Dat brengt ineens een heel ander licht op de verdwenen paprika's!quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja alles is weg, citruspers, kandelaars, tafellopers, handdoeken, gewoon alles weg!
quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley fantaseert erover dat iemand de BB set opkomt en hen gijzelt ... '.. net als wel eens bij zo'n nieuwszender gebeurt... moet je voorstellen dat dat hier is..'.
BB schakelt maar snel weg.
Naar Ty en Alicequote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley fantaseert erover dat iemand de BB set opkomt en hen gijzelt ... '.. net als wel eens bij zo'n nieuwszender gebeurt... moet je voorstellen dat dat hier is..'.
BB schakelt maar snel weg.
Sorry voor de typefoutenquote:Op maandag 1 april 2024 10:52 schreef maryo55 het volgende:
zou die alice kunnen horeb wat er in de ganeroom gebeurt. Die is zo onopvallend stil aan het strijken. met een snelheid van een schildpad.
Daar dacht ik ook aan....als een slak gaat ze......quote:Op maandag 1 april 2024 10:52 schreef maryo55 het volgende:
zou die alice kunnen horeb wat er in de ganeroom gebeurt. Die is zo onopvallend stil aan het strijken. met een snelheid van een schildpad.
1 april natuurlijk en er werd zaterdag duidelijk gezegd dat dit de halve finale week is. Hoe ze er dan bij komen dat dit de laatste week is. Ze blijven het niet snappen.....quote:Op maandag 1 april 2024 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben weer 'bevestiging' dat dit de laatste week is. Want BB zei aan het begin van de van de aankondiging van het spel 'Het is bijna klaar'
Ze willen het gewoon niet horen...quote:Op maandag 1 april 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 april natuurlijk en er werd zaterdag duidelijk gezegd dat dit de halve finale week is. Hoe ze er dan bij komen dat dit de laatste week is. Ze blijven het niet snappen.....
Ze denken ook een halve weekquote:Op maandag 1 april 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1 april natuurlijk en er werd zaterdag duidelijk gezegd dat dit de halve finale week is. Hoe ze er dan bij komen dat dit de laatste week is. Ze blijven het niet snappen.....
Gastendoekjes.Ook weg.quote:Op maandag 1 april 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja alles is weg, citruspers, kandelaars, tafellopers, handdoeken, gewoon alles weg!
is niet zo toch?quote:Op maandag 1 april 2024 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben weer 'bevestiging' dat dit de laatste week is. Want BB zei aan het begin van de van de aankondiging van het spel 'Het is bijna klaar'
stom dan dat ze het maar blijven zeggenquote:
Ze denken 12 weken, was de afgelopen 2 jaar ook zo. En dat willen ze ook eigenlijk, ze willen naar huis. Dus ze zien in alles bevestiging dat dit de laatste week is.. ook weer confirmation bias en zoquote:Op maandag 1 april 2024 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stom dan dat ze het maar blijven zeggen
quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze denken 12 weken, was de afgelopen 2 jaar ook zo. En dat willen ze ook eigenlijk, ze willen naar huis. Dus ze zien in alles bevestiging dat dit de laatste week is.. ook weer confirmation bias en zo
Randy de nieuw loopjongen van Ashly?quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
Wil je voor mij een glas water meenemen...
Tuurlijk, groot of een klein glas?quote:Op maandag 1 april 2024 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
Wil je voor mij een glas water meenemen...
Glenn lijkt er een beetje klaar mee.quote:
Open huis.quote:
Ze zijn nog bezig,Glenn is nu.quote:Op maandag 1 april 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog niet bekend of iemand een spel ticket heeft gewonnen?
iedereen is erg uitgelaten voor het spel al en nog steedsquote:Op maandag 1 april 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Jim is blij, was leuk
Echt grappig om terug te zien zegt of vraagt Ty
ik ben het even kwijt maar niet wat hun zeiden dacht ikquote:Op maandag 1 april 2024 11:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hakana Matata betekende toch geen zorgen
Denk dat Ty doorheeft dat het een weekje langer isquote:Op maandag 1 april 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
O er is mij wel iets duidelijk geworden zegt Ty ga ik zo dadelijk wel vertellen zegt hij
Het is niet erg maar wel iets wat ik denk van aaaaaaa
Ze te horen mogen ze dus niets zeggen
maak je geen zorgenquote:Op maandag 1 april 2024 11:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hakana Matata betekende toch geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |