Vermoeiend om naar hem te luisterenquote:Op maandag 1 april 2024 12:05 schreef IkFok het volgende:
[..]
Lastig te volgen. Wijkt regelmatig af van de verhaal lijn
Zo echt hč, 5 minuten is oké, maar word hier bijna zelf hyper van😳quote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Tom spraakwater op of zohet ratelt en ratelt
Gaat ze even zwaar tegenvallen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
En toch denken ze nog steeds dat het deze week afgelopen is.
En als BB nu zegt dat het een week langer is geloven ze het ook niet, want 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Denk ik ook en sommige zitten al in een dipjequote:
De stadion omroeperquote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hoe weten ze dat Ajax O17 tegen PSGO17 speelt
Vandaag niet, maar BB heeft gezegd dat het deze week de semi finale isquote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als BB nu zegt dat het een week langer is geloven ze het ook niet, want 1 april
quote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als BB nu zegt dat het een week langer is geloven ze het ook niet, want 1 april
Echt raar. Want zaterdag leken ze het te snappen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Alice is 10 min geleden naar binnen gegaan. Zij is denk ik de laatste?quote:Op maandag 1 april 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
Is het spel in de gameroom nog niet klaar?
was even bezig
Ik dacht dat Tyron de laatste was?quote:Op maandag 1 april 2024 12:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Alice is 10 min geleden naar binnen gegaan. Zij is denk ik de laatste?
Ja ze zullen echt telleurgesteld zijnquote:Op maandag 1 april 2024 12:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt raar. Want zaterdag leken ze het te snappen.
Maar ze zitten gewoon heel erg in hun hoofd met voorgaande jaren. Dat de laatste week is opgesplitst in halve finale eerste dagen. En vanaf woensdag finale en dat er elke dag iemand weg gestemd word.
Dat hoor ik Glenn net zeggen. Die denkt dat we ju allemaal aan het stemmen zijn.![]()
Ah.. dacht dat hij ook al geweest was, maar hoor Glenn hem nu succes wensen niet dus Tom zat nog binnenquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 12:26 schreef Luna68 het volgende:
Maar weten ‘wij’ wel zeker dat het nog een week duurt?
Alice is inmiddels in de keukenquote:Op maandag 1 april 2024 12:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Glenn is al geweest.
Alice is nu binnen en daarna nog Tom en dan is het klaar.
quote:Op maandag 1 april 2024 12:32 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn ze allemaal hyper vergeleken met gisteren
quote:
Veel geschreeuw en weinig wol geloof ik. 1 cos in 3 uur tijdquote:
Jij was er ook niet.quote:Op maandag 1 april 2024 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel geschreeuw en weinig wol geloof ik. 1 cos in 3 uur tijd
Ligt niet aan u, maar aan Jimmy zelf.quote:Op maandag 1 april 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik erger me behoorlijk aan Jimmy,dat fake vrolijke gedoe.
Zitten ze morgen zonder schijtpapierquote:Op maandag 1 april 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of maak een mooie toiletpapierbanner.
Dank u,hij verwacht ook nogal veel van als hij weer "buiten" is. Dat zal een deceptie worden.quote:Op maandag 1 april 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ligt niet aan u, maar aan Jimmy zelf.
1 April.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |