Jinxt?quote:
Ja was echt saai. Maar goed voor hun was het tijd verdrijfquote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blij dat ik die tijdlijn sessie grotendeels gemist heb,wat een geneuzel.
Je roept het over je af... dat het daar nu heel onrustig gaat worden in de komende urenquote:
Is echt een therapie dingetje,daarom haat ik het.quote:Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was echt saai. Maar goed voor hun was het tijd verdrijf
Ga toch zo slapen 🤣quote:Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je roept het over je af... dat het daar nu heel onrustig gaat worden in de komende uren![]()
moet lachen neeeej mag niet!quote:
We weten in ieder geval dat iemand geen spijt heeft 🤣🤣quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt een therapie dingetje,daarom haat ik het.
Begrip voor elkaars mindere momenten te kweken dus...quote:Op maandag 1 april 2024 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt een therapie dingetje,daarom haat ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 1 april 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begrip voor elkaars mindere momenten te kweken dus...
Misschien dat dit snel snel bedacht was en verving dat ezel het eigenlijk bedoelde element.Mooie beeldspraak wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Goedemorgen Ice,even checken.quote:
* edit* Die hond is van het ras Barsoi.quote:Goedemorgen Ice,even checken.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 04:57 schreef Iceage het volgende:
[..]
[..]
Nou ga zo weer plat![]()
jij een fijne dag.
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |