Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meerquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest.
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Maar toch was de sfeer toen anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Klopt maar het is wel sfeer verziekendquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot ziens.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi dan hoe je niet meer verder te kijken![]()
Bedankt voor alles
Gaan we taart eten?quote:
In de wachtrij zeker?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth hangt aan de telefoon met slachtofferhulp
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meer
Gefeliciteerd, alle Ashley fansquote:
Doe ik niet hoor,maar heb gewoon geen zin in dat gehakketakquote:Op woensdag 3 april 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.
Is Alice eruit?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Sfeer is zoveel leuker zonder Ty en Alice.
Wat lult die gast dan domquote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnares van 2024? Nee natuurlijk niet.
Kermis en Noord-Holland zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
oh hoor nu dat ze altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel begrijp ik van haar
goh![]()
![]()
Dat mag toch ook.... Je mag toch balen als je niet gewonnen hebtquote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef jooba het volgende:
Ja Tommeke je zit er wel mee he dat Ashley gewonnen heeft he. En nu effe ventileren bij Alice.
waren Tom en Alice niet komen kijken na de ticket?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:38 schreef Snoozey het volgende:
ja tom is de beste vriend van jim
zegt alice haha
En BB ook niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
dan was Ashley er allang niet meer geweest
kan ik helaas geen antwoord opgevenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waren Tom en Alice niet komen kijken na de ticket?
Mag ze willen!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnares van 2024? Nee natuurlijk niet.
Finaleweek dus niet in de finale. Gewoon een vrijstelling voor as zaterdag is dat toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
BB op insta: "De eerste bewoner die door is naar de Finale Week is bekend!"
Of andersom.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:43 schreef lonneberga het volgende:
Volgend jaar liever geen Belgen er meer in,ben je meteen van dat krampachtige gedoe af dat ze in de finale moeten zitten
Klopt niet. Tom heeft het hem wel gevraagd. Meteen toen hij uit de gameroom kwam gisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Tom baalt dat Jimmy zeurde dat Tom hem niet had gevraagd hoe zijn spel was geweest. Tom wist toch al hoe het gespeeld was en moest verwerken dat Tyron vertrokken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |