ja inderdaad er was een editie toen was het meer BE tegen NLquote:Op maandag 1 april 2024 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...
Het speelt ook helemaal niet heb ik het ideequote:Op maandag 1 april 2024 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het BE/NL gaat ook compleet aan mij voorbij...
werd gezegd dat om spelticket ging als ik het goed hoorde in ieder geval werd er geen coins genoemd dat weet ik welquote:Op maandag 1 april 2024 10:20 schreef Ireth het volgende:
Als Randy idd niet mee mag doen zal het om een spelticket gaan. Want die heeft ie al. Als het om coins was had ie ook mee mogen doen.
Kan ie mooi van zijn eigen coins een vrijstellingske kopen in de winkel straksquote:Op maandag 1 april 2024 09:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft veruit de meeste coins van iedereen.
[ afbeelding ]
Je moet toch dood gaan als je die badkamer in looptquote:Op maandag 1 april 2024 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is toch laatste week .. mag op he...
Ash nog in de game room.quote:Op maandag 1 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
De sfeer lijkt op dit moment een stuk beter
Ben er jaloers op......quote:Op maandag 1 april 2024 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
hij zou het dan bij de kapper beetje moeten laten uitdunnen boven op Tom want hij heeft erg dik haar
ik heb ook dik haar, is niet altijd alles hoor hahaquote:
Weg sfeer.quote:
ervoor met haar was de sfeer ook al goed hoor, ********MOd Edti, niet doenquote:
Vooral de nabespreking.quote:Op maandag 1 april 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
half uur binnen geweest
gaat nog wel even duren dit
Mod Edit, niet doenquote:Op maandag 1 april 2024 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ervoor met haar was de sfeer ook al goed hoor,je lokt het echt gewoon uit he met 2 van die opmerkingen
Is ook viesquote:Op maandag 1 april 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom vindt een broodje bapao echt niet lekker....
Is ook niet echt een broodje ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
is nou gedaan of niet? niet echt geloof ikquote:
Vieze kleffe broodjes met een hompje vleesquote:
Chilisaus en zo hup de holle kies inquote:
Kijkende naar de streams lijkt Glenn ook alles in zijn hole kies te stoppenquote:Op maandag 1 april 2024 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Chilisaus en zo hup de holle kies in
-
Maar die trek is al weer weg na die knaaggeluiden..
Hij gaf Ashley een knuffel voordat ze de gameroom in ging.quote:Op maandag 1 april 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
Ty vies t shirt
Dus eerst wat anders aan
Ty is enorm zenuwachtig
quote:Op maandag 1 april 2024 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijkende naar de streams lijkt Glenn ook alles in zijn hole kies te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |