Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meerquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest.
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Maar toch was de sfeer toen anders.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Overigens is dit nog kinderspel als je het vergelijkt met DGK Huub <=> anti-Huub
Klopt maar het is wel sfeer verziekendquote:Op woensdag 3 april 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tot ziens.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi dan hoe je niet meer verder te kijken![]()
Bedankt voor alles
Gaan we taart eten?quote:
In de wachtrij zeker?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
* Ireth hangt aan de telefoon met slachtofferhulp
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh echt? ik vind het nu al verschrikkelijk,ko hier niet eens graag meer
Gefeliciteerd, alle Ashley fansquote:
Doe ik niet hoor,maar heb gewoon geen zin in dat gehakketakquote:Op woensdag 3 april 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neem alles gewoon niet te serieus, dan valt er hier veel te lachen.
Is Alice eruit?quote:Op woensdag 3 april 2024 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Sfeer is zoveel leuker zonder Ty en Alice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |