Je schreef het vanochtend goed: Als je FF nou nog niet kent....quote:
Daarom weet ik ook dat jij weer gaat winnen, juist omdat ik je kenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je schreef het vanochtend goed: Als je FF nou nog niet kent....
O.K. wat is DTS ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook dat jij weer gaat winnen, juist omdat ik je ken![]()
De nachten gaan weer gesleten worden in DTS
Dus eigenlijk een spel met de zweep rondgaan ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een spel op FOK! waar @:Dotteke nogal goed in is.
Nee,je pakt punten wanneer een ander niet binnen een minuut na jou post.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een spel met de zweep rondgaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hij heeft tenminste iets gewonnen. Goede zet van Tyron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn ze al weer grootquote:
Ja ze moeten toch wat om kijkers te trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo meteen even nieuws van 20 uur kijken en dan naar de uitzending van vandaag om te zien wat we hebben gemist in de streamlocks. Daar doen ze het voor de rotzakken bij RTL, kijkcijfers opkrikken
Ja lief he.quote:
Hij doet het hier gewoon super traag en wordt er steeds uitgeknikkerd, op mobiel kan ik al vanaf gisteren avond er niet in. Heb net een berichtje geplaatst daarquote:Op woensdag 3 april 2024 06:56 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen
En ter info voor degene die ook problemen ondervinden met Fok!:
FB / FOK! deels down
Danny in FB / FOK! deels down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |