Maar andere deelnemers wel bekritiseren op hun gedrag?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, narcistisch vooral![]()
ze heeft geen excuus nodig hoor, ze speelt gewoon het spel op haar manier, en is in ieder geval direct geweest tegen iedereen.
Maar dit is een discussie die ik niet echt meer wil voeren hier.
Iets met balletjes naar de overkant brengen en ergens in doenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Luna68 het volgende:
Hebben jullie uit de woorden van de bewoners op kunnen maken wat voor spel ze hebben gedaan?
Ah.. dankquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets met balletjes naar de overkant brengen en ergens in doen
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat moet iedereen dan maar gelijk weer begrijpen? En moet dat zijn horkerige gedrag van vandaag goedpraten?
Inderdaad, andere deelnemers van het spel wel bekritiseren, maar oh wee als wij iets negatiefs over Ashley zeggenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar andere deelnemers wel bekritiseren op hun gedrag?
Anyway, ik snap dat BB haar een vrijstelling wil geven, dat houdt het nog even spannend en geeft de fans van Ashley hoop. En hoop doet leven.
Ik ga er vanuit dat Jimmy zaterdag vertrekt.
Ik zie dat doorgestoken kaart niet zo eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 12:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar andere deelnemers wel bekritiseren op hun gedrag?
Anyway, ik snap dat BB haar een vrijstelling wil geven, dat houdt het nog even spannend en geeft de fans van Ashley hoop. En hoop doet leven.
Ik ga er vanuit dat Jimmy zaterdag vertrekt.
Iets negatiefsquote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, andere deelnemers van het spel wel bekritiseren, maar oh wee als wij iets negatiefs over Ashley zeggen
oooo en alice!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, andere deelnemers van het spel wel bekritiseren, maar oh wee als wij iets negatiefs over Ashley zeggen
Van wat ik begrepen heb moesten ze eerst balletjes balanceren en als dat lukte mochten ze daarmee naar een flipperkast waar de balletjes in de gaatjes moestenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Luna68 het volgende:
Hebben jullie uit de woorden van de bewoners op kunnen maken wat voor spel ze hebben gedaan?
volgens mij een soort van flipperkastquote:Op woensdag 3 april 2024 12:33 schreef Luna68 het volgende:
Dat denk zij misschien.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ach finale week is oke voor ashley winnen doet ze niet.
dat is de cos toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch al beslist door Alice en Tom?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
Oh jee Tom vroeg aan Ashley of het goej was dat hij ging en ze hoorde het niet. Ze was met de kaarten bezig.
Gelukkig dat ze het goed vindt.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn in gesprek.met Alice heb je alle taken al gedaan ja zegt ze. Glenn zegt wie gaat naar de winkel hii nee hoor zegt Alice vind alles goed.
En zo blijkt die 20k toch een prima investeringquote:Op woensdag 3 april 2024 11:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit![]()
Ze heeft in ieder geval de finale week vast bereikt.
Nou haar eigen tekst na het spel zegt alleen al heel veel!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie dat doorgestoken kaart niet zo eigenlijk
Ze heeft dit spel gewoon eerlijk gewonnen, deze vrijstelling.
Dat doorgestoken kaart idee komt misschien omdat BB haar veel in beeld heeft gebracht, maar dat gebeurt met deelnemers die op wat voor manier dan ook, spraakmakend zijn
Randy bijv, is ook heel erg ver gekomen, maar die is amper in beeld geweest. En dat is ook wel logisch, Randy in beeld is net zo iets als een haardvuur op je tv scherm
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:37 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat was toch al beslist door Alice en Tom?
En dat moet dan natuurlijk voor het oog van heel televisiekijkend Nederland...quote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang geen contact gehad met zijn zus en wil dit nu terug oppakken
Hadden ruzie in het verleden is alweer goed en daarom wil hij haar bellenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat moet dan natuurlijk voor het oog van heel televisiekijkend Nederland...
Maar dat geldt toch ook voor andere spelers, het spel om de momenten op volgorde te zetten was Tom op het lijf geschreven. En zo is het met meerdere spellen geweest.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou haar eigen tekst na het spel zegt alleen al heel veel!
Ashley Bedankt BB dit spel was op mijn lijf geschreven ze is altijd op kermissen te vinden is. In Schagen weten ze dat.. kermissen is echt haar ding dit was een kermisspel. DIt was echt heel ziek Ik kan het niet geloven, ik kan het niet geloven, zegt ze buiten tegen Jim en Glenn, BigBrother heel erg bedankt voor dit spel! zo goed gekozen!
Zeker.. een win-win zelfs.. áls ze wint.. als ze verliest was het haar eigen 20k nietquote:Op woensdag 3 april 2024 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En zo blijkt die 20k toch een prima investering
Moet nog een Belg uit hequote:
Ik denk dat er zeker wel wat nederlanders uit moeten. Er zijn nog maar 2 Belgen.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet nog een Belg uit he
edit: + goeie leermeesteres gehad afgelopen weken
Terechte conclusie! Randy, Jimmy of Alice zal eruit gaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel wat nederlanders uit moeten. Er zijn nog maar 2 Belgen.
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het narcistische gedrag van Ashley wordt al weken goed gepraat. En wat is haar excuus?
Zeker! Maar bedoel dat Glenn het meeste baat heeft bij een exit van Tomquote:Op woensdag 3 april 2024 12:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker wel wat nederlanders uit moeten. Er zijn nog maar 2 Belgen.
ja oke, dat klopt ook ja,quote:Op woensdag 3 april 2024 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet nog een Belg uit he
edit: + goeie leermeesteres gehad afgelopen weken
Echt hè...quote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Gaat Tom aan Ashley vragen of hij zijn zus moet bellen, na die sneer van vanmorgen van hem ( veel woordje ''van'') ja kon hij wachten op een bits antwoord van haar, dat hij dat echt zelf moet weten in die trant
Dacht morgen pas. Maar ja, het weer wordt niet helemaal geweldig dus zou zomaar weer uit gesteld kunnen worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef Luna68 het volgende:
Komt Jimmy z’n vliegtuig vandaag nog? Of heb ik die al gemist?
Vliegtuigjes interesseert mij geen hol meer. Liever een TGV door het huis, en dan zien wie er nog staat.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef Luna68 het volgende:
Komt Jimmy z’n vliegtuig vandaag nog? Of heb ik die al gemist?
Hij kan beter bellen met 'Het Familiediner' of 'Het spijt me'quote:Op woensdag 3 april 2024 12:18 schreef Harry het volgende:
Ik zie Jimmy zo naar Hart voor Nederland bellen.
Ik dacht Jimmy vandaag en Ash & Glenn morgenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht morgen pas. Maar ja, het weer wordt niet helemaal geweldig dus zou zomaar weer uit gesteld kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |