Ze krijgen nu wel veel kliks.. wellicht meer dan het hele afgelopen jaarquote:Op maandag 1 april 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
nope zo druk ziet het er niet uit
https://www.paasvee.nl/tp-27103
quote:Op maandag 1 april 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen nu wel veel kliks.. wellicht meer dan het hele afgelopen jaar
Ik zie Alice er ook tussen staan.quote:Op maandag 1 april 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze krijgen nu wel veel kliks.. wellicht meer dan het hele afgelopen jaar
Paasvee is un Schagen op een donderdag een soort uitje in de regioquote:Op maandag 1 april 2024 09:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zei paasvee en ik heb geen idee wat dat is..iets waar je bij kan zijn..
Maar Kaar is er nu niet meer om haar ritme aan te geven!quote:Op maandag 1 april 2024 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh vast haar cyclus weer die heeft ze elke week.
Hadden wij voor de oudste op het strand altijd.quote:Op maandag 1 april 2024 09:48 schreef Harry het volgende:
Tyron en Jimmy zeggen beiden dat ze vroeger een draak waren.
Ze hebben als kind allebei een tuigje gehad tegen weglopen.
Ik zat aan de plint vast.quote:Op maandag 1 april 2024 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hadden wij voor de oudste op het strand altijd.
Ja hoorde het ook ...had gelijk weer genoeg van haarquote:Op maandag 1 april 2024 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley wil persoonlijk voorwerp kopen voor coins, maar eerst nog coins winnen. En ze was zo druk met die bbq van jullie zegt ze. Haha
Wat een verrassing.quote:Op maandag 1 april 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
bewoners jullie avontuur zit er bijna op
het is tijd om terug te blikken
spel in de gameroom behalve randy
wie mag ik als eerste uitnodigen
Ashley gaat eerst...
Is gewoon de racisme kaart trekkenquote:Op maandag 1 april 2024 10:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit lijkt wel serieus. Complotten. Een wappie.
Vies toch?quote:Op maandag 1 april 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is gewoon de racisme kaart trekken
Nee, dat gaat idd alweer rond op X. Maar is kort geknipt.quote:
Ja heel smerigquote:
quote:
Ja en dan t liefst morgen want dan is ze jarig volgens mij.quote:Op maandag 1 april 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Tom wil gaan navragen of hij mag uitkiezen met wie je belt. Als dat is dan wil hij graag naar zijn zus bellen met zijn coins. Contact tussen hun is niet zo goed.
Hij wil de coins daaraan uitgeven. Vindt hij mooi om te doen.
Tom zegt dat hij haar een coin wil geven ook en zeggen ik heb dees bewaard mijn hele avontuur om jou te bellen.
Jimmy: maar dat is niet zo![]()
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...quote:Op maandag 1 april 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel smerig
Want ik heb het nooit zo ervaren of gezien
Sowieso het hele nationaliteit gedoe gaat behoorlijk aan mij voorbij
Ik ook zeker niets van gemerkt of gezien. Net zoals ik ook geen pesten heb gezien richting ashley. Vind het domme opmerkingenquote:Op maandag 1 april 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel smerig
Want ik heb het nooit zo ervaren of gezien
Sowieso het hele nationaliteit gedoe gaat behoorlijk aan mij voorbij
tom is erg uitgelaten vind ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |