, maar oh wee als wij iets negatiefs over Ashley zeggen
Van wat ik begrepen heb moesten ze eerst balletjes balanceren en als dat lukte mochten ze daarmee naar een flipperkast waar de balletjes in de gaatjes moestenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Luna68 het volgende:
Hebben jullie uit de woorden van de bewoners op kunnen maken wat voor spel ze hebben gedaan?
volgens mij een soort van flipperkastquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Luna68 het volgende:
Dat denk zij misschien.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
dat is de cos toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch al beslist door Alice en Tom?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
Oh jee Tom vroeg aan Ashley of het goej was dat hij ging en ze hoorde het niet. Ze was met de kaarten bezig.
Gelukkig dat ze het goed vindt.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn in gesprek.met Alice heb je alle taken al gedaan ja zegt ze. Glenn zegt wie gaat naar de winkel hii nee hoor zegt Alice vind alles goed.
En zo blijkt die 20k toch een prima investeringquote:Op woensdag 3 april 2024 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit![]()
Ze heeft in ieder geval de finale week vast bereikt.
Nou haar eigen tekst na het spel zegt alleen al heel veel!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie dat doorgestoken kaart niet zo eigenlijk
Ze heeft dit spel gewoon eerlijk gewonnen, deze vrijstelling.
Dat doorgestoken kaart idee komt misschien omdat BB haar veel in beeld heeft gebracht, maar dat gebeurt met deelnemers die op wat voor manier dan ook, spraakmakend zijn
Randy bijv, is ook heel erg ver gekomen, maar die is amper in beeld geweest. En dat is ook wel logisch, Randy in beeld is net zo iets als een haardvuur op je tv scherm
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat was toch al beslist door Alice en Tom?
En dat moet dan natuurlijk voor het oog van heel televisiekijkend Nederland...quote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang geen contact gehad met zijn zus en wil dit nu terug oppakken
Hadden ruzie in het verleden is alweer goed en daarom wil hij haar bellenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat moet dan natuurlijk voor het oog van heel televisiekijkend Nederland...
Maar dat geldt toch ook voor andere spelers, het spel om de momenten op volgorde te zetten was Tom op het lijf geschreven. En zo is het met meerdere spellen geweest.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou haar eigen tekst na het spel zegt alleen al heel veel!
Ashley Bedankt BB dit spel was op mijn lijf geschreven ze is altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel. DIt was echt heel ziek Ik kan het niet geloven, ik kan het niet geloven, zegt ze buiten tegen Jim en Glenn, BigBrother heel erg bedankt voor dit spel! zo goed gekozen!
Zeker.. een win-win zelfs.. áls ze wint.. als ze verliest was het haar eigen 20k nietquote:Op woensdag 3 april 2024 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zo blijkt die 20k toch een prima investering
Moet nog een Belg uit hequote:
Ik denk dat er zeker wel wat nederlanders uit moeten. Er zijn nog maar 2 Belgen.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet nog een Belg uit he
edit: + goeie leermeesteres gehad afgelopen weken
Terechte conclusie! Randy, Jimmy of Alice zal eruit gaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel wat nederlanders uit moeten. Er zijn nog maar 2 Belgen.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het narcistische gedrag van Ashley wordt al weken goed gepraat. En wat is haar excuus?
Zeker! Maar bedoel dat Glenn het meeste baat heeft bij een exit van Tomquote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel wat nederlanders uit moeten. Er zijn nog maar 2 Belgen.
ja oke, dat klopt ook ja,quote:Op woensdag 3 april 2024 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet nog een Belg uit he
edit: + goeie leermeesteres gehad afgelopen weken
Echt hè...quote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat Tom aan Ashley vragen of hij zijn zus moet bellen, na die sneer van vanmorgen van hem ( veel woordje ''van'') ja kon hij wachten op een bits antwoord van haar, dat hij dat echt zelf moet weten in die trant
Dacht morgen pas. Maar ja, het weer wordt niet helemaal geweldig dus zou zomaar weer uit gesteld kunnen worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef Luna68 het volgende:
Komt Jimmy z’n vliegtuig vandaag nog? Of heb ik die al gemist?
Vliegtuigjes interesseert mij geen hol meer. Liever een TGV door het huis, en dan zien wie er nog staat.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef Luna68 het volgende:
Hij kan beter bellen met 'Het Familiediner' of 'Het spijt me'quote:Op woensdag 3 april 2024 12:18 schreef Harry het volgende:
Ik zie Jimmy zo naar Hart voor Nederland bellen.
Ik dacht Jimmy vandaag en Ash & Glenn morgenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht morgen pas. Maar ja, het weer wordt niet helemaal geweldig dus zou zomaar weer uit gesteld kunnen worden.
Ashley en Glenn Vrijdag 5 April 11 uurquote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef Luna68 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |