Jimmy het dus weer slim aangepaktquote:Op woensdag 3 april 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
Als Tom moet nomineren houdt hij Jimmy vrij. Had hij in de DB al gezegd. Hij voelde zich schuldig (vorige keer Alice vrij gehouden).
Jimmy: oh lieverd sorry dat ik dat gister zei, zat er zelf ook over na te denken. Zat er gister even doorheen.
Ik ben benieuwd naar de uitzending van vanavond, naar wat er nou echt gebeurd is.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy even weer net wist wel dat er geen pakket zo leggen gisteren in de winkel
Randy lekker zijn baard gewassen haha en hij en Ash zijn benieuwd naar wat voor spel ze moeten doen
fok is een beetje kapoet misschien nu gefixedquote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef danilel het volgende:
ja jullie eindelijk gevonden, Fok! doet raar
Denk dat Joyce nog niet wakker was hahaquote:Op woensdag 3 april 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
ash, Glenn, Randy, Jimmy, Alice en Tom
wie vergeet ik?
heel raar Danny heeft al ergens verteld dat sommige delen van Fok stuk zijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef danilel het volgende:
ja jullie eindelijk gevonden, Fok! doet raar
is niet veel haarquote:Op woensdag 3 april 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
misschien moet Randy eens net zoveel aandacht geven aan zijn haar als aan zijn baard
quote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
Jimmy kan niet beloven dat hij zijn stem aan tom geeft
goed bespeeld dus van Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
Als Tom moet nomineren houdt hij Jimmy vrij. Had hij in de DB al gezegd. Hij voelde zich schuldig (vorige keer Alice vrij gehouden).
Jimmy: oh lieverd sorry dat ik dat gister zei, zat er zelf ook over na te denken. Zat er gister even doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |