Ik wil elk jaar vrij op koningsdag (vrijmarkt) en Hemelvaart (grootste braderie van NL hier om de hoek) dus 2e paasdag werk ik altijdquote:
Godzijdank werk ik daar dusniet. Zou erg slecht zijn voor de gezondheid (van de klanten..)quote:Op maandag 1 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ook .. maar niet voor Ikea medewerkers
Blijf het apart vinden, op 2e paasdag 'gezellig' naar stampdrukke meubelboulevards enzo.quote:Op maandag 1 april 2024 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ook .. maar niet voor Ikea medewerkers
Morguhquote:
Middagquote:
Heb jij de zon ingepikt? Ik heb hem al in geen dagen gezienquote:
Hier nu ook niet vieze motregenquote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de zon ingepikt? Ik heb hem al in geen dagen gezien
Oh dat scheelt, hier regende het gisteren ook al, en eergisteren en de dag daarvoor...Maar ja, wel goed voor het grasquote:Op maandag 1 april 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu ook niet vieze motregen
Gisteren was het hier wel stralend, de zon scheen volop
Het ziet er voor de rest van de week ook regenachtig uit, althans toen ik gisteren kee. Vandaag nog niet gekekenquote:Op maandag 1 april 2024 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, hier regende het gisteren ook al, en eergisteren en de dag daarvoor...Maar ja, wel goed voor het gras
De temperatuur gaat wel flink omhoogquote:Op maandag 1 april 2024 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er voor de rest van de week ook regenachtig uit, althans toen ik gisteren kee. Vandaag nog niet gekeken
Eest zien het zou volgens de berichten van vorige week vandaag ook mooi zijnquote:Op maandag 1 april 2024 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De temperatuur gaat wel flink omhoog
[ afbeelding ]
Ja het zonnetje zou vandaag ook schijnen. Ik zie hem niet.quote:Op maandag 1 april 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eest zien het zou volgens de berichten van vorige week vandaag ook mooi zijn
Vrees het ook.quote:Op maandag 1 april 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
BB is te saai om te kijken momenteel, nog twee weken saaien beelden
Heb ik nooit gekeken widmquote:Op maandag 1 april 2024 12:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Gelukkig terug De Mol Vlaanderen. Blijft een vernuftig programma, beter dan WIDM van nederland.
Er is ook niets te beleven op de streamsquote:
@mario390quote:Op maandag 1 april 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
Zolang ze daar WC-papier gebruiken voor de boodschappen, gaan ze verzanden in het liedje van Katastroof
@:Marco390 zal dit mee kunnen zingen !
Oeps had Marco gezet ipv Mario, bij deze gecorrigeerd.quote:Op maandag 1 april 2024 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
En ja denk het ook,hij weet heel van muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |