Geen ideequote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
een broer-zus relatie?
ik denk nou niet echt dat het vergelijkbaar is.
hoelang heeft hij al geen contct met zijn echte zus?
Of maak een mooie toiletpapierbanner.quote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja spreek dan ff een verjaardagsboodschap in voor de camera
Ja bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 april 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of maak een mooie toiletpapierbanner.
Hij zei dat tegen Karen. Dat het vergelijkbaar was. De discussies.quote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef Snoozey het volgende:
[..]
een broer-zus relatie?
ik denk nou niet echt dat het vergelijkbaar is.
hoelang heeft hij al geen contct met zijn echte zus?
En een Tshirt met tekst.quote:Op maandag 1 april 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of maak een mooie toiletpapierbanner.
Jaaa je zou bijna denken dat het hele idee is ingefluisterd door BBquote:Op maandag 1 april 2024 11:57 schreef Snoozey het volgende:
raar. met zijn zus had hij dacht ik al jaren geen contact. en dan even een belmomentje, van hallo ik zit in BB zoals je mss weet, en bij deze gefeliciteerd. en dat komt dan op tv
Stond geloof ik in de Big Brother Shop. Maar weet dat niet helemaal zeker. Hij heeft coins zat.quote:Op maandag 1 april 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
nou ik denk niet dat hij een ticket mag kopen en dan zelf bepalen wie hij mag bellen.
maar mag dromen
Je weet dat het gebeurt, maar zo duidelijk als in deze B.B. gebeurt heb ik toch niet eerder meegemaakt....lijkt wel of ze het expres doen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:00 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa je zou bijna denken dat het hele idee is ingefluisterd door BB![]()
31quote:Op maandag 1 april 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stond geloof ik in de Big Brother Shop. Maar weet dat niet helemaal zeker. Hij heeft coins zat.
Klopt, voor 7 of 8 coins meen ikquote:Op maandag 1 april 2024 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Stond geloof ik in de Big Brother Shop. Maar weet dat niet helemaal zeker. Hij heeft coins zat.
quote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Tom spraakwater op of zohet ratelt en ratelt
Nou he, hij is heel erg uitgelaten al de hele ochtend..quote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Lastig te volgen. Wijkt regelmatig af van de verhaal lijnquote:Op maandag 1 april 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |