Randy toch die had je niet of mis ik dat nou, twijfel aan mezelf nuquote:
sorry overheen gelezen hahaquote:
Ja wie anders pffffquote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat gewoon Ash saven als dat kan
anders zeg je zoiets niet
dat dus nu weer nietquote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy kan niet beloven dat hij zijn stem aan tom geeft
ja dat dusquote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat Joyce nog niet wakker was haha
Ach ja, die levenslijn. Die komt ook in de uitzending van vanavond natuurlijk. Toppunt van saaiheidquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja wie anders pffff
omdat ze zo weinig gehad heeft en niemand haar wat gegund heeft
Oh jimmy maakte een grapje.. dat meende ik niet, dat snap je wel toch?
En wat zei Tom net over Karen? die wat gezegd heeft?
Oh iets over de levenslijn
quote:
Verstandige keuze.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
die gaat gewoon Ash saven als dat kan
enkel om zijn eigen ass te savenquote:
heb je dat gekeken? denk ook dat het blablabla isquote:Op woensdag 3 april 2024 09:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach ja, die levenslijn. Die komt ook in de uitzending van vanavond natuurlijk. Toppunt van saaiheid
ze eigen weg even schoonvegenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft grapjes gemaakt
toen hij met Ka praatte over tom
hoop dat Tom er niet in traptquote:Op woensdag 3 april 2024 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy bezig over dat Tom alice vrij had gesteld. Hij is tom aan het manipuleren om op Alice te stemmen. Tom zegt Alice is mijn vriendin hier en jij hebt dilano gehad al die tijd en ik Alice.
Beetje dom ook. Karen was niet te vertrouwen, die lulde alles door aan iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |