Ja ze heeft nu een spel gewonnen tochquote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Harry het volgende:
Zou Tom nu beweren dat Ashley dit keer wel eerlijk gewonnen heeft??
zijn gelijk gaan kaarten en zeggen nietsquote:Op woensdag 3 april 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ga even naar de andere stream bij Tom en Randy
LOL ik heb er een zwaar hoofd in, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Harry het volgende:
Zou Tom nu beweren dat Ashley dit keer wel eerlijk gewonnen heeft??
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn gelijk gaan kaarten en zeggen niets
Dat is ook veelzeggendquote:Op woensdag 3 april 2024 11:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn gelijk gaan kaarten en zeggen niets
zal wel druk wezen denk ik?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth hangt aan de telefoon met slachtofferhulp
dan was Ashley er allang niet meer geweestquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dit seizoen geweest zou zijn als Sonja was gebleven.
But we'll never know
Ik denk dat het in elk geval minder heftig zou zijn geweest hier en op sm.
Dat kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
dan was Ashley er allang niet meer geweest
Maar ze is er nog wel, en staat in de Finale weekquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee joh, flauwe verwijzing naar dat ze 'respectloos' gingen kaarten toen Karen bij de draaideur op Ashley aan het wachten wasquote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Want ze waren er niet bij in de gameroom?
Maar eerst naar Ash.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
Jimmy gaat naar Tom. Eens kijken hoe sportief hij is
Finaleweekquote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ze is er nog wel, en staat in de Finale![]()
FinaleWEEK!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ze is er nog wel, en staat in de Finale![]()
Ja, en er zullen in die week wel wat bewoners moeten vertrekken voor de finale begint.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het ging toch niet om een finaleticket?
Om de finaleweek is er gezegd.
Dan zal Ash wel gewoon rondlopen ;-)quote:Op woensdag 3 april 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn elk jaar is er rond de 70 gewonnen. Hij denkt dat er nog geld bij verdient kan worden, 5k met een freeze.
ja denk dat je lang hangt dan hahaquote:
begreep hem hoor hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee joh, flauwe verwijzing naar dat ze 'respectloos' gingen kaarten toen Karen bij de draaideur op Ashley aan het wachten was
Tja een intelligentiespel moeten ze niet in BB smijten.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
oh hoor nu dat ze altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel begrijp ik van haar
goh![]()
![]()
waren we met het landen niet al eens klaar?quote:
Tom gaf net buiten aan dat geluk een grote factor was.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik heb er een zwaar hoofd in, maar we gaan het zien.
Zij kwam naar hen toe en hij ging daarna gelijk naar Tom.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar eerst naar Ash.
Prioriteit is weer duidelijk.
ja hij zei, even bij mn vriendjes gaan kijkenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij kwam naar hen toe en hij ging daarna gelijk naar Tom.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja hij zei, even bij mn vriendjes gaan kijken
Het is nooit anders geweest.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Ashley show is hier ook, de ash fans zeggen iets en de niet fans duiken er op. Niet fans zeggen wat over Ash en de fans duiken er op.
En ze verwijten elkaar dat de andere partij aan het zuigen is, maar vergeten dat ze het zelf ook doen maar dan anders om.
En zo wordt de sfeer hier ook verpest
Zo heeft BB get bedisseld. 1 Nederlandse vrouw en 1 Belgische man waarschijnlijk. Dan nog een figurant voor de 3de plaats.quote:
Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meerquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest.
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Maar toch was de sfeer toen anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Klopt maar het is wel sfeer verziekendquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot ziens.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi dan hoe je niet meer verder te kijken![]()
Bedankt voor alles
Gaan we taart eten?quote:
In de wachtrij zeker?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth hangt aan de telefoon met slachtofferhulp
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meer
Gefeliciteerd, alle Ashley fansquote:
Doe ik niet hoor,maar heb gewoon geen zin in dat gehakketakquote:Op woensdag 3 april 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.
Is Alice eruit?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Sfeer is zoveel leuker zonder Ty en Alice.
Wat lult die gast dan domquote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnares van 2024? Nee natuurlijk niet.
Kermis en Noord-Holland zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
oh hoor nu dat ze altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel begrijp ik van haar
goh![]()
![]()
Dat mag toch ook.... Je mag toch balen als je niet gewonnen hebtquote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef jooba het volgende:
Ja Tommeke je zit er wel mee he dat Ashley gewonnen heeft he. En nu effe ventileren bij Alice.
waren Tom en Alice niet komen kijken na de ticket?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:38 schreef Snoozey het volgende:
ja tom is de beste vriend van jim
zegt alice haha
En BB ook niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:19 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
kan ik helaas geen antwoord opgevenquote:Op woensdag 3 april 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waren Tom en Alice niet komen kijken na de ticket?
Mag ze willen!quote:Op woensdag 3 april 2024 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
De winnares van 2024? Nee natuurlijk niet.
Finaleweek dus niet in de finale. Gewoon een vrijstelling voor as zaterdag is dat toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
BB op insta: "De eerste bewoner die door is naar de Finale Week is bekend!"
Of andersom.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:43 schreef lonneberga het volgende:
Volgend jaar liever geen Belgen er meer in,ben je meteen van dat krampachtige gedoe af dat ze in de finale moeten zitten
Klopt niet. Tom heeft het hem wel gevraagd. Meteen toen hij uit de gameroom kwam gisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Tom baalt dat Jimmy zeurde dat Tom hem niet had gevraagd hoe zijn spel was geweest. Tom wist toch al hoe het gespeeld was en moest verwerken dat Tyron vertrokken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |