Echt he. Jimmy beschuldigde vandeweek dat Tom een soort van afstand nam .quote:
De vrijstelling die hij bedoelt is dat hij bepaalde personen niet nomineert dus die hebben dan vrijstelling vanuit hem.quote:
Hier zie je de echte Tom. Altijd bezig met zich zelf. Laatste dagen voelde hij zich daar de man Steeds snirren tegen bv Ash Glenn en ook Jim. Slechte verliezerquote:Op woensdag 3 april 2024 11:49 schreef lonneberga het volgende:
Ma wat een kop die Tom,wat laat die zich kennen zeg,loser
Logisch toch? ze zou wel stom zijn als ze dat niet deedquote:Op woensdag 3 april 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy wil niet tactisch stemmen. Ashley stemt op Nederlanders zegt jimmy.
En daar gaat ze zelf ook niet vanuit. Ze had nooit gedacht zover te komen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ach finale week is oke voor ashley winnen doet ze niet.
Ja zeker logischquote:Op woensdag 3 april 2024 11:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Logisch toch? ze zou wel stom zijn als ze dat niet deed
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Je moet er nog maar zien te komen, dat heeft ze nu bereikt; nu verder bouwen.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Hij heeft heel lang geen contact gehad met zijn zus en wil dit nu terug oppakkenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ja en dan heeft hij nog maar 14 muntjes over en hij vraagt aan Jimmy wat hij allemaal moet doen vragen stellen diegene laten praten alles, hij kan toch bellen neem ik aan?
En dat moet iedereen dan maar gelijk weer begrijpen? En moet dat zijn horkerige gedrag van vandaag goedpraten?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom zit dus niet met het spel. Hij zit met dat telefoontje en de verjaardag van zijn zus. Daar maalt hij over.
ja moet die lekker buiten doen en niet in BBquote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij heeft heel lang geen contact gehad met zijn zus en wil dit nu terug oppakken
Het narcistische gedrag van Ashley wordt al weken goed gepraat. En wat is haar excuus?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat moet iedereen dan maar gelijk weer begrijpen? En moet dat zijn horkerige gedrag van vandaag goedpraten?
dat bestaat al doe maar wat online Jimmyquote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Misschien win ik wel een kookshow, 24Kitchen, dat zou leuk zijn.... "
Zegt ie met volle mond.
Een duo met Kitty Mager is wel iets. Niet dat ik ga kijken hoor!quote:Op woensdag 3 april 2024 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat bestaat al doe maar wat online Jimmy
Nee joh, dat doen we voor de camera. Hoezo schijnheilig. Dat is juist iets wat je 1 op 1 doet. Als ik die zus was nam ik niet eens op. Belachelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:07 schreef Snoozey het volgende:
had vorig jaar kunnen bellen. toen was ze ook jarig. en volgend jaar is ze weer jjarig
Juist! Dit doe je toch niet? Bel dan bij je eigen thuis over een week of 2 weken whatever. Dit is gewoon om in beeld te komen. Kan die weer zielig doen als ze zegt dat die de pot op kan.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:16 schreef Snoozey het volgende:
precies. zoek lekker op andere manier je momentje
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:07 schreef Snoozey het volgende:
had vorig jaar kunnen bellen. toen was ze ook jarig. en volgend jaar is ze weer jjarig
tuurlijk, narcistisch vooralquote:Op woensdag 3 april 2024 12:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het narcistische gedrag van Ashley wordt al weken goed gepraat. En wat is haar excuus?
dan wordt ze haast gedwongen vriendelijk te doen, omdat half NL en belgie het kan horenquote:Op woensdag 3 april 2024 12:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind dat ook wel heel vreemd om dan op tv te gaan doen.
Ik zou niet opnemen. Of opnemen en een voicemail nadoen dat ik niet bereikbaar ben tot 14 aprilquote:Op woensdag 3 april 2024 12:25 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dan wordt ze haast gedwongen vriendelijk te doen, omdat half NL en belgie het kan horen
Dat is dan wel een beetje beperkt gedrag van Tom. Doet dat toch thuis en niet in een tv programma.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom zit dus niet met het spel. Hij zit met dat telefoontje en de verjaardag van zijn zus. Daar maalt hij over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |