quote:Op woensdag 3 april 2024 17:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA kreeg vandaag post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Origineel wel!
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ook eens gelezen dat Zuid-Afrika erg gevaarlijk is zonder begeleiding.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Ik zou ook best nog wel een keer terug willen, maar alleen voor de natuur. Ik weet ook niet of ik wel durf hoor. De zwarte mensen zijn flink in opstand gekomen en het aantal moorden is bizar veel toegenomen. Zuid Afrika heeft de hoogste moordcijfers van de wereld. Ze hebben er zelfs een liedje over gemaakt. 'Kill the boer'. Als blanke ben je daar nu je leven niet zeker.
Oei ! Dus wel erg gevaarlijk daar.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima. Ze krijgen geen poot aan de grond daar. Toen ik er was was het ook al zo gevaarlijk daar. We gingen ook alleen overdag de stad in. Mijn oom had een groot huis met een zwembad en een omheining daar en een groot zwaar hek die goed afgesloten werd als we binnen waren. Als we gingen rijden dan lag er een pistool in het dashboardkastje.
is het ook. Als je gaat kun je het best met een groepsreis gaan, maar zelfs dan ben je niet veilig.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook eens gelezen dat Zuid-Afrika erg gevaarlijk is zonder begeleiding.
quote:Op woensdag 3 april 2024 17:37 schreef Ireth het volgende:
Mijn DNA kreeg vandaag post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een auto rondgetrokken daar en niks geks meegemaakt. Wel overdag rijden en altijd met de deuren op slot. (werd ook erbij gezegd).quote:Op woensdag 3 april 2024 20:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook eens gelezen dat Zuid-Afrika erg gevaarlijk is zonder begeleiding.
Met zo'n auto kun je daar wel rondtoeren denk ikquote:Op woensdag 3 april 2024 22:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met een auto rondgetrokken daar en niks geks meegemaakt. Wel overdag rijden en altijd met de deuren op slot. (werd ook erbij gezegd).
Zou zelf nooit een groepsreis doen, lijkt me niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zo'n auto kun je daar wel rondtoeren denk ik
[ afbeelding ]
Ze kan zo bij AH gaan werken daar zitten ook van die heldere lichtenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: Afrika en Zimbabwe is trouwens 1 land he?
OMG![]()
Randy: Afrika is een continent en Zimbabwe ligt in Afrika
goedemorgen Ashley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Morguh hoe was de bruiloft?quote:
Morguh, Ja het spel is gespeeld, er zullen geen spels meer gespeeld worden, geen gedoetjes meer alleen uitzitten tot het eindequote:Op donderdag 4 april 2024 07:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgennog maar even doorbijten met deze scripted 'reality' show.
Hoi Dotquote:
O het feest heb je nog te goed. Gefeliciteerd. Nee gemeentehuis vind ik ook niet echt iets bijzonders hoor. Dat me later een feeft geeft heb ik nog nooit eerder gehoord.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
Euh ja nu zijn ze getrouwd![]()
Het feest hebben ze pas in augustus. Verder vond ik het zelf niet echt bijzonder in het gemeentehuis maar verder ook geen ervaring mee
Bij BB gebeurt ook niet zoveel meer, dat komt dan weer goed uit.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen !
Pff druk op werk voor de helpdesk.
Morguh, en werksequote:Op donderdag 4 april 2024 08:32 schreef Jockari het volgende:
Goede morgen !
Pff druk op werk voor de helpdesk.
Morguhquote:Op donderdag 4 april 2024 08:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij BB gebeurt ook niet zoveel meer, dat komt dan weer goed uit.![]()
Goedemorgen, en de rest ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |