Of niet want er spelen er maar 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een streeam zeker, op de anderz ouden we de andere bewoners wel mogen blijven zien. Was gisteren ookquote:
ja net alsof hij er niet tegen kan dat er goeie sfeer hangt hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij ervan geniet om iedere keer de sfeer te verzieken. Zelf heeft hij hele lange tenen en is er niets voor nodig om hem kwaad te maken maar als alles rustig is dan gaat hij lopen sneren en steken. Dit was niet de eerste keer. Dat deed hij bij Karen ook
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Achteraf bekeken...Zeker! Niet mijn type persoon, helemaal niet.. maar ze zorgt wel voor reuring daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Idem dito hierquote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker! Niet mijn type persoon, helemaal niet.. maar ze zorgt wel voor reuring daar
Er is sowieso al niet meer veel te zienquote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een streeam zeker, op de anderz ouden we de andere bewoners wel mogen blijven zien. Was gisteren ook
Of vleugels gevenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:14 schreef Harry het volgende:
Zoveel zenuwen kan je fysiek en mentaal verlammen.
Ik ga ook voor Tommyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |