Ik snap m wel , hij heeft het door een spel gewonnen en Ashley heeft t verkregen door een soort van manipulatie, zo begrijp ik het tenminste wat Tom bedoelde.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Verida het volgende:
Tom lijkt me ook een heel ingewikkeld persoon om mee om te gaan.
Hij zal echt moeten leren om zich uit te spreken, anders blijft hij nog tegen heel veel dingen aanlopen.
Beetje raar dat hij haar wel gewoon kon benaderen toen de hele groep haar buitensloot. Was dat dan huichelarij?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer uitgelegd dat hij dat dus niet kan. Altijd een paar dagen nodig heeft.
Mjah ondertussen zoals nu zichtbaar is , zit hij er wel mee en kan hij niet 'normaal' doen.
Ja vond hem ook duidelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij sprak zich anders heel direct uit net
Hij moet zich uitsprekenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar keer uitgelegd dat hij dat dus niet kan. Altijd een paar dagen nodig heeft.
Mjah ondertussen zoals nu zichtbaar is , zit hij er wel mee en kan hij niet 'normaal' doen.
ja dat was ook raar.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij haar wel gewoon kon benaderen toen de hele groep haar buitensloot. Was dat dan huichelarij?
Tom heeft het eigenlijk gewoon over zijn eigen spelquote:Op woensdag 3 april 2024 09:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik snap m wel , hij heeft het door een spel gewonnen en Ashley heeft t verkregen door een soort van manipulatie, zo begrijp ik het tenminste wat Tom bedoelde.
Het is een slimme speler die altijd leuk weet te zijn tijdens gesprekken met de BB-stem.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Jimmy, maar hij heeft inderdaad vieze streken.
Blijf hem desondanks meer grappig dan gemeen vinden, maar.... In de finale mocht hij daar staan gaat hij hierdoro niet automatisch mijn stem krijgen, ligt er aan wie er naast hem staat
ja ok hij kan grappig wezen dat is zo, maar ik heb wel al vele vieze streken gezien van hem hij is echt vies en liegt en lult wanneer het hem het beste uitkomtquote:Op woensdag 3 april 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was altijd fan van Jimmy, maar hij heeft inderdaad vieze streken.
Blijf hem desondanks meer grappig dan gemeen vinden, maar.... In de finale mocht hij daar staan gaat hij hierdoro niet automatisch mijn stem krijgen, ligt er aan wie er naast hem staat
Ja klopt, daarom zeg ik ook hij krijgt van mij niet automatisch meer mijn stem mocht hij in de finale staan.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok hij kan grappig wezen dat is zo, maar ik heb wel al vele vieze streken gezien van hem hij is echt vies en liegt en lult wanneer het hem het beste uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
was dat net aan tafel? want dat kon ik net even niet volgen namelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom heeft het eigenlijk gewoon over zijn eigen spel
dat hij blij is dat het hem gelukt is om door winst het spel te mogen spelen
Ash voelt zich hierdoor aangevallen
maar dat is haar eigen invulling
Ashley speelt het spel hard. Recht door zee en met open vizier.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He we zijn het eens haha..hij is echt de persoon die ik het absoluut niet gun. Dat gunnen gister en dat zogenaamde spijt keer gedrag,.en dan gister weer buiten bijna hetzelfde gezegd over tyron maat slikte het op tijd in. Totaal fake persoon die niet verdiend om te winnen.
Het is tactisch manoeuvreren, dat zien wij, maar dat is een ander verhaal voor de bewoners daar, die niet met elk gesprekje kunnen meeluisteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ok hij kan grappig wezen dat is zo, maar ik heb wel al vele vieze streken gezien van hem hij is echt vies en liegt en lult wanneer het hem het beste uitkomt
Ja en ALice heeft gevraagd aan BB als je wilt bellen je ook mag kiezen met wiequote:Op woensdag 3 april 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil morgen naar de winkel om te kijken of hij dan het bellen kan kopen omdat zus morgen jarig is.
Maar dat deed hij zelf ook over haar. Daarom vond ik het al heel vreemd dat hij zo naar haar toe ging.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat was ook raar.
Zeker als je weet hoe ze hem achter de rug af hebben gekraakt
quote:Op woensdag 3 april 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom zeg ik ook hij krijgt van mij niet automatisch meer mijn stem mocht hij in de finale staan.
Het ligt er aan naast wie hij staat, er zijn er nog wel die ik viezere streken vind hebben dan hij.nou zal toch wel iets helpen het stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik dacht dat dat vandaag was?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil morgen naar de winkel om te kijken of hij dan het bellen kan kopen omdat zus morgen jarig is.
ja dus waarom Tom dan nog steeds zo happig is op het bellen aangezien hij niet zelf mag kiezenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ALice heeft gevraagd aan BB als je wilt bellen je ook mag kiezen met wie
BB antwoorden dat hun iemand gingen bellen, wel iemand van de familie maar je kon dus niet kiezen
Jimmy heeft gisteren om korting voor de bel ticket gevraagd aan BB
Donderdag is zijn zus jarigquote:
Dan hebben we die lange SL ook achter de rug.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
Nou BB kom maar op met dat mega spel voor de finale
Misschien hoopt hij door het vaak te zeggen dat ze haar bellen. Geen idee kan het niet voor hem invullen natuurlijk waarhij er zo happig op isquote:Op woensdag 3 april 2024 09:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus waarom Tom dan nog steeds zo happig is op het bellen aangezien hij niet zelf mag kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |