Nee, is altijd de laatste twee drie weken, de laatste week nog het ergstquote:Op woensdag 3 april 2024 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is sowieso al niet meer veel te zien
Nog 10 dagenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om het huis snel uit te vliegen
Ja, het gaat nu wel opvallen. Net nu ze weer een beetje normaal met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is echt uit op een slechte sfeer die Tom hoe die doet tegen Ash vind echt raar gedrag van hem hoor
Hij gaf antwoord op haar vraag. Niet meer en niet minder. Als zij dat anders interpreteert is dat haar ding.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:18 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is echt uit op een slechte sfeer die Tom hoe die doet tegen Ash vind echt raar gedrag van hem hoor
Ik ook! Dan gaat Tom helemaal uit zijn plaatquote:
pfoe ja..quote:Op woensdag 3 april 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Vol verwachting en met spanning op hun gezicht staan ze te wahcten tot de deur open gaat
Nee joh!! Nou ja zeg! Dat valt me nou tegen van je. Ik had echt verwacht dat je met een banner GO ASHLEY achter je scherm zou zittenquote:
Iets over game area en gameroom. De rest verstond ik ook niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
boh ik versta geen klote van die Glenn![]()
quote:Op woensdag 3 april 2024 10:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh!! Nou ja zeg! Dat valt me nou tegen van je. Ik had echt verwacht dat je met een banner GO ASHLEY achter je scherm zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |