O jee ajax fanquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.. mijn clubje heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt..
https://nos.nl/artikel/25(...)noeming-clubaandelen
Och jee, het houdt ook niet opquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ga even in een hoekje zitten huilen.. mijn clubje heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt..
https://nos.nl/artikel/25(...)noeming-clubaandelen
Jullie moeten ook om de zoveel jaar terug rij-examen doen dacht ik ?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
ze hebben het over het rijbewijs halen
Ash snapt er helemaal niks van
Dat je in Belgie niet hetzelfde systeem hebt als in NL
Newsflash
NL is belachelijk streng ivm andere landen
nee alleen boven de 75 moet je je laten keurenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jullie moeten ook om de zoveel jaar terug rij-examen doen dacht ik ?
Onze jongste ook recent via rijschool lessen en examen. +/- 1800 euro kwijt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
In NL is het rijbewijs halen een heel kostbaar dingetje
gemiddeld tussen de 2000 en 3000 euro ben je kwijt
je moet officiele rijlessen volgen en examen is ook 300,- euro
Dit jaar nog Viaplay voor de live F1 maar daarna bij ViaplayTV alleen de herhaling. Ziggo heeft de rechten voor de live weer weten te bemachtigen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat Talpa een deal heeft gesloten met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat oa Formule 1 uitzenden
Had weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is
Herhalingen komen er niet live
O echt, ik snap er geen reet meer van. Maar boeien na jaren gekeken te hebben ben ik helemaal afgekickt van de Formule sinds het bij viaplay zitquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit jaar nog Viaplay voor de live F1 maar daarna bij ViaplayTV alleen de herhaling. Ziggo heeft de rechten voor de live weer weten te bemachtigen.
De manier van presenteren, met name in de studio, is gewoon k*t. Als er nog van alles te doen op het circuit tussen de trainingen door en tijdens de quali laten ze het gezever in de studio horen of reclame voor voetbal op Viaplayquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik snap er geen reet meer van. Maar boeien na jaren gekeken te hebben ben ik helemaal afgekickt van de Formule sinds het bij viaplay zit
Leuk programma, de meeste artiesten ken ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
Duurt nog een tijdje voor het seizoen begint, maar gisteren werden De Beste Zangers van 2024 bekend gemaakt.
Een paar van de namen zeiden me pas iets na het intro-filmpje, maar dat mag de pret niet drukken, 'onbekenden' uit eerdere seizoenen hebben me vaker weten te verrassen
Voor de Vlamingen, dat is de NL versie van Liefde voor muziek
Vind het altijd wel leuk om van bepaalde artiesten een totaal andere indruk te krijgen dan het genre waarin ze bekend zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk programma, de meeste artiesten ken ik ook niet
Ja klopt, dat heb ik het zelfde, hou ook helemaal niet van dat Nederlandstalige.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk om van bepaalde artiesten een totaal andere indruk te krijgen dan het genre waarin ze bekend zijn.
Nederlandstalige artiesten met muziek waar ik niks mee heb die dan ineens Engelstalig totaal anders en tig-malen beter klinken in mijn oren bijvoorbeeld
Andersom kan ook trouwens, Meau vorig jaar maakte van alles een Meau liedje, jammer, had gehoopt dat ze meer kon of zou laten zien dan dat.
Henk Poortquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, dat heb ik het zelfde, hou ook helemaal niet van dat Nederlandstalige.
Ik vond Floor Jansen met ( ben zijn naam even kwijt die opera zanger) zo goed
Je ziet het nu ook aan Niek van Niek en SImon die is ook Engelstalig gegaan en klinkt gelijk een stuk beter
* FreshFruit meldt zichquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
@:Freshfruit heeft ons mooi in de steek gelaten met zijn bebolk elders
Ja die, dat was prachtig ik heb daar echt van genotenquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Henk Poort
Dat was geniaal inderdaad. De hele wereld over gegaan dat nummer. Henk Poort heeft dat nummer later ook nog gedaan in Amsterdam met de rest van Floor's band (Nightwish).
Overlopertquote:
Niet.quote:
Wellesquote:
Wil je DTS weer winnen?quote:
Tuurlijk niet.quote:
We gaan het zien, je gaat weer hard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |