Weten we (als het goed is) morgen pasquote:Op woensdag 3 april 2024 20:55 schreef Jockari het volgende:
Genomineerd ? Wie ? Vind nix terug in de SV
Stond ergens dat er al genomineerd was, vandaar.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weten we (als het goed is) morgen pas
Klopt, ze hebben vandaag wel moeten nomineren, de bekendmaking is alleen nog niet geweest.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stond ergens dat er al genomineerd was, vandaar.
Ashley ging naar bed, koud en verveling zei ze en ze riep naar de wandelaars komen jullie ook en toen naar de watertobbers ookquote:Op woensdag 3 april 2024 20:56 schreef Luna68 het volgende:
Glenn en Randy zijn lekker bezig met hun avondwandeling, Jimmy en Tom in de tub en de dames… naar bed??
ja het is wel vies he en niemand die het gedaan heeft haha en jimmy zegt nietsquote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ojee vieze heren onderbroek in de kast gestopt van ashley
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
LOL ashley gaat NU naar de dagboekkamer want het is heel asociaal
Zonder ons geen eind liveshow.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Net even meegeluisterd met insta live geneuzel met basiri en nouchka en charlotte en lindsey.
Dit jaar geen eindfeest gepland vanuit productie.
Oud bewoners mogen maar 1 familielid meenemen naar liveshow.
Ze gaan muiten want niet leuk dat er geen feest is en zonder ons geen eind liveshow.
Oud bewoners van vorig jaar willen ook naar hun feestje komen. (Waar bemoei je je mee laat het lekker voor bewoners van dit jaar)
Oh en Basiri heeft ook een wake up berichtje ingesproken voor bewoners versprak ie zich en komt binnnenkort
ze zijn wel bezuinigen bij BB eten spotgoedkoop geen warm water,amper feestjes in het huis.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:14 schreef ledn81 het volgende:
Net even meegeluisterd met insta live geneuzel met basiri en nouchka en charlotte en lindsey.
Dit jaar geen eindfeest gepland vanuit productie.
Oud bewoners mogen maar 1 familielid meenemen naar liveshow.
Ze gaan muiten want niet leuk dat er geen feest is en zonder ons geen eind liveshow.
Oud bewoners van vorig jaar willen ook naar hun feestje komen. (Waar bemoei je je mee laat het lekker voor bewoners van dit jaar)
Oh en Basiri heeft ook een wake up berichtje ingesproken voor bewoners versprak ie zich en komt binnnenkort
Iemand toch nog een klein beetje creatief geworden met het wc papierquote:
Begreep dat Basiri zelf een hotelkamer geeft geboekt in het Jazz. Mag alleen zijn vriendin meenemen (1 pers) meenemen naar liveshow en er is ook geen feest. Snap wel dat ie er dan weinig zin in heeft. Nouchka bevestigde het wel. Maar de deelnemers van vorig jaar gaven ook aan dat er eerst voor hen ook geen feest gepland was dacht ik. Veranderd misschien nog..maar laatste live show lijkt wel wat eenvoudiger te zijn dan vorig jaar als er maar 1 iemand mee magquote:
nou echt he het is geen porumquote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
het is toch echt een bende
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat vorig jaar ook, alleen voor de finalisten was er meer familie..quote:Op woensdag 3 april 2024 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Begreep dat Basiri zelf een hotelkamer geeft geboekt in het Jazz. Mag alleen zijn vriendin meenemen (1 pers) meenemen naar liveshow en er is ook geen feest. Snap wel dat ie er dan weinig zin in heeft. Nouchka bevestigde het wel. Maar de deelnemers van vorig jaar gaven ook aan dat er eerst voor hen ook geen feest gepland was dacht ik. Veranderd misschien nog..maar laatste live show lijkt wel wat eenvoudiger te zijn dan vorig jaar als er maar 1 iemand mee mag
Die is de hele dag al aan het klagen. Ik kan hem gelukkig bijna niet verstaan.quote:
Dat hadden charlotte en lindsey dan moeten weten en kunnen zeggen. Maar goed ze zoeken het maar uit. Wie vieren hier wel ons eigen feestjequote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar ook, alleen voor de finalisten was er meer familie..
Nee joh, die van Ashley was veel makkelijker. BUTTOH, hoe simpel wil je em hebben, dat was echt de makkelijkste. En in plain sight ipv Jimmy of in mindere mate Tom. Hij kon daar alleen maar in plain sight, Omdat het een makkelijke bekende plek in huis was (net als alle andere behalve Alice) en het weinig letters had.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Alice had veruit de makkelijkste maar het probleem is dat dat niet het helderste kaarsje op de taart is.
Die eifeltoren stond twee meter bij de knop vandaan naast de tv.
Nee klopt niet. Tobias had toen iets van 6 familieleden mee en was 5e.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vorig jaar ook, alleen voor de finalisten was er meer familie..
Zou ook niet zo prettig vinden tussen mijn schone kleding . Wie doet zo iets vieze onderbroek en sokken.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik denk iemand die wou pesten. Dat is niet per ongeluk gegaan.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:29 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Zou ook niet zo prettig vinden tussen mijn schone kleding . Wie doet zo iets vieze onderbroek en sokken.
Tobias was niet vorig jaar...quote:Op woensdag 3 april 2024 21:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Tobias had toen iets van 6 familieleden mee en was 5e.
Ik denk gewoon uit dat zakje gevallen wat Tom in die kast heeft gelegdquote:Op woensdag 3 april 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk iemand die wou pesten. Dat is niet per ongeluk gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |