Ik vond Veronica altijd wel geweldig.Curry en van Inkel bijv.quote:Op maandag 1 april 2024 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het verwerkt hoor. De wonden zijn geheeld
Was het ook. Bij ons thuis stond er nooit een andere zender op.quote:Op maandag 1 april 2024 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Veronica altijd wel geweldig.Curry en van Inkel bijv.
Op woensdag schakelen naar Hilversum 2.quote:Op maandag 1 april 2024 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was het ook. Bij ons thuis stond er nooit een andere zender op.
Wat had je dan?quote:Op maandag 1 april 2024 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op woensdag schakelen naar Hilversum 2.
De EO op 3.quote:
Weet ik niet echt meer.quote:Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
Elke omroep had toen een eigen dag.
maandag Avro
dinsdag Vara,met Jack Spijkerman en Henk Westbroek.
woensdag Eo
donderdag Tros
vrijdag Veronica.
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
Ik kijk alleen nog on demand.quote:Op maandag 1 april 2024 14:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer.
Was toen TV met een antenne op het dak. Wij konden juist Nederland 1 ontvangen met wat geluk.
Tot er kabel_TV kwam.
Nu met IPTV 100.000 kanalen, niet gewoon.
Donderdag Dallas en Cheers borrelnootjes en appelsap met vriendinquote:Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
maandag Avro
woensdag Eo
donderdag Tros
vrijdag Veronica.
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
Die dinsdag was legendarisch ... die telefoongesprekken van Jackquote:Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
maandag Avro
woensdag Eo
donderdag Tros
vrijdag Veronica.
Zaterdag NCRV
Zondag KRO
quote:Op maandag 1 april 2024 14:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer.
Was toen TV met een antenne op het dak. Wij konden juist Nederland 1 ontvangen met wat geluk.
Tot er kabel_TV kwam.
Nu met IPTV 100.000 kanalen, niet gewoon.
1 van de 8 op zaterdagavond met Mies Bouwman. Dat was ook een feestje. Chips en kaas op tafel, glaasje Exota erbijquote:Op maandag 1 april 2024 14:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Donderdag Dallas en Cheers borrelnootjes en appelsap met vriendin
Exotaquote:Op maandag 1 april 2024 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 van de 8 op zaterdagavond met Mies Bouwman. Dat was ook een feestje. Chips en kaas op tafel, glaasje Exota erbij
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spattequote:Op maandag 1 april 2024 15:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Exotaen dan de bruine, die vond ik het lekkerste En wij hadden dan ook vaak pelpinda's erbij
Goedemiddag,quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spatte
quote:Op maandag 1 april 2024 17:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wij mochten thuis kiezen vrijdag of zaterdag opblijfavond.
Kregen we idd ook 2 glazen Exota, en van 1 mochten we een spoetnik maken. (Exota koffiemelk en suiker.)
Nadat de Exota flesjes uit elkaar knalden werd het merk Raak met van die grote schroefdoppen, maar dat vonden we lang zo lekker niet.
In een steeg van de Melkmarkt in Zwolle zat de zijdeur van een grote bakkerij (naast sportschool Wolf waar ik op judo zat. Daar kon je en papieren zak "koekkruimels" met andere woorden mislukte bakprodukten kopen voor een dubbeltje of een kwartje (was beste zak vol) Die mochten we dan ook kopen van onze ouders voor opblijfavond)
Fijne avond allemaal.
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....quote:
Hey Icequote:Op maandag 1 april 2024 17:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wij mochten thuis kiezen vrijdag of zaterdag opblijfavond.
Kregen we idd ook 2 glazen Exota, en van 1 mochten we een spoetnik maken. (Exota koffiemelk en suiker.)
Nadat de Exota flesjes uit elkaar knalden werd het merk Raak met van die grote schroefdoppen, maar dat vonden we lang zo lekker niet.
In een steeg van de Melkmarkt in Zwolle zat de zijdeur van een grote bakkerij (naast sportschool Wolf waar ik op judo zat). Daar kon je en papieren zak "koekkruimels" met andere woorden mislukte bakprodukten kopen voor een dubbeltje of een kwartje (was beste zak vol) Die mochten we dan ook kopen van onze ouders voor opblijfavond.
Fijne avond allemaal.
In haar sexy nauwsluitende leren pak ?quote:Op maandag 1 april 2024 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....![]()
memories
![]()
Dat zal wel, weet ik niet meer, ik was bijna van de wereldquote:Op maandag 1 april 2024 17:39 schreef Iceage het volgende:
[..]
In haar sexy nauwsluitende leren pak ?
quote:Op maandag 1 april 2024 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zal wel, weet ik niet meer, ik was bijna van de wereld![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....![]()
memories
![]()
pssst......quote:Op maandag 1 april 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vergeet bijna dat er nog een BB draait![]()
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spatte
Kotnondeju,, lijkt wel een cactus die link van jequote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
pssst......
https://forum.mannenzaken(...)/4044-jerney-kaagman
Klopt volgens mij ook brandpunt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.
Ja, treurig dat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
pssst......
https://forum.mannenzaken(...)/4044-jerney-kaagman
Treurig dat ze Parkinson heeft ontwikkeld later. (eerst allerlei rare geruchten over Botox en fillers)![]()
Het is online te koop https://exotafrisdrank.nl/winkels/quote:
Ja klopt, dat kwam door een filmpje van de Vara die een exploderend flesje lieten zien. Er is zelfs een Wikipediapagina overquote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.
Dat is zoooooooooo saai momenteelquote:Op maandag 1 april 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vergeet bijna dat er nog een BB draait![]()
Is niet ewg (w=gooise r). Ondertussen even lekker gegeten zodat we deze saaite (is dit een goed Nederlands woord?) wat beter kunnen verdragenquote:
Ze passen er eigenlijk niet meer onder maar toch probeert ze de hele kroost nog lekker warm te houdenquote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef engine het volgende:
Drie kopjes die eronder uit steken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lukt nog net als ze mooi stil blijven liggenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze passen er eigenlijk niet meer onder maar toch probeert ze de hele kroost nog lekker warm te houden
Ondertussen zijn er toch wat muizen verorberd zie ik. Tjonge jonge, wat lag het vol in dat hokquote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt nog net als ze mooi stil blijven liggen
quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er toch wat muizen verorberd zie ik. Tjonge jonge, wat lag het vol in dat hok
Het wordt al donker, dan kan ie zich weer lekker uitlevenquote:Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]papa mag meer gaan jagen
zo te zien ligt er niet zo heel veel meer
quote:Op maandag 1 april 2024 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Het wordt al donker, dan kan ie zich weer lekker uitleven
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niet ewg (w=gooise r). Ondertussen even lekker gegeten zodat we deze saaite (is dit een goed Nederlands woord?) wat beter kunnen verdragen
Je jinxt hetquote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣
Blij dat ik die tijdlijn sessie grotendeels gemist heb,wat een geneuzel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |