ja ik wilde vanmiddag ook een foto plaatsen van instagram maar lukte me nietquote:
sinds dat ze een duo waren is er wel een band ontstaan tussen hunquote:Op woensdag 3 april 2024 21:35 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn randy en Ashley ineens dikke vriendjes samen...
Waarom zou Tom dan een zakje met vuil ondergoed in de kast van Ash leggen?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:35 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon uit dat zakje gevallen wat Tom in die kast heeft gelegd
doe dan wel even een normale foto, oude foto heeft ze hier nog niet zulk donker haar ook trouwensquote:
foto's liegen nietquote:Op woensdag 3 april 2024 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
doe dan wel even een normale foto, oude foto heeft ze hier nog niet zulk donker haar ook trouwens
Deze cap komt uit dit filmpje:quote:Op woensdag 3 april 2024 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik wilde vanmiddag ook een foto plaatsen van instagram maar lukte me niet
Lijkt me ook sterk. En dan ook nog eens precies in het kastje van Ashleyquote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom zou Tom dan een zakje met vuil ondergoed in de kast van Ash leggen?
Dat kan haast niet per ongeluk zijn geweest
Op die middelste heeft ze een lief koppiequote:Op woensdag 3 april 2024 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
hier vind ik haar echt heel anders en ook leuk
[ afbeelding ]
ja dan kan je verschil even realistischer zien beide makeup op enzoquote:
Denk zaterdagavond na de live, samen met oud inwoners.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heeft BB ook al het de wijn geregeld voor Ashley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
eens kijken wat voor lekker maaltje hij bij elkaar geshopt heeftquote:Op woensdag 3 april 2024 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben heel erg klaar met de grote Ashley show ...![]()
Vandaag staat online tot 2000 uur, Tom mag shoppen was wel leuk ....![]()
Toch wel het grootste rummikub toernooi ooit?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:18 schreef engine het volgende:
Ojee Jimmy gaat een rummikub toernooi organiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doe even normaal. Als je een goed gelukte foto van je jongere zelf afzet tegen een slechte foto 20 jaar later is dat ook instant depressie.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijkt iemand nog naar de uur filmpjes of is het zonde van mijn tijd ... ?wordt zeer gewaardeerd door mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar niet altijd tijd om te kijkenIT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
Hoe vaak moet jij door een mod aangesproken worden om mensen bij hun naam te noemen ipv ashlip? Moet je toch net zo’n groot bord voor je kop hebben…quote:Op woensdag 3 april 2024 22:32 schreef Witborst het volgende:
Is zo'n teiltje heet water niks voor aslip.
Dan wel uurtje de kop er in houden.
Maar, zonder gekke kots teiltje.
Wat een programma!
dit is 6 jaar verschil, geen 20quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Als je een goed gelukte foto van je jongere zelf afzet tegen een slechte foto 20 jaar later is dat ook instant depressie.
Ga daar maar eens 3 maanden zitten zonder warme douche zonder gezond voedsel denk dat je er dan ook niet op je aller best uitziet. Vind haar er vaak best wel goed uitzien.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Als je een goed gelukte foto van je jongere zelf afzet tegen een slechte foto 20 jaar later is dat ook instant depressie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |