ja inderdaad er was een editie toen was het meer BE tegen NLquote:Op maandag 1 april 2024 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...
Het speelt ook helemaal niet heb ik het ideequote:Op maandag 1 april 2024 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...
werd gezegd dat om spelticket ging als ik het goed hoorde in ieder geval werd er geen coins genoemd dat weet ik welquote:Op maandag 1 april 2024 10:20 schreef Ireth het volgende:
Als Randy idd niet mee mag doen zal het om een spelticket gaan. Want die heeft ie al. Als het om coins was had ie ook mee mogen doen.
Kan ie mooi van zijn eigen coins een vrijstellingske kopen in de winkel straksquote:Op maandag 1 april 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft veruit de meeste coins van iedereen.
[ afbeelding ]
Je moet toch dood gaan als je die badkamer in looptquote:Op maandag 1 april 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is toch laatste week .. mag op he...
Ash nog in de game room.quote:Op maandag 1 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
De sfeer lijkt op dit moment een stuk beter
Ben er jaloers op......quote:Op maandag 1 april 2024 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
hij zou het dan bij de kapper beetje moeten laten uitdunnen boven op Tom want hij heeft erg dik haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |