Lichten gingen rond achten aan, en met die lampen ben je meteen wakker.quote:Op maandag 1 april 2024 08:52 schreef Joke43 het volgende:
Wat zijn ze vroeg vandaag. Jimmy en Tom lopen al rondjes.
Ik hoor het net ook en zie dat Dott er net over schreef 'hallo hier Dilano uit de buitenwereld.'quote:Op maandag 1 april 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Werden ze trouwens nog wakker met de stem van een oud-bewoner vandaag @:Dotteke?
Ja heb het wel in de COS gezet Dilano maakte ze wakkerquote:Op maandag 1 april 2024 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Werden ze trouwens nog wakker met de stem van een oud-bewoner vandaag @:Dotteke?
En waar is de uitgetypte versie van wat hij zeiquote:Op maandag 1 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het wel in de COS gezet Dilano maakte ze wakker
Daar had ik geen zin inquote:Op maandag 1 april 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En waar is de uitgetypte versie van wat hij zei![]()
quote:Goedemorgen allemaal , Dilano hier vanuit de buitenwereld. Het gaat goed hier, no worries. Jullie zijn ook goed bezig, de laatste loodjes, nog even doorbijten, jongens. Jimmy, voor jou, ik hoop dat je je niet schuldig hebt gevoeld dat ik naar huis ben gegaan, je hoeft je daar echt geen zorgen om te maken. I'm ok. Get your head back in the game. Ga voor die laatste loodjes en pak de winst. Ik geloof in jou, you got this.
ik verstond mooiste dag gister?quote:Op maandag 1 april 2024 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn heeft een moeilijke 2 dagen gehad vertelt hij.
Ja, heb teruggeluisterdquote:Op maandag 1 april 2024 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik verstond mooiste dag gister?
Ik ga nog maar een koffie maken
Ik dacht al dat hij daar mee zat gisteren. Hij was ook weer wat afstandelijker.quote:Op maandag 1 april 2024 08:43 schreef OmaJacky het volgende:
Tom even ventileren tegen Jimmy over dat het hem is tegen gevallen hoe Ashley reageerde zaterdag na het vertrek van Karen. Dat ze bij Danny het veel erger vond dan bij Karen terwijl Karen haar vriendin was. Hij begint wat meer te twijfelen aan Ash zegt hij.
quote:Op maandag 1 april 2024 09:21 schreef Ireth het volgende:
Sodeju, zet de streams aan, gelijk alarm op vol volume
Leuk om ze weer zo vrolijk te zien.quote:Op maandag 1 april 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
En omdat het zo grappig was, het hele filmpje : https://streamable.com/fr8pok
Dan ga ik ter plekke over mijn nek en kap er mee. Net als de laatste week van ejvjl ...quote:Op maandag 1 april 2024 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn en Jimmy zeggen dat iedereen het finaleticket wel wil winnen.
Ik denk dat we nu al kunnen uittekenen wie dat finaleticket gaat winnen....
Wie dan? En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 1 april 2024 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn en Jimmy zeggen dat iedereen het finaleticket wel wil winnen.
Ik denk dat we nu al kunnen uittekenen wie dat finaleticket gaat winnen....
Ze zei paasvee en ik heb geen idee wat dat is..iets waar je bij kan zijn..quote:Op maandag 1 april 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: volgens mij is deze week ook paasweek
Tyron: ja ik weet dat nooit zou heel goed kunnen
Paasvee , hoor het haar nu ook zeggen...quote:Op maandag 1 april 2024 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zei paasvee en ik heb geen idee wat dat is..iets waar je bij kan zijn..
Zo groot dat het bij het station al staat aangegeven??quote:Op maandag 1 april 2024 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Paasvee , hoor het haar nu ook zeggen...
quote:Op maandag 1 april 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Is iets in Schagen zie ik op google
Paasveetentoonstelling
Alleen was al op 20 Maart.quote:Op maandag 1 april 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Is iets in Schagen zie ik op google
Paasveetentoonstelling
quote:Op maandag 1 april 2024 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo groot dat het bij het station al staat aangegeven??
Ze krijgen nu wel veel kliks.. wellicht meer dan het hele afgelopen jaarquote:Op maandag 1 april 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
nope zo druk ziet het er niet uit
https://www.paasvee.nl/tp-27103
quote:Op maandag 1 april 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen nu wel veel kliks.. wellicht meer dan het hele afgelopen jaar
Ik zie Alice er ook tussen staan.quote:Op maandag 1 april 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen nu wel veel kliks.. wellicht meer dan het hele afgelopen jaar
Paasvee is un Schagen op een donderdag een soort uitje in de regioquote:Op maandag 1 april 2024 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zei paasvee en ik heb geen idee wat dat is..iets waar je bij kan zijn..
Maar Kaar is er nu niet meer om haar ritme aan te geven!quote:Op maandag 1 april 2024 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh vast haar cyclus weer die heeft ze elke week.
Hadden wij voor de oudste op het strand altijd.quote:Op maandag 1 april 2024 09:48 schreef Harry het volgende:
Tyron en Jimmy zeggen beiden dat ze vroeger een draak waren.
Ze hebben als kind allebei een tuigje gehad tegen weglopen.
Ik zat aan de plint vast.quote:Op maandag 1 april 2024 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hadden wij voor de oudste op het strand altijd.
Ja hoorde het ook ...had gelijk weer genoeg van haarquote:Op maandag 1 april 2024 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil persoonlijk voorwerp kopen voor coins, maar eerst nog coins winnen. En ze was zo druk met die bbq van jullie zegt ze. Haha
Wat een verrassing.quote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
bewoners jullie avontuur zit er bijna op
het is tijd om terug te blikken
spel in de gameroom behalve randy
wie mag ik als eerste uitnodigen
Ashley gaat eerst...
Is gewoon de racisme kaart trekkenquote:Op maandag 1 april 2024 10:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit lijkt wel serieus. Complotten. Een wappie.
Vies toch?quote:Op maandag 1 april 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is gewoon de racisme kaart trekken
Nee, dat gaat idd alweer rond op X. Maar is kort geknipt.quote:
Ja heel smerigquote:
quote:
Ja en dan t liefst morgen want dan is ze jarig volgens mij.quote:Op maandag 1 april 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil gaan navragen of hij mag uitkiezen met wie je belt. Als dat is dan wil hij graag naar zijn zus bellen met zijn coins. Contact tussen hun is niet zo goed.
Hij wil de coins daaraan uitgeven. Vindt hij mooi om te doen.
Tom zegt dat hij haar een coin wil geven ook en zeggen ik heb dees bewaard mijn hele avontuur om jou te bellen.
Jimmy: maar dat is niet zo![]()
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...quote:Op maandag 1 april 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel smerig
Want ik heb het nooit zo ervaren of gezien
Sowieso het hele nationaliteit gedoe gaat behoorlijk aan mij voorbij
Ik ook zeker niets van gemerkt of gezien. Net zoals ik ook geen pesten heb gezien richting ashley. Vind het domme opmerkingenquote:Op maandag 1 april 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel smerig
Want ik heb het nooit zo ervaren of gezien
Sowieso het hele nationaliteit gedoe gaat behoorlijk aan mij voorbij
tom is erg uitgelaten vind ikquote:
ja inderdaad er was een editie toen was het meer BE tegen NLquote:Op maandag 1 april 2024 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...
Het speelt ook helemaal niet heb ik het ideequote:Op maandag 1 april 2024 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...
werd gezegd dat om spelticket ging als ik het goed hoorde in ieder geval werd er geen coins genoemd dat weet ik welquote:Op maandag 1 april 2024 10:20 schreef Ireth het volgende:
Als Randy idd niet mee mag doen zal het om een spelticket gaan. Want die heeft ie al. Als het om coins was had ie ook mee mogen doen.
Kan ie mooi van zijn eigen coins een vrijstellingske kopen in de winkel straksquote:Op maandag 1 april 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft veruit de meeste coins van iedereen.
[ afbeelding ]
Je moet toch dood gaan als je die badkamer in looptquote:Op maandag 1 april 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is toch laatste week .. mag op he...
Ash nog in de game room.quote:Op maandag 1 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
De sfeer lijkt op dit moment een stuk beter
Ben er jaloers op......quote:Op maandag 1 april 2024 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
hij zou het dan bij de kapper beetje moeten laten uitdunnen boven op Tom want hij heeft erg dik haar
ik heb ook dik haar, is niet altijd alles hoor hahaquote:
Weg sfeer.quote:
ervoor met haar was de sfeer ook al goed hoor, ********MOd Edti, niet doenquote:
Vooral de nabespreking.quote:Op maandag 1 april 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
half uur binnen geweest
gaat nog wel even duren dit
Mod Edit, niet doenquote:Op maandag 1 april 2024 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ervoor met haar was de sfeer ook al goed hoor,je lokt het echt gewoon uit he met 2 van die opmerkingen
Is ook viesquote:Op maandag 1 april 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vindt een broodje bapao echt niet lekker....
Is ook niet echt een broodje ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
is nou gedaan of niet? niet echt geloof ikquote:
Vieze kleffe broodjes met een hompje vleesquote:
Chilisaus en zo hup de holle kies inquote:
Kijkende naar de streams lijkt Glenn ook alles in zijn hole kies te stoppenquote:Op maandag 1 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Chilisaus en zo hup de holle kies in
-
Maar die trek is al weer weg na die knaaggeluiden..
Hij gaf Ashley een knuffel voordat ze de gameroom in ging.quote:Op maandag 1 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
Ty vies t shirt
Dus eerst wat anders aan
Ty is enorm zenuwachtig
quote:Op maandag 1 april 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijkende naar de streams lijkt Glenn ook alles in zijn hole kies te stoppen
Dat brengt ineens een heel ander licht op de verdwenen paprika's!quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja alles is weg, citruspers, kandelaars, tafellopers, handdoeken, gewoon alles weg!
quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley fantaseert erover dat iemand de BB set opkomt en hen gijzelt ... '.. net als wel eens bij zo'n nieuwszender gebeurt... moet je voorstellen dat dat hier is..'.
BB schakelt maar snel weg.
Naar Ty en Alicequote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley fantaseert erover dat iemand de BB set opkomt en hen gijzelt ... '.. net als wel eens bij zo'n nieuwszender gebeurt... moet je voorstellen dat dat hier is..'.
BB schakelt maar snel weg.
Sorry voor de typefoutenquote:Op maandag 1 april 2024 10:52 schreef maryo55 het volgende:
zou die alice kunnen horeb wat er in de ganeroom gebeurt. Die is zo onopvallend stil aan het strijken. met een snelheid van een schildpad.
Daar dacht ik ook aan....als een slak gaat ze......quote:Op maandag 1 april 2024 10:52 schreef maryo55 het volgende:
zou die alice kunnen horeb wat er in de ganeroom gebeurt. Die is zo onopvallend stil aan het strijken. met een snelheid van een schildpad.
1 april natuurlijk en er werd zaterdag duidelijk gezegd dat dit de halve finale week is. Hoe ze er dan bij komen dat dit de laatste week is. Ze blijven het niet snappen.....quote:Op maandag 1 april 2024 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben weer 'bevestiging' dat dit de laatste week is. Want BB zei aan het begin van de van de aankondiging van het spel 'Het is bijna klaar'
Ze willen het gewoon niet horen...quote:Op maandag 1 april 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 april natuurlijk en er werd zaterdag duidelijk gezegd dat dit de halve finale week is. Hoe ze er dan bij komen dat dit de laatste week is. Ze blijven het niet snappen.....
Ze denken ook een halve weekquote:Op maandag 1 april 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 april natuurlijk en er werd zaterdag duidelijk gezegd dat dit de halve finale week is. Hoe ze er dan bij komen dat dit de laatste week is. Ze blijven het niet snappen.....
Gastendoekjes.Ook weg.quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja alles is weg, citruspers, kandelaars, tafellopers, handdoeken, gewoon alles weg!
is niet zo toch?quote:Op maandag 1 april 2024 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben weer 'bevestiging' dat dit de laatste week is. Want BB zei aan het begin van de van de aankondiging van het spel 'Het is bijna klaar'
stom dan dat ze het maar blijven zeggenquote:
Ze denken 12 weken, was de afgelopen 2 jaar ook zo. En dat willen ze ook eigenlijk, ze willen naar huis. Dus ze zien in alles bevestiging dat dit de laatste week is.. ook weer confirmation bias en zoquote:Op maandag 1 april 2024 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stom dan dat ze het maar blijven zeggen
quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze denken 12 weken, was de afgelopen 2 jaar ook zo. En dat willen ze ook eigenlijk, ze willen naar huis. Dus ze zien in alles bevestiging dat dit de laatste week is.. ook weer confirmation bias en zo
Randy de nieuw loopjongen van Ashly?quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
Wil je voor mij een glas water meenemen...
Tuurlijk, groot of een klein glas?quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
Glenn lijkt er een beetje klaar mee.quote:
Open huis.quote:
Ze zijn nog bezig,Glenn is nu.quote:Op maandag 1 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog niet bekend of iemand een spel ticket heeft gewonnen?
iedereen is erg uitgelaten voor het spel al en nog steedsquote:Op maandag 1 april 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Jim is blij, was leuk
Echt grappig om terug te zien zegt of vraagt Ty
ik ben het even kwijt maar niet wat hun zeiden dacht ikquote:Op maandag 1 april 2024 11:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hakana Matata betekende toch geen zorgen
Denk dat Ty doorheeft dat het een weekje langer isquote:Op maandag 1 april 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
O er is mij wel iets duidelijk geworden zegt Ty ga ik zo dadelijk wel vertellen zegt hij
Het is niet erg maar wel iets wat ik denk van aaaaaaa
Ze te horen mogen ze dus niets zeggen
maak je geen zorgenquote:Op maandag 1 april 2024 11:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hakana Matata betekende toch geen zorgen
Ja klopt ook nietquote:Op maandag 1 april 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben het even kwijt maar niet wat hun zeiden dacht ik
ja ik heb het de laatste dagen bij hem ook, ook van de week met dat winkelen. en dan niet zo het vrolijke gedoe maar dan het hele erge Drag act komt naar boven danquote:Op maandag 1 april 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik erger me behoorlijk aan Jimmy,dat fake vrolijke gedoe.
Lees de SV die zo goed b ijgehouden wordenquote:Op maandag 1 april 2024 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh
De freeze van glenn is gisteren niet geweest?
En behalve coinsspellen is er niks bijzonders gebeurd?
Nee, was toch geen freeze. Z'n vriendin was onderweg naar het spel met de familieleden.quote:Op maandag 1 april 2024 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh
De freeze van glenn is gisteren niet geweest?
En behalve coinsspellen is er niks bijzonders gebeurd?
Duurt nog wel even.. half uur per persoon. Nu pas de 4e naar binnen.quote:Op maandag 1 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog niet bekend of iemand een spel ticket heeft gewonnen?
O oke, dan hebben ze nog even te gaanquote:Op maandag 1 april 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Duurt nog wel even.. half uur per persoon. Nu pas de 4e naar binnen.
Echt hoor, dat niemand daar ooit eens gezegd heeft om het lekker zelf te doen!!quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mm nou dat betwijfel ik want ik lees dat er een familie game is geweest maar dat zie ik nergens terugquote:Op maandag 1 april 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees de SV die zo goed b ijgehouden worden
*kuch* Kissingbird in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2] *kuch*quote:Op maandag 1 april 2024 11:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mm nou dat betwijfel ik want ik lees dat er een familie game is geweest maar dat zie ik nergens terug
Zijn zus is morgen jarig,en hij heeft coins genoeg.quote:Op maandag 1 april 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Tom toch met nu nog bellen, nog 2 weken en hij is thuis
Ook best raar om dit op tv te doen als je geen goed contact met iemand hebt. Niet het beste moment lijkt mequote:Op maandag 1 april 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Nee, daarom ook raar. Kan hij haar beter bellen als hij thuis is, Maar goed dat is mijn mening hij is natuurlijk vrij om te doen wat h ij wilquote:Op maandag 1 april 2024 11:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ook best raar om dit op tv te doen als je geen goed contact met iemand hebt. Niet het beste moment lijkt me
Zijn zus met wie hij niet goed overeen komt. Een beetje zoals hij met Karen. Daardoor is hij er over na gaan denken. Wil haar graag bellen.quote:Op maandag 1 april 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2024 11:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ook best raar om dit op tv te doen als je geen goed contact met iemand hebt. Niet het beste moment lijkt me
Amai,dat wist ik dan weer niet .Thanks.quote:Op maandag 1 april 2024 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar Tom wil dus zijn zus bellen donderdag. De zus waar hij al een tijdje geen contact mee heeft? Lijkt me niet heel handig toch?
Is haar verjaardag begreep ik. hij zegt ik wil haar gewoon een paar dingen zeggen, ze hoeft niets terug te zeggenquote:Op maandag 1 april 2024 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar Tom wil dus zijn zus bellen donderdag. De zus waar hij al een tijdje geen contact mee heeft? Lijkt me niet heel handig toch?
Hij is nogal druk in zijn kopske lijkt.quote:
Ja spreek dan ff een verjaardagsboodschap in voor de cameraquote:Op maandag 1 april 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is haar verjaardag begreep ik. hij zegt ik wil haar gewoon een paar dingen zeggen, ze hoeft niets terug te zeggenDan heb je geen contact, (weet de reden niet) dan wil je bellen en mag die persoon alleen maar luisteren en niets zeggen
een broer-zus relatie?quote:Op maandag 1 april 2024 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zijn zus met wie hij niet goed overeen komt. Een beetje zoals hij met Karen. Daardoor is hij er over na gaan denken. Wil haar graag bellen.
Geen ideequote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
een broer-zus relatie?
ik denk nou niet echt dat het vergelijkbaar is.
hoelang heeft hij al geen contct met zijn echte zus?
Of maak een mooie toiletpapierbanner.quote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja spreek dan ff een verjaardagsboodschap in voor de camera
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 april 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of maak een mooie toiletpapierbanner.
Hij zei dat tegen Karen. Dat het vergelijkbaar was. De discussies.quote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
een broer-zus relatie?
ik denk nou niet echt dat het vergelijkbaar is.
hoelang heeft hij al geen contct met zijn echte zus?
En een Tshirt met tekst.quote:Op maandag 1 april 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jaaa je zou bijna denken dat het hele idee is ingefluisterd door BBquote:Op maandag 1 april 2024 11:57 schreef Snoozey het volgende:
raar. met zijn zus had hij dacht ik al jaren geen contact. en dan even een belmomentje, van hallo ik zit in BB zoals je mss weet, en bij deze gefeliciteerd. en dat komt dan op tv
Stond geloof ik in de Big Brother Shop. Maar weet dat niet helemaal zeker. Hij heeft coins zat.quote:Op maandag 1 april 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
nou ik denk niet dat hij een ticket mag kopen en dan zelf bepalen wie hij mag bellen.
maar mag dromen
Je weet dat het gebeurt, maar zo duidelijk als in deze B.B. gebeurt heb ik toch niet eerder meegemaakt....lijkt wel of ze het expres doen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa je zou bijna denken dat het hele idee is ingefluisterd door BB![]()
31quote:Op maandag 1 april 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stond geloof ik in de Big Brother Shop. Maar weet dat niet helemaal zeker. Hij heeft coins zat.
Klopt, voor 7 of 8 coins meen ikquote:Op maandag 1 april 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stond geloof ik in de Big Brother Shop. Maar weet dat niet helemaal zeker. Hij heeft coins zat.
quote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Tom spraakwater op of zohet ratelt en ratelt
Nou he, hij is heel erg uitgelaten al de hele ochtend..quote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Lastig te volgen. Wijkt regelmatig af van de verhaal lijnquote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Vermoeiend om naar hem te luisterenquote:Op maandag 1 april 2024 12:05 schreef IkFok het volgende:
[..]
Lastig te volgen. Wijkt regelmatig af van de verhaal lijn
Zo echt hè, 5 minuten is oké, maar word hier bijna zelf hyper van😳quote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Gaat ze even zwaar tegenvallen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
En toch denken ze nog steeds dat het deze week afgelopen is.
En als BB nu zegt dat het een week langer is geloven ze het ook niet, want 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Denk ik ook en sommige zitten al in een dipjequote:
De stadion omroeperquote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hoe weten ze dat Ajax O17 tegen PSGO17 speelt
Vandaag niet, maar BB heeft gezegd dat het deze week de semi finale isquote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als BB nu zegt dat het een week langer is geloven ze het ook niet, want 1 april
quote:Op maandag 1 april 2024 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als BB nu zegt dat het een week langer is geloven ze het ook niet, want 1 april
Echt raar. Want zaterdag leken ze het te snappen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Alice is 10 min geleden naar binnen gegaan. Zij is denk ik de laatste?quote:Op maandag 1 april 2024 12:21 schreef Kissingbird het volgende:
Is het spel in de gameroom nog niet klaar?
was even bezig
Ik dacht dat Tyron de laatste was?quote:Op maandag 1 april 2024 12:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Alice is 10 min geleden naar binnen gegaan. Zij is denk ik de laatste?
Ja ze zullen echt telleurgesteld zijnquote:Op maandag 1 april 2024 12:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt raar. Want zaterdag leken ze het te snappen.
Maar ze zitten gewoon heel erg in hun hoofd met voorgaande jaren. Dat de laatste week is opgesplitst in halve finale eerste dagen. En vanaf woensdag finale en dat er elke dag iemand weg gestemd word.
Dat hoor ik Glenn net zeggen. Die denkt dat we ju allemaal aan het stemmen zijn.![]()
Ah.. dacht dat hij ook al geweest was, maar hoor Glenn hem nu succes wensen niet dus Tom zat nog binnenquote:
quote:Op maandag 1 april 2024 12:26 schreef Luna68 het volgende:
Maar weten ‘wij’ wel zeker dat het nog een week duurt?
Alice is inmiddels in de keukenquote:Op maandag 1 april 2024 12:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Glenn is al geweest.
Alice is nu binnen en daarna nog Tom en dan is het klaar.
quote:Op maandag 1 april 2024 12:32 schreef mazaru het volgende:
Wat zijn ze allemaal hyper vergeleken met gisteren
quote:
Veel geschreeuw en weinig wol geloof ik. 1 cos in 3 uur tijdquote:
Jij was er ook niet.quote:Op maandag 1 april 2024 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Veel geschreeuw en weinig wol geloof ik. 1 cos in 3 uur tijd
Ligt niet aan u, maar aan Jimmy zelf.quote:Op maandag 1 april 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar ik erger me behoorlijk aan Jimmy,dat fake vrolijke gedoe.
Zitten ze morgen zonder schijtpapierquote:Op maandag 1 april 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dank u,hij verwacht ook nogal veel van als hij weer "buiten" is. Dat zal een deceptie worden.quote:Op maandag 1 april 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ligt niet aan u, maar aan Jimmy zelf.
1 April.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |