quote:Op zondag 31 maart 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou best leuk zijn.Zal ik even vragen?
Ik ookquote:Op zondag 31 maart 2024 22:41 schreef Jockari het volgende:
Ik vond die vorige avatar van die knappe madam wel leuk om naar te kijken hoor.
En jij kilts uitzoeken voor de jongens.quote:
Kunnen ze de onderbroek voortaan thuislatenquote:Op zondag 31 maart 2024 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En jij kilts uitzoeken voor de jongens.
En hopen dat het gaat waaienquote:Op zondag 31 maart 2024 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En jij kilts uitzoeken voor de jongens.
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:55 schreef Ireth het volgende:
Complotdenkers op fb
onder het grasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Ow fuck, zie nu dat ik um in de COS had gezetquote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow fuck, zie nu dat ik um in de COS had gezet![]()
2 bb topics met "gezellig" in de titel onder elkaar is niet handig op dit tijdstip
En dat is gelukt....quote:Op zondag 31 maart 2024 23:10 schreef odie22 het volgende:
jullie proberen mij gewoon hierheen te lokken
Daar gebeurd niet veel meer odie. Hier trouwens ook niet. Allemaal foetsie.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:10 schreef odie22 het volgende:
Hoi odie.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:10 schreef odie22 het volgende:
nee ik zag het, en 1 keer de cos netjes houden is ook wel leuk voor dotjequote:Op zondag 31 maart 2024 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar gebeurd niet veel meer odie. Hier trouwens ook niet. Allemaal foetsie.
O nee, toch niet
Maar ik stond ook op het punt om te vertrekken. Morgen weer een (paas)dagquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 31 maart 2024 23:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga wel foetsie, morgen werken![]()
Sweet Dreams!
tsjouquote:Op zondag 31 maart 2024 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik stond ook op het punt om te vertrekken. Morgen weer een (paas)dag
Arrivederci
Truste en werk zequote:Op zondag 31 maart 2024 23:15 schreef Ireth het volgende:
Ik ga wel foetsie, morgen werken![]()
Sweet Dreams!
Bb bijna afgelopen en dan hebben ze het onder de knie. Worden karige 2 weken voor mij 😘quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen!
Lang leve het SV van @:lionheart zat naar slaapstreams te kijken nog![]()
Even ververst en alles is al op
Jaaa dat was echt zo'n wtf moment, ze zijn wakker?quote:
quote:
Hier vrije dag op paasmaandagquote:Op maandag 1 april 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd vandaag hoe het zal gaan qua drukte. Zo werken van 12 - 5![]()
[ afbeelding ]
Ik wil elk jaar vrij op koningsdag (vrijmarkt) en Hemelvaart (grootste braderie van NL hier om de hoek) dus 2e paasdag werk ik altijdquote:
Godzijdank werk ik daar dusniet. Zou erg slecht zijn voor de gezondheid (van de klanten..)quote:Op maandag 1 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ook .. maar niet voor Ikea medewerkers
Blijf het apart vinden, op 2e paasdag 'gezellig' naar stampdrukke meubelboulevards enzo.quote:Op maandag 1 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ook .. maar niet voor Ikea medewerkers
Morguhquote:
Middagquote:
Heb jij de zon ingepikt? Ik heb hem al in geen dagen gezienquote:
Hier nu ook niet vieze motregenquote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de zon ingepikt? Ik heb hem al in geen dagen gezien
Oh dat scheelt, hier regende het gisteren ook al, en eergisteren en de dag daarvoor...Maar ja, wel goed voor het grasquote:Op maandag 1 april 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu ook niet vieze motregen
Gisteren was het hier wel stralend, de zon scheen volop
Het ziet er voor de rest van de week ook regenachtig uit, althans toen ik gisteren kee. Vandaag nog niet gekekenquote:Op maandag 1 april 2024 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, hier regende het gisteren ook al, en eergisteren en de dag daarvoor...Maar ja, wel goed voor het gras
De temperatuur gaat wel flink omhoogquote:Op maandag 1 april 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er voor de rest van de week ook regenachtig uit, althans toen ik gisteren kee. Vandaag nog niet gekeken
Eest zien het zou volgens de berichten van vorige week vandaag ook mooi zijnquote:Op maandag 1 april 2024 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De temperatuur gaat wel flink omhoog
[ afbeelding ]
Ja het zonnetje zou vandaag ook schijnen. Ik zie hem niet.quote:Op maandag 1 april 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eest zien het zou volgens de berichten van vorige week vandaag ook mooi zijn
Vrees het ook.quote:Op maandag 1 april 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
BB is te saai om te kijken momenteel, nog twee weken saaien beelden
Heb ik nooit gekeken widmquote:Op maandag 1 april 2024 12:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Gelukkig terug De Mol Vlaanderen. Blijft een vernuftig programma, beter dan WIDM van nederland.
Er is ook niets te beleven op de streamsquote:
@mario390quote:Op maandag 1 april 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
Zolang ze daar WC-papier gebruiken voor de boodschappen, gaan ze verzanden in het liedje van Katastroof
@:Marco390 zal dit mee kunnen zingen !
Oeps had Marco gezet ipv Mario, bij deze gecorrigeerd.quote:Op maandag 1 april 2024 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
En ja denk het ook,hij weet heel van muziek.
Yep, mooi programma. was weer mooi gisterenquote:Op maandag 1 april 2024 12:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Gelukkig terug De Mol Vlaanderen. Blijft een vernuftig programma, beter dan WIDM van nederland.
Ooh maar deze ken ik ook wel,Is bij ons een Piratenmuziekje. Kende ge da?quote:Op maandag 1 april 2024 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps had Marco gezet ipv Mario, bij deze gecorrigeerd.
Wat ken ik ?quote:Op maandag 1 april 2024 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooh maar deze ken ik ook wel,Is bij ons een Piratenmuziekje. Kende ge da?
Piraten,geheime zenders.quote:
Maar dan iets minder professioneel.quote:
Dat schip is nu een club.Ben daar weleens op party`s geweest.quote:
How ! Leuk. Wist niet dat het schip nog bestond.quote:Op maandag 1 april 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat schip is nu een club.Ben daar weleens op party`s geweest.
De Norderney.quote:Op maandag 1 april 2024 13:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
How ! Leuk. Wist niet dat het schip nog bestond.
op 2 april 1973 was dat schip op de kust gestrand door een stormquote:Op maandag 1 april 2024 13:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat schip is nu een club.Ben daar weleens op party`s geweest.
Kent u het hoorspel: Commissaris van Inn?quote:
quote:Op maandag 1 april 2024 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
op 2 april 1973 was dat schip op de kust gestrand door een storm
Dat is correct en tevens juist.quote:Op maandag 1 april 2024 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
op 2 april 1973 was dat schip op de kust gestrand door een storm
quote:
Ik ken Van In als serie, niet als hoorspelquote:Op maandag 1 april 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kent u het hoorspel: Commissaris van Inn?
Die heb ik volgens mij ook wel gezien.quote:Op maandag 1 april 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ken Van In als serie, niet als hoorspel
Dat was helemaal verdrietigquote:
Ik heb het verwerkt hoor. De wonden zijn geheeldquote:
Ik vond Veronica altijd wel geweldig.Curry en van Inkel bijv.quote:Op maandag 1 april 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het verwerkt hoor. De wonden zijn geheeld
Was het ook. Bij ons thuis stond er nooit een andere zender op.quote:Op maandag 1 april 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Veronica altijd wel geweldig.Curry en van Inkel bijv.
Op woensdag schakelen naar Hilversum 2.quote:Op maandag 1 april 2024 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het ook. Bij ons thuis stond er nooit een andere zender op.
Wat had je dan?quote:Op maandag 1 april 2024 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op woensdag schakelen naar Hilversum 2.
De EO op 3.quote:
Weet ik niet echt meer.quote:Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Elke omroep had toen een eigen dag.
maandag Avro
dinsdag Vara,met Jack Spijkerman en Henk Westbroek.
woensdag Eo
donderdag Tros
vrijdag Veronica.
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
Ik kijk alleen nog on demand.quote:Op maandag 1 april 2024 14:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer.
Was toen TV met een antenne op het dak. Wij konden juist Nederland 1 ontvangen met wat geluk.
Tot er kabel_TV kwam.
Nu met IPTV 100.000 kanalen, niet gewoon.
Donderdag Dallas en Cheers borrelnootjes en appelsap met vriendinquote:Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
maandag Avro
woensdag Eo
donderdag Tros
vrijdag Veronica.
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
Die dinsdag was legendarisch ... die telefoongesprekken van Jackquote:Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
maandag Avro
woensdag Eo
donderdag Tros
vrijdag Veronica.
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
quote:Op maandag 1 april 2024 14:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer.
Was toen TV met een antenne op het dak. Wij konden juist Nederland 1 ontvangen met wat geluk.
Tot er kabel_TV kwam.
Nu met IPTV 100.000 kanalen, niet gewoon.
1 van de 8 op zaterdagavond met Mies Bouwman. Dat was ook een feestje. Chips en kaas op tafel, glaasje Exota erbijquote:Op maandag 1 april 2024 14:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Donderdag Dallas en Cheers borrelnootjes en appelsap met vriendin
Exotaquote:Op maandag 1 april 2024 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 van de 8 op zaterdagavond met Mies Bouwman. Dat was ook een feestje. Chips en kaas op tafel, glaasje Exota erbij
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spattequote:Op maandag 1 april 2024 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Exotaen dan de bruine, die vond ik het lekkerste En wij hadden dan ook vaak pelpinda's erbij
Goedemiddag,quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spatte
quote:Op maandag 1 april 2024 17:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wij mochten thuis kiezen vrijdag of zaterdag opblijfavond.
Kregen we idd ook 2 glazen Exota, en van 1 mochten we een spoetnik maken. (Exota koffiemelk en suiker.)
Nadat de Exota flesjes uit elkaar knalden werd het merk Raak met van die grote schroefdoppen, maar dat vonden we lang zo lekker niet.
In een steeg van de Melkmarkt in Zwolle zat de zijdeur van een grote bakkerij (naast sportschool Wolf waar ik op judo zat. Daar kon je en papieren zak "koekkruimels" met andere woorden mislukte bakprodukten kopen voor een dubbeltje of een kwartje (was beste zak vol) Die mochten we dan ook kopen van onze ouders voor opblijfavond)
Fijne avond allemaal.
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....quote:
Hey Icequote:Op maandag 1 april 2024 17:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wij mochten thuis kiezen vrijdag of zaterdag opblijfavond.
Kregen we idd ook 2 glazen Exota, en van 1 mochten we een spoetnik maken. (Exota koffiemelk en suiker.)
Nadat de Exota flesjes uit elkaar knalden werd het merk Raak met van die grote schroefdoppen, maar dat vonden we lang zo lekker niet.
In een steeg van de Melkmarkt in Zwolle zat de zijdeur van een grote bakkerij (naast sportschool Wolf waar ik op judo zat). Daar kon je en papieren zak "koekkruimels" met andere woorden mislukte bakprodukten kopen voor een dubbeltje of een kwartje (was beste zak vol) Die mochten we dan ook kopen van onze ouders voor opblijfavond.
Fijne avond allemaal.
In haar sexy nauwsluitende leren pak ?quote:Op maandag 1 april 2024 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....![]()
memories
![]()
Dat zal wel, weet ik niet meer, ik was bijna van de wereldquote:Op maandag 1 april 2024 17:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
In haar sexy nauwsluitende leren pak ?
quote:Op maandag 1 april 2024 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zal wel, weet ik niet meer, ik was bijna van de wereld![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....![]()
memories
![]()
pssst......quote:Op maandag 1 april 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vergeet bijna dat er nog een BB draait![]()
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spatte
Kotnondeju,, lijkt wel een cactus die link van jequote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
pssst......
https://forum.mannenzaken(...)/4044-jerney-kaagman
Klopt volgens mij ook brandpunt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.
Ja, treurig dat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
pssst......
https://forum.mannenzaken(...)/4044-jerney-kaagman
Treurig dat ze Parkinson heeft ontwikkeld later. (eerst allerlei rare geruchten over Botox en fillers)![]()
Het is online te koop https://exotafrisdrank.nl/winkels/quote:
Ja klopt, dat kwam door een filmpje van de Vara die een exploderend flesje lieten zien. Er is zelfs een Wikipediapagina overquote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.
Dat is zoooooooooo saai momenteelquote:Op maandag 1 april 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vergeet bijna dat er nog een BB draait![]()
Is niet ewg (w=gooise r). Ondertussen even lekker gegeten zodat we deze saaite (is dit een goed Nederlands woord?) wat beter kunnen verdragenquote:
Ze passen er eigenlijk niet meer onder maar toch probeert ze de hele kroost nog lekker warm te houdenquote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef engine het volgende:
Drie kopjes die eronder uit steken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lukt nog net als ze mooi stil blijven liggenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze passen er eigenlijk niet meer onder maar toch probeert ze de hele kroost nog lekker warm te houden
Ondertussen zijn er toch wat muizen verorberd zie ik. Tjonge jonge, wat lag het vol in dat hokquote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt nog net als ze mooi stil blijven liggen
quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er toch wat muizen verorberd zie ik. Tjonge jonge, wat lag het vol in dat hok
Het wordt al donker, dan kan ie zich weer lekker uitlevenquote:Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]papa mag meer gaan jagen
zo te zien ligt er niet zo heel veel meer
quote:Op maandag 1 april 2024 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Het wordt al donker, dan kan ie zich weer lekker uitleven
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niet ewg (w=gooise r). Ondertussen even lekker gegeten zodat we deze saaite (is dit een goed Nederlands woord?) wat beter kunnen verdragen
Je jinxt hetquote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣
Blij dat ik die tijdlijn sessie grotendeels gemist heb,wat een geneuzel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣
Jinxt?quote:
Ja was echt saai. Maar goed voor hun was het tijd verdrijfquote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blij dat ik die tijdlijn sessie grotendeels gemist heb,wat een geneuzel.
Je roept het over je af... dat het daar nu heel onrustig gaat worden in de komende urenquote:
Is echt een therapie dingetje,daarom haat ik het.quote:Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt saai. Maar goed voor hun was het tijd verdrijf
Ga toch zo slapen 🤣quote:Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je roept het over je af... dat het daar nu heel onrustig gaat worden in de komende uren![]()
moet lachen neeeej mag niet!quote:
We weten in ieder geval dat iemand geen spijt heeft 🤣🤣quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt een therapie dingetje,daarom haat ik het.
Begrip voor elkaars mindere momenten te kweken dus...quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt een therapie dingetje,daarom haat ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 1 april 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begrip voor elkaars mindere momenten te kweken dus...
Misschien dat dit snel snel bedacht was en verving dat ezel het eigenlijk bedoelde element.Mooie beeldspraak wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Goedemorgen Ice,even checken.quote:
* edit* Die hond is van het ras Barsoi.quote:Goedemorgen Ice,even checken.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 04:57 schreef Iceage het volgende:
[..]
[..]
Nou ga zo weer plat![]()
jij een fijne dag.
![]()
quote:
O jee ajax fanquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.. mijn clubje heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt..
https://nos.nl/artikel/25(...)noeming-clubaandelen
Och jee, het houdt ook niet opquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.. mijn clubje heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt..
https://nos.nl/artikel/25(...)noeming-clubaandelen
Jullie moeten ook om de zoveel jaar terug rij-examen doen dacht ik ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
ze hebben het over het rijbewijs halen
Ash snapt er helemaal niks van
Dat je in Belgie niet hetzelfde systeem hebt als in NL
Newsflash
NL is belachelijk streng ivm andere landen
nee alleen boven de 75 moet je je laten keurenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jullie moeten ook om de zoveel jaar terug rij-examen doen dacht ik ?
Onze jongste ook recent via rijschool lessen en examen. +/- 1800 euro kwijt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
In NL is het rijbewijs halen een heel kostbaar dingetje
gemiddeld tussen de 2000 en 3000 euro ben je kwijt
je moet officiele rijlessen volgen en examen is ook 300,- euro
Dit jaar nog Viaplay voor de live F1 maar daarna bij ViaplayTV alleen de herhaling. Ziggo heeft de rechten voor de live weer weten te bemachtigen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat Talpa een deal heeft gesloten met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat oa Formule 1 uitzenden
Had weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is
Herhalingen komen er niet live
O echt, ik snap er geen reet meer van. Maar boeien na jaren gekeken te hebben ben ik helemaal afgekickt van de Formule sinds het bij viaplay zitquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit jaar nog Viaplay voor de live F1 maar daarna bij ViaplayTV alleen de herhaling. Ziggo heeft de rechten voor de live weer weten te bemachtigen.
De manier van presenteren, met name in de studio, is gewoon k*t. Als er nog van alles te doen op het circuit tussen de trainingen door en tijdens de quali laten ze het gezever in de studio horen of reclame voor voetbal op Viaplayquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik snap er geen reet meer van. Maar boeien na jaren gekeken te hebben ben ik helemaal afgekickt van de Formule sinds het bij viaplay zit
Leuk programma, de meeste artiesten ken ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
Duurt nog een tijdje voor het seizoen begint, maar gisteren werden De Beste Zangers van 2024 bekend gemaakt.
Een paar van de namen zeiden me pas iets na het intro-filmpje, maar dat mag de pret niet drukken, 'onbekenden' uit eerdere seizoenen hebben me vaker weten te verrassen
Voor de Vlamingen, dat is de NL versie van Liefde voor muziek
Vind het altijd wel leuk om van bepaalde artiesten een totaal andere indruk te krijgen dan het genre waarin ze bekend zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk programma, de meeste artiesten ken ik ook niet
Ja klopt, dat heb ik het zelfde, hou ook helemaal niet van dat Nederlandstalige.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk om van bepaalde artiesten een totaal andere indruk te krijgen dan het genre waarin ze bekend zijn.
Nederlandstalige artiesten met muziek waar ik niks mee heb die dan ineens Engelstalig totaal anders en tig-malen beter klinken in mijn oren bijvoorbeeld
Andersom kan ook trouwens, Meau vorig jaar maakte van alles een Meau liedje, jammer, had gehoopt dat ze meer kon of zou laten zien dan dat.
Henk Poortquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heb ik het zelfde, hou ook helemaal niet van dat Nederlandstalige.
Ik vond Floor Jansen met ( ben zijn naam even kwijt die opera zanger) zo goed
Je ziet het nu ook aan Niek van Niek en SImon die is ook Engelstalig gegaan en klinkt gelijk een stuk beter
* FreshFruit meldt zichquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
@:Freshfruit heeft ons mooi in de steek gelaten met zijn bebolk elders
Ja die, dat was prachtig ik heb daar echt van genotenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Henk Poort
Dat was geniaal inderdaad. De hele wereld over gegaan dat nummer. Henk Poort heeft dat nummer later ook nog gedaan in Amsterdam met de rest van Floor's band (Nightwish).
Overlopertquote:
Niet.quote:
Wellesquote:
Wil je DTS weer winnen?quote:
Tuurlijk niet.quote:
We gaan het zien, je gaat weer hard.quote:
Je schreef het vanochtend goed: Als je FF nou nog niet kent....quote:
Daarom weet ik ook dat jij weer gaat winnen, juist omdat ik je kenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je schreef het vanochtend goed: Als je FF nou nog niet kent....
O.K. wat is DTS ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat jij weer gaat winnen, juist omdat ik je ken![]()
De nachten gaan weer gesleten worden in DTS
Dus eigenlijk een spel met de zweep rondgaan ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een spel op FOK! waar @:Dotteke nogal goed in is.
Nee,je pakt punten wanneer een ander niet binnen een minuut na jou post.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een spel met de zweep rondgaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hij heeft tenminste iets gewonnen. Goede zet van Tyron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn ze al weer grootquote:
Ja ze moeten toch wat om kijkers te trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo meteen even nieuws van 20 uur kijken en dan naar de uitzending van vandaag om te zien wat we hebben gemist in de streamlocks. Daar doen ze het voor de rotzakken bij RTL, kijkcijfers opkrikken
Ja lief he.quote:
Hij doet het hier gewoon super traag en wordt er steeds uitgeknikkerd, op mobiel kan ik al vanaf gisteren avond er niet in. Heb net een berichtje geplaatst daarquote:Op woensdag 3 april 2024 06:56 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen
En ter info voor degene die ook problemen ondervinden met Fok!:
FB / FOK! deels down
Danny in FB / FOK! deels down
ja en dan hangt het weer.. het is poeptraag..quote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee, ineens verschijnt er weer van alles op het Fok-scherm
jaaa en likes doen het weer en smileys zijn weer zichtbaarquote:Op woensdag 3 april 2024 08:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hee, ineens verschijnt er weer van alles op het Fok-scherm
Oh op de laptop werkt het nu net weer normaalquote:Op woensdag 3 april 2024 09:00 schreef Ireth het volgende:
Ik zat al vanaf gisterenavond hier tegenaan te kijken![]()
[ afbeelding ]
Ja nu net alles weer werkendquote:Op woensdag 3 april 2024 09:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh op de laptop werkt het nu net weer normaal
mobiel nog steeds niet?
jaaaaaaaaa yeahhhhhhquote:Op woensdag 3 april 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja nu net alles weer werkend![]()
Ik allang blij, moet zo werken en miste de SV nu al
het werkt weer normaal nuquote:Op woensdag 3 april 2024 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ben wel aan een bak koffie toe, wat een barre tocht om hier te komen hejj...
Gmogguh !quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Lees dat er in België 3 doden zijn gevonden in een vermoedelijk drugslab.
Vervelend, en komt vaker voor, maar dat dat in gemeente Poederlee was lijkt haast een flauwe mop
Joehoeee, ik had het in de gaten...quote:Op woensdag 3 april 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het werkt weer normaal nu
[..]
Gmogguh !
Haha, ja mooi he?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Belgen schrijven dus drugslabo. Wist ik ook niet.
Hoe noemen jullie dat dan ? Een "farmaciebedrijf" ?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Belgen schrijven dus drugslabo. Wist ik ook niet.
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie dat dan ? Een "farmaciebedrijf" ?
Nachtapotheekquote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie dat dan ? Een "farmaciebedrijf" ?
Amperbroekie in het sud-afrikoansquote:Op woensdag 3 april 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: ik wil nog even mijn string recht trekken..
randy: doe maar
Snap ik, is ook niet leuk, maar ik heb mijn best gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor,maar heb gewoon geen zin in dat gehakketak
Ik benijd je niet Dot,voor mij heb je het goed gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, is ook niet leuk, maar ik heb mijn best gedaan.
Maar krijg via TR van de ashleyfans wat te horen en via TR van de niet ashleyfans en bij beide doe ik het niet goedMensen zien de TR als een aanspreekpunt naar mij en wat ik wel of niet goed doe.
ALs je eens wist hoeveel ik ash posts heb aangepast, haar naam heb ingevuld en de scheldnamen weggehaald heb.
Maar dat wordt niet gezien, wel als ik het bij andere bewoners doe.
Mensen houden alles in de gaten wat je aanpast, wie je liked, wat je verwijderd, maar het is nooit goed.
Ik ben van mening dat ik de aanvallen naar Ash toe net zo goed heb aangepakt.
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:53 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik benijd je niet Dot,voor mij heb je het goed gedaan.
Maar ik vond het dit seizoen gewoon niet zo fijn in de cos,dus bleef er zoveel mogelijk maar weg
Arme jijquote:Op woensdag 3 april 2024 12:05 schreef Ireth het volgende:
Collega ziek naar huis, geen vervanging, sta alleen in de winkel, kan niet met pauze, kan niet pissen, de klanten komen ook niet en Ashley heeft gewonnen.
Wat een kutdag
Maandverband ?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef mario390 het volgende:
heb en maandban
@:FreshFruit
ben goed gelegen ...maar
quote:
Ben je er wel eens geweest?quote:Op woensdag 3 april 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben zot op zuid-afrikaanse woorden !
Spijtig genoeg niet. Staat op de bucket-list.quote:
Moet je echt doen. Het is een prachtig land. Ik ben er heel lang geleden geweest en het heeft flinke indruk op me gemaakt. We zijn toen naar een broer van mijn moeder geweest die woonde in Durban. Die heeft ons half Z Afrika laten zien. Ook nog naar het Krugerpark geweest, dat moet je echt zien als je daar bent. Het was toen nog wel in de tijd van de apartheid. Schrijnend om te zien was dat. Aparte bushaltes voor blank en zwart. Aparte ingangen in het postkantoor, aparte stadsbussen, aparte bankjes in het park. Heel verdrietig vond ik dat.quote:Op woensdag 3 april 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niet. Staat op de bucket-list.
Vader wou vroeger emigreren naar zuid-afrika, maar moeder wilde niet.
Thnx voor je lieve berichtjuhquote:Op woensdag 3 april 2024 12:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben zot op zuid-afrikaanse woorden !
quote:Op woensdag 3 april 2024 12:11 schreef mario390 het volgende:
heb en maandban
@:FreshFruit
ben goed gelegen ...maar
Berichten herhalen is niet nodig toch FF is er niet die zal wel slapen.quote:
Ben er 14 jaar terug geweest. Door heel Zuid Afrika gereisd (en Botswana en Zambia)quote:Op woensdag 3 april 2024 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je echt doen. Het is een prachtig land. Ik ben er heel lang geleden geweest en het heeft flinke indruk op me gemaakt. We zijn toen naar een broer van mijn moeder geweest die woonde in Durban. Die heeft ons half Z Afrika laten zien. Ook nog naar het Krugerpark geweest, dat moet je echt zien als je daar bent. Het was toen nog wel in de tijd van de apartheid. Schrijnend om te zien was dat. Aparte bushaltes voor blank en zwart. Aparte ingangen in het postkantoor, aparte stadsbussen, aparte bankjes in het park. Heel verdrietig vond ik dat.
Echt zo'n prachtig land. Ongerepte natuur vind je daar nog en de meest geweldige en indrukwekkendste dieren. We hebben ze allemaal gezien. Maar ook heel veel armoede en haat en nijd. Wij reden ook langs die townships, dan breekt je hart.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben er 14 jaar terug geweest. Door heel Zuid Afrika gereisd (en Botswana en Zambia)
Apartheid is officieel afgeschaft maar is er nog steeds. Prachtig land qua natuur maar schrijnend om te zien hoe mensen op basis van een huidskleur behandeld worden.
Diepe indruk op me gemaakt.
Ja de natuur is prachtigquote:Op woensdag 3 april 2024 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt zo'n prachtig land. Ongerepte natuur vind je daar nog en de meest geweldige en indrukwekkendste dieren. We hebben ze allemaal gezien. Maar ook heel veel armoede en haat en nijd. Wij reden ook langs die townships, dan breekt je hart.
Nee, daar ben ik niet geweest. Ik zou ook best nog wel een keer terug willen, maar alleen voor de natuur. Ik weet ook niet of ik wel durf hoor. De zwarte mensen zijn flink in opstand gekomen en het aantal moorden is bizar veel toegenomen. Zuid Afrika heeft de hoogste moordcijfers van de wereld. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt. 'Kill the boer'. Als blanke ben je daar nu je leven niet zeker.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja de natuur is prachtigZou daarvoor nog eens graag terug willen gaan.
Ben in Kaapstad in een township geweest dan schrik je wel wat je daar aantreft. Sowieso.. Kaapstad bestaat meer uit townships dan uit bebouwde huizen.. pff
Zelf rond gereden daar met alles op slot vanwege de vele overvallen daar.
Schaamde me wel voor de plekken waar ik deed overnachten als je dan ziet hoe het merendeel van de mensen daar woont. Toen zag je : achter de receptie de mensen met de blanke huidskleur, bediening en rot klussen mensen met een donkere huidskleur.
hoorde bv dat iemand zei dat de bazin (blank) de telefoon poetst voor ze ging bellen want er kon wel eens iemand met een donkere huidskleur aangezeten hebben pfff
Of dat de ongelijkheid in stand wordt gehouden door schoolgeld met de daarbij behorende kleding die iemand van de bediening niet voor zijn kind kan kopen.. hij zei: en zo krijgt mijn kind dus ook geen kans..![]()
Oh je hebt ook alle dieren gezien daar. Ja ik ook. Oudshoorn om 5 uur s ochtends naar de meerkatten gaan kijken(schattig om te zien). Ben je daar ook toevallig geweest?
nee en dat was toen al.. iedere dag carjacking, moorden etc Of de wijken achter hoge muren met flinke beveiliging her en der.. pffquote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Ik zou ook best nog wel een keer terug willen, maar alleen voor de natuur. Ik weet ook niet of ik wel durf hoor. De zwarte mensen zijn flink in opstand gekomen en het aantal moorden is bizar veel toegenomen. Zuid Afrika heeft de hoogste moordcijfers van de wereld. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt. 'Kill the boer'. Als blanke ben je daar nu je leven niet zeker.
Ik snap het ook prima. Ze krijgen geen poot aan de grond daar. Toen ik er was was het ook al zo gevaarlijk daar. We gingen ook alleen overdag de stad in. Mijn oom had een groot huis met een zwembad en een omheining daar en een groot zwaar hek die goed afgesloten werd als we binnen waren. Als we gingen rijden dan lag er een pistool in het dashboardkastje.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee en dat was toen al.. iedere dag carjacking, moorden etc Of de wijken achter hoge muren met flinke beveiliging her en der.. pff
Ja voor de natuur zou ik zo terug willen.. maar durf het nu ook niet goed.
en ik snap de opstand..... (niet dat moorden goed is!) maar ze worden klein gehouden, achtergesteld door nog steeds de rijke blanken daar.
quote:Op woensdag 3 april 2024 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima. Ze krijgen geen poot aan de grond daar. Toen ik er was was het ook al zo gevaarlijk daar. We gingen ook alleen overdag de stad in. Mijn oom had een groot huis met een zwembad en een omheining daar en een groot zwaar hek die goed afgesloten werd als we binnen waren. Als we gingen rijden dan lag er een pistool in het dashboardkastje.
Nee ik ook niet. Mijn oom trouwens ook niet meer. Niet veel later is hij terug naar Nederland gekomen en zijn zoon is niet veel later ook naar Nederland gekomen.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
pff
Ja dat zei het reisburo toen ook. Tot 18 uur mag je buiten zijn en de weg op daarna zorgen dat je ergens binnen bent.
niet echt relaxt zo nu en dan.. en Johannesburg mocht ik niet komen. Stuk buiten die stad een nachtje overnacht om de vlucht te pakken in Johannesburg.
ja die hekken..... groot hek om de wijk.. en dan ramen met hekken... deuren met 2 hekken..
zou er niet willen / kunnen wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA kreeg vandaag post
Wat romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel wel!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ook eens gelezen dat Zuid-Afrika erg gevaarlijk is zonder begeleiding.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Ik zou ook best nog wel een keer terug willen, maar alleen voor de natuur. Ik weet ook niet of ik wel durf hoor. De zwarte mensen zijn flink in opstand gekomen en het aantal moorden is bizar veel toegenomen. Zuid Afrika heeft de hoogste moordcijfers van de wereld. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt. 'Kill the boer'. Als blanke ben je daar nu je leven niet zeker.
Oei ! Dus wel erg gevaarlijk daar.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima. Ze krijgen geen poot aan de grond daar. Toen ik er was was het ook al zo gevaarlijk daar. We gingen ook alleen overdag de stad in. Mijn oom had een groot huis met een zwembad en een omheining daar en een groot zwaar hek die goed afgesloten werd als we binnen waren. Als we gingen rijden dan lag er een pistool in het dashboardkastje.
is het ook. Als je gaat kun je het best met een groepsreis gaan, maar zelfs dan ben je niet veilig.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook eens gelezen dat Zuid-Afrika erg gevaarlijk is zonder begeleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een auto rondgetrokken daar en niks geks meegemaakt. Wel overdag rijden en altijd met de deuren op slot. (werd ook erbij gezegd).quote:Op woensdag 3 april 2024 20:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook eens gelezen dat Zuid-Afrika erg gevaarlijk is zonder begeleiding.
Met zo'n auto kun je daar wel rondtoeren denk ikquote:Op woensdag 3 april 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met een auto rondgetrokken daar en niks geks meegemaakt. Wel overdag rijden en altijd met de deuren op slot. (werd ook erbij gezegd).
Zou zelf nooit een groepsreis doen, lijkt me niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zo'n auto kun je daar wel rondtoeren denk ik
[ afbeelding ]
Ze kan zo bij AH gaan werken daar zitten ook van die heldere lichtenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: Afrika en Zimbabwe is trouwens 1 land he?
OMG![]()
Randy: Afrika is een continent en Zimbabwe ligt in Afrika
goedemorgen Ashley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Morguh hoe was de bruiloft?quote:
Morguh, Ja het spel is gespeeld, er zullen geen spels meer gespeeld worden, geen gedoetjes meer alleen uitzitten tot het eindequote:Op donderdag 4 april 2024 07:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgennog maar even doorbijten met deze scripted 'reality' show.
Hoi Dotquote:
O het feest heb je nog te goed. Gefeliciteerd. Nee gemeentehuis vind ik ook niet echt iets bijzonders hoor. Dat me later een feeft geeft heb ik nog nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Euh ja nu zijn ze getrouwd![]()
Het feest hebben ze pas in augustus. Verder vond ik het zelf niet echt bijzonder in het gemeentehuis maar verder ook geen ervaring mee
Bij BB gebeurt ook niet zoveel meer, dat komt dan weer goed uit.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen !
Pff druk op werk voor de helpdesk.
Morguh, en werksequote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen !
Pff druk op werk voor de helpdesk.
Morguhquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij BB gebeurt ook niet zoveel meer, dat komt dan weer goed uit.![]()
Goedemorgen, en de rest ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy ook eindelijk z'n vliegtuigje gehad. Leuk voor 'm, bizar dat het eigelijk sneu is dat als je daar zit en nog geen vliegtuigje gehad hebt..
Nou luchtruim boven dat hok sluiten t/m 13/04 en meteen tijdens eventuele volgende gehele seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |