Glenn komt altijd voor Ash opquote:Op woensdag 3 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
ash: maar goed uh het si gewoon het feit dat hij het even moet sneren
Glenn: snap het ook niet goed dat hij dat zo benoemd op dat moment iedereen speelt toch eerlijk
ash ja ik dacht wacht ff , ff vragen wat hij met deze woorden bedoeld. dacht ff vragen en dat verwacht hij dan niet, kan hij niet mee omgaan
Nee niet vals wel laf. De 15k van Ty geeft hun meer kans op de winst de 20k van Ash gaf haar een weekje extra.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:48 schreef Harry het volgende:
Ashely: zag je die Tom?? Gelijk even sneren. Dan vraag je toch om een sneer terug? Wie kaatst kan de bal terug verwachten. Elke keuze is een eerlijke keuze. Het mag gewoon. Het is geen valspelen he?!!
Niet zo gek toch als die sneer tegen haar gericht was ?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
en tadaaa
Ash betrekt weer alles op zichzelf
Tom gaf antwoord op haar vraagquote:Op woensdag 3 april 2024 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet zo gek toch als die sneer tegen haar gericht was ?
Ze slaat de spijker op zijn kop. Dat was ook gewoon een sneer en dan gaat hij draaikonten. Als je kan sneren moet je ook doorgaan als er naar gevraagd wordt vind ik.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
ash: maar goed uh het si gewoon het feit dat hij het even moet sneren
Glenn: snap het ook niet goed dat hij dat zo benoemd op dat moment iedereen speelt toch eerlijk
ash ja ik dacht wacht ff , ff vragen wat hij met deze woorden bedoeld. dacht ff vragen en dat verwacht hij dan niet, kan hij niet mee omgaan
Niet echt raar neequote:Op woensdag 3 april 2024 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet zo gek toch als die sneer tegen haar gericht was ?
Het lijkt wel of hij ervan geniet om iedere keer de sfeer te verzieken. Zelf heeft hij hele lange tenen en is er niets voor nodig om hem kwaad te maken maar als alles rustig is dan gaat hij lopen sneren en steken. Dit was niet de eerste keer. Dat deed hij bij Karen ookquote:Op woensdag 3 april 2024 10:09 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel beetje jammer die opmerking van Tom, want de sfeer was goed tussen iedereen dat ze uit bed kwamen en hij heeft der nu wel weer een stempel op gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |