En dat schaap dat onder Randy's kin hangt ook waarschijnlijk. Bijna 100 dagen geen eten gehad.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Degene die zaterdag er uit kunnen gaan zijn toch alleen Glenn Alice of jimmy?
Wie gaat die marmot in Ash haren doen als Karen er niet meer is ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er komen op het tv scherm in de woonkamer 5 symbolen, die moeten ze onthouden , en dan op de tablet naast de dagboekkamer intoetsen
[ link | afbeelding ]
Kan ze ook zelf hoor, en anders in een knot, zoals vandaag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie gaat die marmot in Ash haren doen als Karen er niet meer is ?
Ik ben een man, maar zou verdorie niet weten hoe ik een bussel stro bijeen moet doen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ze ook zelf hoor, en anders in een knot, zoals vandaag.
Zij is een vrouw en weet dit welquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar zou verdorie niet weten hoe ik een bussel stro bijeen moet doen.
Tom, Randy en Ashley strijden met dat ticket om een finale plaats (voor een vrijstelling voor volgende week eigenlijk dus)quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap er niks van.
Waarom zou Tom moeten winnen morgen. Hij heeft de tickets toch al
Jawel. Tom baalde dat Jim het aan Ash had gegeven en niet harder had gestreden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:49 schreef Snoozey het volgende:
maar tom had jim nog niet gevraagd hoe het spel was gegaan van hem vandaag
dus wat teleurgesteld. hij had moeten vragen. en dan dat gezapige stemmetje steeds
ja maar jij moet winnen morgen he. etc etc
zei hij dat net??quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel. Tom baalde dat Jim het aan Ash had gegeven en niet harder had gestreden.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap er niks van.
Waarom zou Tom moeten winnen morgen. Hij heeft de tickets toch al
correctie van mijn antwoord net.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel. Tom baalde dat Jim het aan Ash had gegeven en niet harder had gestreden.
Ik vermoed dat ash randy en tom morgen het finale spel gaan spelen en een van hen een tickt voor de finale ontvangen en de overige gewoon genomineerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:37 schreef woxxel2 het volgende:
Degene die zaterdag er uit kunnen gaan zijn toch alleen Glenn Alice of jimmy?
ha zie, ik had het over wat hij net zei in de slaapkamer. als antwoord op woxxel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vanmorgen na het spel. Toen Jim weer met dat verhaal kwam dat Ash niks gegund was.
En hoe gaat het verder?quote:
Ze hebben het er vanmorgen al over gehad. Heb het zelf gezien.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
correctie van mijn antwoord net.
jim zei toch echt dat tom hem nog niks gevraagd had hoor
jaaa. lees nou even wat ik schrijfquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben het er vanmorgen al over gehad. Heb het zelf gezien.
De hele uitleg had hij al gehad van Alice en Glenn.
Nou nee een plaats bij de laatste drie dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tom, Randy en Ashley strijden met dat ticket om een finale plaats (voor een vrijstelling voor volgende week eigenlijk dus)
ik denk, dat hun 3 een spel spelen, en de winaar zit in de finale, dan zijn er 5 bewoners over, die zullen misschien ook nog weer iets moeten spelen? en er moet genomineerd worden, waardoor wij er 1 of 2 wegstemmen? Big brother zijn huis, zijn regelsquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hoe gaat het verder?
Het publiek mag stemmen op één van degenen die geen ticket voor de finale heeft?
Ja, dus vrijgesteld van nominatiequote:Op dinsdag 2 april 2024 21:59 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou nee een plaats bij de laatste drie dus.
Ja en voor heel de volgende week,net als die belg in het seizoen van Salar.quote:
Als het iets negatiefs is had je het hier vast wel gelezen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley heeft een broer, eerste keer dat ik er iets over hoor. Kan me wel herinneren dat hier gedacht werd dat ze enig kind was
Nee. Alleen vrijstelling voor zaterdag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja en voor heel de volgende week,net als die belg in het seizoen van Salar.
Ben zijn naam vergeten.
Dan is het geen finale ticket.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Alleen vrijstelling voor zaterdag.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:16 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Als het iets negatiefs is had je het hier vast wel gelezen.
Nee het is een Finale spel ticket, dus wie wint zit in de Finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Alleen vrijstelling voor zaterdag.
Ze heeft het volgens mij nooit erover gehadquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley heeft een broer, eerste keer dat ik er iets over hoor. Kan me wel herinneren dat hier gedacht werd dat ze enig kind was
quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:16 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Als het iets negatiefs is had je het hier vast wel gelezen.
Heb haar er verder ook nog nooit over gehoord eigenlijk, nu net kwam het ter sprake omdat ie dezelfde naam als Danny's pa blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij nooit erover gehad
In de finaleweek! Werd gezegd door BB. Finaleweek begint zaterdag met 5. De finale is met 3.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee het is een Finale spel ticket, dus wie wint zit in de Finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
En ze zingt het nog verkeerd ookquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Ash zingt een christelijk kerstlied. Tijd om naar de andere stream te gaan🤣🤣
Hier ook alt f4, genoeg voor vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:29 schreef GayGuy het volgende:
Ash zingt een christelijk kerstlied. Tijd om naar de andere stream te gaan🤣🤣
quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley denk dat Sonja ze morgen zal wakker maken.Ja, waarom denkt ze dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan, bull🤣quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:33 schreef bull-sjitt het volgende:
fijn dat ik hier gewaarschuwd werd voor het zingen
m'n stream liep wat achter, dus ververst nadat ik de eerste tonen hoorde
en zodoende geskipt
THNX COS![]()
Vorig jaar begon de Finale week ook met 5, 27 maart was een Maandagquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In de finaleweek! Werd gezegd door BB. Finaleweek begint zaterdag met 5. De finale is met 3.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley denk dat Sonja ze morgen zal wakker maken.Las op FB dat sonja met Karen samen wat drinken warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wat ik zeg. FinaleWEEK start met 5. Dan 2 exits door de week. Finale met 3 vanaf donderdag waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vorig jaar begon de Finale week ook met 5, 27 maart was een Maandag
[ link | afbeelding ]
2021 2022 was de finale week met 4, BB zijn huis zijn regelsquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg. FinaleWEEK start met 5. Dan 2 exits door de week. Finale met 3 vanaf donderdag waarschijnlijk.
Welk moment?quote:Op dinsdag 2 april 2024 22:51 schreef B00STER het volgende:
één dag kijk ik niet, i.v.m. een dubbele verjaardag in het gezin ... En uiteraard mis ik dan HET moment van BB2024!
filmpjequote:Op dinsdag 2 april 2024 22:51 schreef B00STER het volgende:
één dag kijk ik niet, i.v.m. een dubbele verjaardag in het gezin ... En uiteraard mis ik dan HET moment van BB2024!
Same, maar ik mis dit seizoen echt vanallesquote:Op dinsdag 2 april 2024 22:51 schreef B00STER het volgende:
Dat heeft niemand gezien. We hebben het alleen horen zeggen. Zullen morgen avond tv moeten kijken om het te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
thuis met 15kquote:Op dinsdag 2 april 2024 23:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft niemand gezien. We hebben het alleen horen zeggen. Zullen morgen avond tv moeten kijken om het te zien.
Ze kan het beter eruit halen en een vlecht in haar eigen haar doen, Je ziet de aanknopingsiunten er dwars door heen schijnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kan het beter eruit halen en een vlecht in haar eigen haar doen, Je ziet de aanknopingspunten er dwars door heen schijnenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu ik check ja.. Fok! lijkt wat problemen te ondervindenquote:Op woensdag 3 april 2024 00:56 schreef Willewa het volgende:
Iemand hier die via telefoon op het forum zit? Ik altijd, maar kom er niet op, site wil niet laden, dus nu maar ff via laptop en dat werkt dus wel. Anderen ook last van?
Thanks. Ach ja, morgen weer een dagquote:Op woensdag 3 april 2024 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ik check ja.. Fok! lijkt wat problemen te ondervinden
Niet hier Mario ...quote:Op woensdag 3 april 2024 01:10 schreef mario390 het volgende:
**** MOD edit, laat dit maar in DTS hoort niet hier
yep hier ook last vanquote:Op woensdag 3 april 2024 00:56 schreef Willewa het volgende:
Iemand hier die via telefoon op het forum zit? Ik altijd, maar kom er niet op, site wil niet laden, dus nu maar ff via laptop en dat werkt dus wel. Anderen ook last van?
je vergeet paar bewoners hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ga ik BB nog volgen of kap ik er mee?
Ashley kan ik niet zien of horen een intens gemeen mens bah. . Glenn meeloper, lafaard, Jimmy meeloper, lafaard, Randy meeloper, lafaard.
Alice aardige meid maar ergerlijk als ze gaat praten en denigrerend tegen haar medebewoners,.
Dan heb je Tom. Ik kan hem slecht verstaan. Wat ik van hem weet lees ik hier en daar zit een hoop onzin bij.
Maar hij is een mede ADHDer en mede ietsjes ASS en alleenstaande vader. Dus voorruit. Hij mag winnen.
Of ik dat ga zien weet ik nog niet. Als BB Ashley blijft promoten wellicht niet.
En FOK is ook al stuk.
Jimmy het dus weer slim aangepaktquote:Op woensdag 3 april 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
Als Tom moet nomineren houdt hij Jimmy vrij. Had hij in de DB al gezegd. Hij voelde zich schuldig (vorige keer Alice vrij gehouden).
Jimmy: oh lieverd sorry dat ik dat gister zei, zat er zelf ook over na te denken. Zat er gister even doorheen.
Ik ben benieuwd naar de uitzending van vanavond, naar wat er nou echt gebeurd is.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy even weer net wist wel dat er geen pakket zo leggen gisteren in de winkel
Randy lekker zijn baard gewassen haha en hij en Ash zijn benieuwd naar wat voor spel ze moeten doen
fok is een beetje kapoet misschien nu gefixedquote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef danilel het volgende:
ja jullie eindelijk gevonden, Fok! doet raar
Denk dat Joyce nog niet wakker was hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
ash, Glenn, Randy, Jimmy, Alice en Tom
wie vergeet ik?
heel raar Danny heeft al ergens verteld dat sommige delen van Fok stuk zijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef danilel het volgende:
ja jullie eindelijk gevonden, Fok! doet raar
is niet veel haarquote:Op woensdag 3 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
misschien moet Randy eens net zoveel aandacht geven aan zijn haar als aan zijn baard
quote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy kan niet beloven dat hij zijn stem aan tom geeft
goed bespeeld dus van Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
Als Tom moet nomineren houdt hij Jimmy vrij. Had hij in de DB al gezegd. Hij voelde zich schuldig (vorige keer Alice vrij gehouden).
Jimmy: oh lieverd sorry dat ik dat gister zei, zat er zelf ook over na te denken. Zat er gister even doorheen.
die gaat gewoon Ash saven als dat kanquote:
Randy toch die had je niet of mis ik dat nou, twijfel aan mezelf nuquote:
sorry overheen gelezen hahaquote:
Ja wie anders pffffquote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat gewoon Ash saven als dat kan
anders zeg je zoiets niet
dat dus nu weer nietquote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy kan niet beloven dat hij zijn stem aan tom geeft
ja dat dusquote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat Joyce nog niet wakker was haha
Ach ja, die levenslijn. Die komt ook in de uitzending van vanavond natuurlijk. Toppunt van saaiheidquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wie anders pffff
omdat ze zo weinig gehad heeft en niemand haar wat gegund heeft
Oh jimmy maakte een grapje.. dat meende ik niet, dat snap je wel toch?
En wat zei Tom net over Karen? die wat gezegd heeft?
Oh iets over de levenslijn
quote:
Verstandige keuze.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
die gaat gewoon Ash saven als dat kan
heb je dat gekeken? denk ook dat het blablabla isquote:Op woensdag 3 april 2024 09:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach ja, die levenslijn. Die komt ook in de uitzending van vanavond natuurlijk. Toppunt van saaiheid
ze eigen weg even schoonvegenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft grapjes gemaakt
toen hij met Ka praatte over tom
hoop dat Tom er niet in traptquote:Op woensdag 3 april 2024 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy bezig over dat Tom alice vrij had gesteld. Hij is tom aan het manipuleren om op Alice te stemmen. Tom zegt Alice is mijn vriendin hier en jij hebt dilano gehad al die tijd en ik Alice.
Beetje dom ook. Karen was niet te vertrouwen, die lulde alles door aan iedereen.quote:
ja ook voor erna zeker, met al zijn geroddelquote:Op woensdag 3 april 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
Jimmy verdedigt zich van hier tot Tokyo
om maar in het goede blaadje van iedereen te blijven
En het rare is dat hij zelf in de cocoon ging zitten en helemaal niet bij Ashley is geweest. Die trouwens huilend in de badkamer stond. Glenn heeft dat ook tegen hem gezegd.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:06 schreef Kissingbird het volgende:
Tom weer over Ashley , toen Karen ging, dat ze doet alsof er niks is gebeurd.
Jimmy: ja en Danny die gaat en ze huilt tranen met tuiten he.. maar goed.. je hebt het de vorige week de hele tijd voor haar opgenomen he.
dat gedraaikont valt me zoo van hem tegenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
Jimmy verdedigt zich van hier tot Tokyo
om maar in het goede blaadje van iedereen te blijven
nou Jimmy is net zo vals maar hij heeft wat goed te lullen beelden komen bijna allemaal uit hequote:Op woensdag 3 april 2024 09:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje dom ook. Karen was niet te vertrouwen, die lulde alles door aan iedereen.
Ja Jimmy is ook niet te vertrouwenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Jimmy is net zo vals maar hij heeft wat goed te lullen beelden komen bijna allemaal uit he
Wat is jimmy toch een naar mannetje hij is zielig en ga maar zo door. Brrr die mag er echt uit zaterdagquote:Op woensdag 3 april 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat gedraaikont valt me zoo van hem tegen
Tom heeft het er lastig mee dat Ka weg is.. ook al heeft hij met haar gekibbeld.
Jimmy heeft het er ook moeilijk mee, want ze is een goed persoon.
Jimmy: voor mij, je hebt niet gevraagd wat ik daar gedaan heb..
Tom: dat werd al uitgelegd (zoiets)
sneertje van Jimmy?
Komt denk ik niet bij hem binnenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het rare is dat hij zelf in de cocoon ging zitten en helemaal niet bij Ashley is geweest. Die trouwens huilend in de badkamer stond. Glenn heeft dat ook tegen hem gezegd.
Geluid niet geheel uitzetten en dan blijft het wel gelijk lopen met de andere stream.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zie nu dat bij mij stream 2 (in een los tabblad) hing.. zag nog een slapend iemand
meteen nadat Jimmy naar buiten kwamquote:Op woensdag 3 april 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat gedraaikont valt me zoo van hem tegen
Tom heeft het er lastig mee dat Ka weg is.. ook al heeft hij met haar gekibbeld.
Jimmy heeft het er ook moeilijk mee, want ze is een goed persoon.
Jimmy: voor mij, je hebt niet gevraagd wat ik daar gedaan heb..
Tom: dat werd al uitgelegd (zoiets)
sneertje van Jimmy?
Ahh jaa dat was het!!! het geluid niet geheel uitzettenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geluid niet geheel uitzetten en dan blijft het wel gelijk lopen met de andere stream.
domme keuze want Jimmy staat eind van de week onderaan de pollquote:
Dat is ook niet zo heel raar als je ziet hoe snel Karen haar liet vallen. Als die vriendschap echt was geweest dan was dat uitgesproken. En dat lag niet aan Ashley, die heeft drie of vier keer aan haar gevraagd om te praten. Maar Karen praatte alleen maar achter haar rug om.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt denk ik niet bij hem binnen
maar ik snap hem wel, Ash zat ook lang te huilen over het vertrek van Danny nu is haar BFF weg en lijkt het haar niet zo heel erg te raken.
Dat is het spelquote:
Kloptquote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel raar als je ziet hoe snel Karen haar liet vallen. Als die vriendschap echt was geweest dan was dat uitgesproken. En dat lag niet aan Ashley, die heeft drie of vier keer aan haar gevraagd om te praten. Maar Karen praatte alleen maar achter haar rug om.
die pindakaas bevat netzoveel oliequote:
vind ik ook wat vanquote:Op woensdag 3 april 2024 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
die pindakaas bevat netzoveel olie
verschil is niet heel groot
ja hij is echt door en door slecht met zijn gelul over iedereenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy is de grootste glijer in dat huis bah. Achter de rug van zijn "vrienden" praat hij slecht over ze en roddelt vals. Hij is qua gedrag minder dan ashley vind ik.
Dat weet hij toch niet?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
domme keuze want Jimmy staat eind van de week onderaan de poll
He we zijn het eens haha..hij is echt de persoon die ik het absoluut niet gun. Dat gunnen gister en dat zogenaamde spijt keer gedrag,.en dan gister weer buiten bijna hetzelfde gezegd over tyron maat slikte het op tijd in. Totaal fake persoon die niet verdiend om te winnen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij is echt door en door slecht met zijn gelul over iedereen
Amen!quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel raar als je ziet hoe snel Karen haar liet vallen. Als die vriendschap echt was geweest dan was dat uitgesproken. En dat lag niet aan Ashley, die heeft drie of vier keer aan haar gevraagd om te praten. Maar Karen praatte alleen maar achter haar rug om.
Jimmy heeft heel veel BB gekekenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet?
Voor het spel in BB doet hij er natuurlijk nu alles aan om verder te komen.
Dat hij dat niet altijd netjes speelt is al weken duidelijk, hij draait en kronkelt alle kanten op
Klopt hij vliegt heen en weer naar waar de power ligt. Dat gaat opvallen als er een camera op je staat.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet?
Voor het spel in BB doet hij er natuurlijk nu alles aan om verder te komen.
Dat hij dat niet altijd netjes speelt is al weken duidelijk, hij draait en kronkelt alle kanten op
tja, het is zijn aanpak, al vanaf het begin, en is er ver mee gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy heeft heel veel BB gekeken
dan kun je ook weten dat draaikonten spel nooit loont
haha ja hier al het geluid een stuk zachter gezet.quote:
Dat komt omdat die microfoon zo dicht op hun mond zit. Ze kunnen er niets aan doen, maar het blijft een smerig gehoor.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ja hier al het geluid een stuk zachter gezet.
ben al blij dat we dat gesmak van Karin niet meer hoeven te zien.
Het ergste vind ik dat hij Tom verwijt dat er afstand is, terwijl hij heel goed weet dat hij zelf alleen maar met Ashley bezig is nu.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij is echt door en door slecht met zijn gelul over iedereen
ahhh we zijn het heus wel vaker eens maar hoop dat hij er idd snel uit is alles is vals aan hem dat lachen ook 9 van de 10 keerquote:Op woensdag 3 april 2024 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He we zijn het eens haha..hij is echt de persoon die ik het absoluut niet gun. Dat gunnen gister en dat zogenaamde spijt keer gedrag,.en dan gister weer buiten bijna hetzelfde gezegd over tyron maat slikte het op tijd in. Totaal fake persoon die niet verdiend om te winnen.
Wie niet in de eerste weken, en verre van de weken die er toe doen, de laatste weken.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Ash over Lenie
zo leuk
altijd zo positief
en vervolgens gaat Ash allerlei complimenten geven aan Glennquote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Spel van vandaag voelt anders dan andere spellen zegt Ashley
omdat je weet dat het belangrijk is
Tom heeft dat niet
Ik heb dat spel op een eerlijke manier gewonnen zegt hij (jimmy niest er keihard doorheen)
Ashley: op een eerlijke manier gewonnen wat bedoel je daarmee te zeggen?
Tom: ik heb het op een eerlijke manier gewonnen gewoon voor mijn eigen. (rest versta ik niet, mic van Jimmy staat hard die bij de kraan staat)
Ashley: ja maar dat geldt toch voor iedereen?
Tom weer: ja voor mijn eigen op een eerlijke manier gewonnen, spel gespeeld , ik heb daar echt kunnen spelen. Dat was iets dat op mijn lichaam geschreven was, ik ben daar blij voor.
Ashley: hmm
Tom: u hoeft zich niet aangevallen voelen he. Dat is gewoon mijn ding. Dus ik ben daar blij voor.
Ashley: aangevallen voelen?
Tom: omdat je er zo direct op reageert. Je vraagt iets aan mij, ik antwoord.
Ashley: oh nou.. ik wist niet dat je dat zo ervaarde.
Tom: soms wel
Ashley: oh dat kan
Tom: lastig
Ashley : oh.
Tom loopt te sneren en als je ernaar vraagt dan gaat die draaikonten. Trek dan echt je mond open zeg.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
Spel van vandaag voelt anders dan andere spellen zegt Ashley
omdat je weet dat het belangrijk is
Tom heeft dat niet
Ik heb dat spel op een eerlijke manier gewonnen zegt hij (jimmy niest er keihard doorheen)
Ashley: op een eerlijke manier gewonnen wat bedoel je daarmee te zeggen?
Tom: ik heb het op een eerlijke manier gewonnen gewoon voor mijn eigen. (rest versta ik niet, mic van Jimmy staat hard die bij de kraan staat)
Ashley: ja maar dat geldt toch voor iedereen?
Tom weer: ja voor mijn eigen op een eerlijke manier gewonnen, spel gespeeld , ik heb daar echt kunnen spelen. Dat was iets dat op mijn lichaam geschreven was, ik ben daar blij voor.
Ashley: hmm
Tom: u hoeft zich niet aangevallen voelen he. Dat is gewoon mijn ding. Dus ik ben daar blij voor.
Ashley: aangevallen voelen?
Tom: omdat je er zo direct op reageert. Je vraagt iets aan mij, ik antwoord.
Ashley: oh nou.. ik wist niet dat je dat zo ervaarde.
Tom: soms wel
Ashley: oh dat kan
Tom: lastig
Ashley : oh.
Verwacht nog wel meer sneren.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom loopt te sneren en als je ernaar vraagt dan gaat die draaikonten. Trek dan echt je mond open zeg.
Ik was altijd fan van Jimmy, maar hij heeft inderdaad vieze streken.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Jimmy is net zo vals maar hij heeft wat goed te lullen beelden komen bijna allemaal uit he
Beetje laffe manier van doen. Ga dan de confrontatie aan.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Verwacht nog wel meer sneren.
Dat hij dan zegt dat hij teleurgesteld is in haar ivm het vertrek van Karin en haar reactie.
Hij heeft al een paar keer uitgelegd dat hij dat dus niet kan. Altijd een paar dagen nodig heeft.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Verida het volgende:
Tom lijkt me ook een heel ingewikkeld persoon om mee om te gaan.
Hij zal echt moeten leren om zich uit te spreken, anders blijft hij nog tegen heel veel dingen aanlopen.
Hij sprak zich anders heel direct uit netquote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Verida het volgende:
Hij zal echt moeten leren om zich uit te spreken, anders blijft hij nog tegen heel veel dingen aanlopen.
Ik snap m wel , hij heeft het door een spel gewonnen en Ashley heeft t verkregen door een soort van manipulatie, zo begrijp ik het tenminste wat Tom bedoelde.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Verida het volgende:
Beetje raar dat hij haar wel gewoon kon benaderen toen de hele groep haar buitensloot. Was dat dan huichelarij?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer uitgelegd dat hij dat dus niet kan. Altijd een paar dagen nodig heeft.
Mjah ondertussen zoals nu zichtbaar is , zit hij er wel mee en kan hij niet 'normaal' doen.
Ja vond hem ook duidelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij sprak zich anders heel direct uit net
Hij moet zich uitsprekenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer uitgelegd dat hij dat dus niet kan. Altijd een paar dagen nodig heeft.
Mjah ondertussen zoals nu zichtbaar is , zit hij er wel mee en kan hij niet 'normaal' doen.
ja dat was ook raar.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij haar wel gewoon kon benaderen toen de hele groep haar buitensloot. Was dat dan huichelarij?
Tom heeft het eigenlijk gewoon over zijn eigen spelquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik snap m wel , hij heeft het door een spel gewonnen en Ashley heeft t verkregen door een soort van manipulatie, zo begrijp ik het tenminste wat Tom bedoelde.
Het is een slimme speler die altijd leuk weet te zijn tijdens gesprekken met de BB-stem.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Jimmy, maar hij heeft inderdaad vieze streken.
Blijf hem desondanks meer grappig dan gemeen vinden, maar.... In de finale mocht hij daar staan gaat hij hierdoro niet automatisch mijn stem krijgen, ligt er aan wie er naast hem staat
ja ok hij kan grappig wezen dat is zo, maar ik heb wel al vele vieze streken gezien van hem hij is echt vies en liegt en lult wanneer het hem het beste uitkomtquote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Jimmy, maar hij heeft inderdaad vieze streken.
Blijf hem desondanks meer grappig dan gemeen vinden, maar.... In de finale mocht hij daar staan gaat hij hierdoro niet automatisch mijn stem krijgen, ligt er aan wie er naast hem staat
Ja klopt, daarom zeg ik ook hij krijgt van mij niet automatisch meer mijn stem mocht hij in de finale staan.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok hij kan grappig wezen dat is zo, maar ik heb wel al vele vieze streken gezien van hem hij is echt vies en liegt en lult wanneer het hem het beste uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
was dat net aan tafel? want dat kon ik net even niet volgen namelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft het eigenlijk gewoon over zijn eigen spel
dat hij blij is dat het hem gelukt is om door winst het spel te mogen spelen
Ash voelt zich hierdoor aangevallen
maar dat is haar eigen invulling
Ashley speelt het spel hard. Recht door zee en met open vizier.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He we zijn het eens haha..hij is echt de persoon die ik het absoluut niet gun. Dat gunnen gister en dat zogenaamde spijt keer gedrag,.en dan gister weer buiten bijna hetzelfde gezegd over tyron maat slikte het op tijd in. Totaal fake persoon die niet verdiend om te winnen.
Het is tactisch manoeuvreren, dat zien wij, maar dat is een ander verhaal voor de bewoners daar, die niet met elk gesprekje kunnen meeluisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok hij kan grappig wezen dat is zo, maar ik heb wel al vele vieze streken gezien van hem hij is echt vies en liegt en lult wanneer het hem het beste uitkomt
Ja en ALice heeft gevraagd aan BB als je wilt bellen je ook mag kiezen met wiequote:Op woensdag 3 april 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil morgen naar de winkel om te kijken of hij dan het bellen kan kopen omdat zus morgen jarig is.
Maar dat deed hij zelf ook over haar. Daarom vond ik het al heel vreemd dat hij zo naar haar toe ging.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat was ook raar.
Zeker als je weet hoe ze hem achter de rug af hebben gekraakt
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom zeg ik ook hij krijgt van mij niet automatisch meer mijn stem mocht hij in de finale staan.
Het ligt er aan naast wie hij staat, er zijn er nog wel die ik viezere streken vind hebben dan hij.nou zal toch wel iets helpen het stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik dacht dat dat vandaag was?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil morgen naar de winkel om te kijken of hij dan het bellen kan kopen omdat zus morgen jarig is.
ja dus waarom Tom dan nog steeds zo happig is op het bellen aangezien hij niet zelf mag kiezenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ALice heeft gevraagd aan BB als je wilt bellen je ook mag kiezen met wie
BB antwoorden dat hun iemand gingen bellen, wel iemand van de familie maar je kon dus niet kiezen
Jimmy heeft gisteren om korting voor de bel ticket gevraagd aan BB
Donderdag is zijn zus jarigquote:
Dan hebben we die lange SL ook achter de rug.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
Nou BB kom maar op met dat mega spel voor de finale
Misschien hoopt hij door het vaak te zeggen dat ze haar bellen. Geen idee kan het niet voor hem invullen natuurlijk waarhij er zo happig op isquote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus waarom Tom dan nog steeds zo happig is op het bellen aangezien hij niet zelf mag kiezen
Glenn komt altijd voor Ash opquote:Op woensdag 3 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
ash: maar goed uh het si gewoon het feit dat hij het even moet sneren
Glenn: snap het ook niet goed dat hij dat zo benoemd op dat moment iedereen speelt toch eerlijk
ash ja ik dacht wacht ff , ff vragen wat hij met deze woorden bedoeld. dacht ff vragen en dat verwacht hij dan niet, kan hij niet mee omgaan
Nee niet vals wel laf. De 15k van Ty geeft hun meer kans op de winst de 20k van Ash gaf haar een weekje extra.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:48 schreef Harry het volgende:
Ashely: zag je die Tom?? Gelijk even sneren. Dan vraag je toch om een sneer terug? Wie kaatst kan de bal terug verwachten. Elke keuze is een eerlijke keuze. Het mag gewoon. Het is geen valspelen he?!!
Niet zo gek toch als die sneer tegen haar gericht was ?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
en tadaaa
Ash betrekt weer alles op zichzelf
Tom gaf antwoord op haar vraagquote:Op woensdag 3 april 2024 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet zo gek toch als die sneer tegen haar gericht was ?
Ze slaat de spijker op zijn kop. Dat was ook gewoon een sneer en dan gaat hij draaikonten. Als je kan sneren moet je ook doorgaan als er naar gevraagd wordt vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
ash: maar goed uh het si gewoon het feit dat hij het even moet sneren
Glenn: snap het ook niet goed dat hij dat zo benoemd op dat moment iedereen speelt toch eerlijk
ash ja ik dacht wacht ff , ff vragen wat hij met deze woorden bedoeld. dacht ff vragen en dat verwacht hij dan niet, kan hij niet mee omgaan
Niet echt raar neequote:Op woensdag 3 april 2024 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet zo gek toch als die sneer tegen haar gericht was ?
Het lijkt wel of hij ervan geniet om iedere keer de sfeer te verzieken. Zelf heeft hij hele lange tenen en is er niets voor nodig om hem kwaad te maken maar als alles rustig is dan gaat hij lopen sneren en steken. Dit was niet de eerste keer. Dat deed hij bij Karen ookquote:Op woensdag 3 april 2024 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel beetje jammer die opmerking van Tom, want de sfeer was goed tussen iedereen dat ze uit bed kwamen en hij heeft der nu wel weer een stempel op gedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een streeam zeker, op de anderz ouden we de andere bewoners wel mogen blijven zien. Was gisteren ookquote:
ja net alsof hij er niet tegen kan dat er goeie sfeer hangt hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 10:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij ervan geniet om iedere keer de sfeer te verzieken. Zelf heeft hij hele lange tenen en is er niets voor nodig om hem kwaad te maken maar als alles rustig is dan gaat hij lopen sneren en steken. Dit was niet de eerste keer. Dat deed hij bij Karen ook
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Achteraf bekeken...Zeker! Niet mijn type persoon, helemaal niet.. maar ze zorgt wel voor reuring daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Idem dito hierquote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker! Niet mijn type persoon, helemaal niet.. maar ze zorgt wel voor reuring daar
Er is sowieso al niet meer veel te zienquote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op een streeam zeker, op de anderz ouden we de andere bewoners wel mogen blijven zien. Was gisteren ook
Of vleugels gevenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:14 schreef Harry het volgende:
Zoveel zenuwen kan je fysiek en mentaal verlammen.
Ik ga ook voor Tommyquote:
Nee, is altijd de laatste twee drie weken, de laatste week nog het ergstquote:Op woensdag 3 april 2024 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is sowieso al niet meer veel te zien
Nog 10 dagenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om het huis snel uit te vliegen
Ja, het gaat nu wel opvallen. Net nu ze weer een beetje normaal met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is echt uit op een slechte sfeer die Tom hoe die doet tegen Ash vind echt raar gedrag van hem hoor
Hij gaf antwoord op haar vraag. Niet meer en niet minder. Als zij dat anders interpreteert is dat haar ding.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is echt uit op een slechte sfeer die Tom hoe die doet tegen Ash vind echt raar gedrag van hem hoor
Ik ook! Dan gaat Tom helemaal uit zijn plaatquote:
pfoe ja..quote:Op woensdag 3 april 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Vol verwachting en met spanning op hun gezicht staan ze te wahcten tot de deur open gaat
Nee joh!! Nou ja zeg! Dat valt me nou tegen van je. Ik had echt verwacht dat je met een banner GO ASHLEY achter je scherm zou zittenquote:
Iets over game area en gameroom. De rest verstond ik ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
boh ik versta geen klote van die Glenn![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh!! Nou ja zeg! Dat valt me nou tegen van je. Ik had echt verwacht dat je met een banner GO ASHLEY achter je scherm zou zitten
Zo gaat dat al weken, een in haar ogen niet wenselijk antwoord is een sneer of aanval en daar handelt ze vervolgens naar met zwartpraterij en verdraaien van gebeurtenissen. Ik ik ik en meer is er niet. Haar spel is goed, alles wat anderen doen is gemeen en vies, 'Hep BB selluf gesegt'.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij gaf antwoord op haar vraag. Niet meer en niet minder. Als zij dat anders interpreteert is dat haar ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |