quote:Op maandag 1 april 2024 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zal wel, weet ik niet meer, ik was bijna van de wereld![]()
quote:Op maandag 1 april 2024 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij een live optreden stond ik eens tegen het podium en ze keek me recht in de ogen....![]()
memories
![]()
pssst......quote:Op maandag 1 april 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vergeet bijna dat er nog een BB draait![]()
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.quote:Op maandag 1 april 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaa die vond ik ook de lekkerste. Later had je er een heel gedoe mee dat die flesjes spontaan uit elkaar spatte
Kotnondeju,, lijkt wel een cactus die link van jequote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
pssst......
https://forum.mannenzaken(...)/4044-jerney-kaagman
Klopt volgens mij ook brandpunt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.
Ja, treurig dat.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
pssst......
https://forum.mannenzaken(...)/4044-jerney-kaagman
Treurig dat ze Parkinson heeft ontwikkeld later. (eerst allerlei rare geruchten over Botox en fillers)![]()
Het is online te koop https://exotafrisdrank.nl/winkels/quote:
Ja klopt, dat kwam door een filmpje van de Vara die een exploderend flesje lieten zien. Er is zelfs een Wikipediapagina overquote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf fake nieuws te zijn van brandpunt meen ik, daar is het merk aan kapot gegaan.
Dat is zoooooooooo saai momenteelquote:Op maandag 1 april 2024 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vergeet bijna dat er nog een BB draait![]()
Is niet ewg (w=gooise r). Ondertussen even lekker gegeten zodat we deze saaite (is dit een goed Nederlands woord?) wat beter kunnen verdragenquote:
Ze passen er eigenlijk niet meer onder maar toch probeert ze de hele kroost nog lekker warm te houdenquote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef engine het volgende:
Drie kopjes die eronder uit steken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lukt nog net als ze mooi stil blijven liggenquote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze passen er eigenlijk niet meer onder maar toch probeert ze de hele kroost nog lekker warm te houden
Ondertussen zijn er toch wat muizen verorberd zie ik. Tjonge jonge, wat lag het vol in dat hokquote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Lukt nog net als ze mooi stil blijven liggen
quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er toch wat muizen verorberd zie ik. Tjonge jonge, wat lag het vol in dat hok
Het wordt al donker, dan kan ie zich weer lekker uitlevenquote:Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]papa mag meer gaan jagen
zo te zien ligt er niet zo heel veel meer
quote:Op maandag 1 april 2024 20:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
Het wordt al donker, dan kan ie zich weer lekker uitleven
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is niet ewg (w=gooise r). Ondertussen even lekker gegeten zodat we deze saaite (is dit een goed Nederlands woord?) wat beter kunnen verdragen
Je jinxt hetquote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣
Blij dat ik die tijdlijn sessie grotendeels gemist heb,wat een geneuzel.quote:Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zelfs in de cos rustig. Ik verveel mij. 🤣🤣🤣🤣🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |