https://www.nu.nl/binnenl(...)nnen-te-blijven.htmlquote:Mensen in Ede wordt verzocht binnen te blijven en niet naar het centrum te komen vanwege een persoon die een gevaar vormt voor zichzelf en anderen. Dat meldt de politie aan NU.nl.
Wat er precies aan de hand is, is niet duidelijk. Een woordvoerder kan niet meer details geven, "maar we doen zo'n oproep niet zomaar". Of de persoon in kwestie bewapend is, is niet duidelijk.
Op beelden van de Gelderlander is te zien dat de Dienst Speciale Interventies (DSI) van de politie aanwezig is. Het incident zou zich afspelen rond het Museumplein in de Gelderse plaats. Er zou iets na 6.30 uur een melding zijn binnengekomen vanuit Café Petticoat aan de Nieuwe Stationsstraat.
De krant schrijft dat ook brandweer en ambulances aanwezig zijn. Er rijden geen treinen tussen Barneveld-Zuid en Ede-Wageningen vanwege het incident. Dat duurt tot 11.30, schrijft de NS.
Een deel van het centrum is afgezet met lint. Volgens Omroep Gelderland heeft de ME het centrum afgesloten. Bewoners zouden achter ramen staan te kijken. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) zou ook aanwezig zijn.
Zodra we meer weten over de situatie wordt dit artikel bijgewerkt. Ververs de pagina voor de nieuwste versie.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
10:09
Bevestiging gemeente Ede: gijzeling van meerdere personen
Tot nu toe wilden zowel gemeente als politie niet bevestigen dat er inderdaad sprake is van een gijzeling. Maar een woordvoerder van Ede zegt nu dat meerdere personen onder dwang worden vastgehouden. Hoeveel precies wil de woordvoerder niet kwijt. Verschillende andere bronnen melden dat het gaat om vier personen.
https://www.destentor.nl/(...)ed68c39730&auth_rd=1
Dan hou je ze toch alle vijfquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat je dan geen gijzelaars meer hebt, Roos.
Een mud aardappelen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Rodgrod het volgende:
Die bruine zak die ze afgaven zal wel een ruilmiddel zijn geweest voor de 3
Mcmuffins.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Rodgrod het volgende:
Yep onderhandeling. Wss gewoon wiet oid.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef Rodgrod het volgende:
Is dit niet apple filmpjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie dit gezien?
https://twitter.com/pauldbowen/status/1774020348733747376/video/1
Nu? Dat stond letterlijk in de quote waar jij op reageerde.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ok ze hebben dus bevestiging nu. Prima
Is nep, die eerste beelden zijn uit Amsterdam bij die apple store ontvoering.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Er wonen ook veel moslims. En het Museumplein was de eerste uitgaansgelegenheid van Nederland met grootschalig cameratoezicht vanwege o.a. problemen met drugs en geweld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het blijft Ede. Er wonen Christenen, criminelen of oude Amsterdammers.
okequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Is nep, die eerste beelden zijn uit Amsterdam bij die apple store ontvoering.
Dit is een oud fragment van de Apple store gijzeling.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ede Amsterdam. FAKE NEWS. Dat was van de Apple Store.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Vooral als mensen zoals jij klakkeloos delen inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
dat twitter is zo gevaarlijk met info ook
uiteraard, alle nieuwssites in europa zijn hierop gefixeerd deze wekenquote:
Zijn toch niet leverbaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Yep onderhandeling. Wss gewoon wiet oid.
Of medicijnen.
Die beelden links zijn volgens mij van de Apple Store gijzelingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Dat valt in Ede ook wel mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Veluws dialect, kan lastig zijn.
Wellicht gezwicht voor argumenten en de jonge (onschuldige) medewerkers laten gaan. Eigenaar zal nog wel binnen zijn. Neem aan dat de gijzelnemer niet een willekeurige tent is binnen gegaan. Zal een motief hebben.quote:
Er staan meer leugens dan waarheden op twitter. Op alle social media. Zeker in dit soort situaties.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
dat twitter is zo gevaarlijk met info ook
Ach 10 minuten later lees je er weer wat nieuws wat je al sensatiezoekend postquote:
Werken die niet, denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zitten die mensen sochtends al in het café?
Ze zijn vannacht al gegijzeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Het was een feest tot 4 uur vannacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Verkoop van drugs.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
5 is toch niet bevestigd?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
5 gegijzelden binnen.
Waarom 3 vrijlaten 2 niet ?
Is het centrum van Nederland, de rest is provincie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef xzaz het volgende:
Waarom moet GODVEREDOMME ALTIJD ALLES WEEREER OVER AMSTERDAM GAAN
Klopt.quote:
XzazGod. @Wereldgozerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef xzaz het volgende:
Waarom moet GODVEREDOMME ALTIJD ALLES WEEREER OVER AMSTERDAM GAAN
Boven de rivieren en in Brabant en Limburg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:34 schreef Bezsen het volgende:
Stelling: Uitgaansgelegenheden dienen verboden te worden.
Ik denk dat als je zoiets doet dat het niet perse helemaal lekker gaat in de bovenkamer en dat je dus alle vorm van logica kwijt bentquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
Ik snap gijzelnemers nooit, gijzelingen lopen nooit goed af voor de gijzelnemer
Wat houden we dan over? Zeeland?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Boven de rivieren en in Brabant en Limburg.
Dat is wel een mooie tocht eigenlijk...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar eens van Nunspeet naar Ede gefietst, dat is nog dichter bij dan Harderwijk. Het komt wel heel dichtbij!
DB Cooper. Iraanse studenten die het 444 dagen volhielden. Het kán.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
Ik snap gijzelnemers nooit, gijzelingen lopen nooit goed af voor de gijzelnemer
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Is het een Eritreëer zoals ik op X voorheen twitter lees?
Er is nog niets bevestigd. Het is een boel racistisch geroep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Of het voor DB Cooper goed is afgelopen is natuurlijk maar de vraag, het enige dat zeker is is dat 'ie niet is gepaktquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef nostra het volgende:
[..]
DB Cooper. Iraanse studenten die het 444 dagen volhielden. Het kán.
Bedankt joostquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef proud_mami het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-nog-niet-ten-einde
Filmpje waarop je de 3 gegijzelden met handen omhoog het café ziet verlaten.
Ik zou de vliegvelden maar even goed beveiligenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het voor DB Cooper goed is afgelopen is natuurlijk maar de vraag, het enige dat zeker is is dat 'ie niet is gepakt
Het is een fenderfluide autonome Noordkoreaan las ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
De Telegraaf had gesproken met de eigenaar:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wellicht gezwicht voor argumenten en de jonge (onschuldige) medewerkers laten gaan. Eigenaar zal nog wel binnen zijn. Neem aan dat de gijzelnemer niet een willekeurige tent is binnen gegaan. Zal een motief hebben.
quote:De eigenaar van het feestcafé bevestigde eerder aan De Telegraaf dat personeelsleden van hem momenteel gegijzeld werden. Volgens de eigenaar speelde er geen conflict met derden. Hij is behoorlijk ontdaan door de situatie en wil omwille van de veiligheid van zijn personeel niets meer zeggen.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het voor DB Cooper goed is afgelopen is natuurlijk maar de vraag, het enige dat zeker is is dat 'ie niet is gepakt
Die kan thuis live meekijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
De Telegraaf had gesproken met de eigenaar:
[..]
Dus toch. Moet maar eens afgelopen zijn met die lui!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is een fenderfluide autonome Noordkoreaan las ik
Echt goed liep dat natuurlijk niet af, met een stuk glas in zijn buik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
Vrouwen hebben daar het doorzettingsvermogen niet voor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Wedden dat de gijzelnemer een man is? Het zou ook eens niet.
DSI staat er dicht op (op het café, veel ramen ook in dat café).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef proud_mami het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-nog-niet-ten-einde
Filmpje waarop je de 3 gegijzelden met handen omhoog het café ziet verlaten.
Al die mannen ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Sowieso verwacht je dan een gijzeling in den Haag of Rotterdam steden die er tot doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Nogmaals, er is geen indicatie dat het om terrorisme gaat.
Alleen de politie weet de identiteit van de gijzelnemer en die gaan dat terecht niet zeggen dus het open riool dat X heet lult maar wat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Bij een ziekenhuis in Aken waren vorige maand nog mensen gegijzeld door een vrouw!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Mijne doet geen vlieg kwaad. Maar ja dat zijn juist de gevaarlijksten schijntquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die mannen ook
Misschien is de jouwe ook wel een potentiele gijzelnemer
I see what you did there.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Sowieso verwacht je dan een gijzeling in den Haag of Rotterdam steden die er tot doen
Als je iq in je username zit, dan reflecteert het in je posts.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Een IQ van 94 is een "normaal" IQ.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iq in je username zit, dan reflecteert het in je posts.
Gaat dat niet over iemand anders? DB Cooper parachuteerde uit het vliegtuig dat hij gekaapt had en is nooit meer gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt goed liep dat natuurlijk niet af, met een stuk glas in zijn buik.
Lolquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar het doorzettingsvermogen niet voor.
Prison break niet gezien?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaat dat niet over iemand anders? DB Cooper parachuteerde uit het vliegtuig dat hij gekaapt had en is nooit meer gezien
100 is gemiddeld, kutnewbie. En niet iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een IQ van 94 is een "normaal" IQ.
Insinueer je nu dat Roos gemiddeld begaafd is?
Ik deed een IQ test maar mijn IQ was zo laag dat het niet exact gemeten kon worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je iq in je username zit, dan reflecteert het in je posts.
90-110 is gemiddeld functionerendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
100 is gemiddeld, kutnewbie. En niet iets om trots op te zijn.
Op fok is 94 boven gemiddeldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Shots fired!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's een mummyquote:
Gemiddeld is een range. Gemiddeld != het gemiddelde.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ontmaskerd door Michael Scofield.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaat dat niet over iemand anders? DB Cooper parachuteerde uit het vliegtuig dat hij gekaapt had en is nooit meer gezien
4 in totaal gegijzelden dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
11:26
Nog één gijzelaar binnen
In Café Petticoat is nog een gijzelaar aanwezig, meldt de gemeente Ede. Daarmee is de gijzeling nog niet voorbij. Ook de gijzelnemer zou nog in het pand zijn.
Dit is wel echt een tergend domme opmerking.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Correct, ik ken DB Cooper alleen van het echte verhaalquote:
Jij loopt altijd met bommen rond in stadscentra?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Nogmaals, er is geen indicatie dat het om terrorisme gaat.
Praten praten praten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:43 schreef Windhapper het volgende:
Van die Dutch approach is ook weinig meer over.
Van Agt is dood.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:43 schreef Windhapper het volgende:
Van die Dutch approach is ook weinig meer over.
Schijntquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Praten praten praten.
Blijkt dat Halsema en haar zoon onderweg zijn
Rekken tot na de middag zodat ze de lunch kunnen declareren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef xzaz het volgende:
Zolang er een gesprek is doet de dsi niet zoveel
Grote kans dat die bommen nep zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij loopt altijd met bommen rond in stadscentra?
Zou ook gek zijn als de gegijzelde in het café blijft zitten terwijl hij niet meer gegijzeld isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Nog één gijzelaar binnen
In Café Petticoat is nog een gijzelaar aanwezig, meldt de gemeente Ede. Daarmee is de gijzeling nog niet voorbij. Ook de gijzelnemer zou nog in het pand zijn.
Geen F-16's dus.quote:
Peukie rokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Handen omhoog maar die gozer grijpt nog even naar zijn jaszak
Dat verschil ruikt die hond in zijn harnasje toch zeker wel?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grote kans dat die bommen nep zijn natuurlijk
Een goed gesprek is nooit weg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef xzaz het volgende:
Zolang er een gesprek is doet de dsi niet zoveel
Met mijn perfecte gevechtshouding had ik dit varkentje allang gewassen, Mortiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
raar dat 1 iemand meerdere personen kan gijzelen, je geeft dan toch gewoon een paar tikken
Die zou zich verstopt kunnen hebben en geen weet kunnen hebben, zoals sommige Japanners na WO2.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou ook gek zijn als de gegijzelde in het café blijft zitten terwijl hij niet meer gegijzeld is
"Als je mij iets doet trek ik hieraan en ontploft half Ede"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
raar dat 1 iemand meerdere personen kan gijzelen, je geeft dan toch gewoon een paar tikken
Één gijzelnemer, dus we weten in ieder geval dat het geen groep Eritreeërs betreft. Maar ik geef het X-klootjesvolk nog een tweede kans want misschien is het alsnog één Eritreeër.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Nog één gijzelaar binnen
Daar hadden de medewerkers guns gecarried dus tot een gijzeling was het daar sowieso nooit gekomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gijzelnemer was in Amerika allang gepopt.
Mij niet aanraken vriend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:46 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat om explosieven Roos, niet om de Tsar Bombaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Als je mij iets doet trek ik hieraan en ontploft half Ede"
die gozer heeft ook alleen een mes. Oh en een "tas met bommen"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Met mijn perfecte gevechtshouding had ik dit varkentje allang gewassen, Morti
Bomgordelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om explosieven Roos, niet om de Tsar Bomba
Ja, succes om de genoemde Tsar Bomba (of nou ja, een equivalent) om iemand's middel te binden.quote:
is die binnen geweest dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verschil ruikt die hond in zijn harnasje toch zeker wel?
Toch maar even jodiumtabletten halen dalijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om explosieven Roos, niet om de Tsar Bomba
Wel terecht dan, de Berg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Naar verluidt zou het gaan om iemand die woedend is dat FC Wageningen geen betaald voetbal meer speelt.
Mocht dat zo zijn, dan nog ontploft niet half Edequote:
Dit. Tenzij je gewoon de boel overhoop knalt en daarna jezelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Jojoke het volgende:
Zo'n gijzeling lijkt mij altijd een soort wanhoopsdaad, want een gijzelnemer bereikt er eigenlijk nooit wat mee.
Gratis is gratisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zouden het luxe broodjes zijn of saaie broodjes ham/kaas
Zo te zien 2 jonge meiden en 1 gozer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Drie mannen/jongens in trainingspak? Wel triest, al die ramptoeristen met hun telefoons.
zal wel iemand tussen zitten die aan het onderhandelden is tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het maar een raar beeld, een paar van die DSI lui met de handen in de zak voor dat café, terwijl er een gijzeling gaande is.
wat horen ze dan te doen volgens jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het maar een raar beeld, een paar van die DSI lui met de handen in de zak voor dat café, terwijl er een gijzeling gaande is.
Handen uit je zakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat horen ze dan te doen volgens jou?
DSIGODEN in de skinnyjeansquote:
Dit zou zomaar de doorslaggevende factor kunnen zijn!quote:
Sprak monkyyy vanuit haar luie bureaustoelquote:
Ok. Vrouwquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie ze niet met handen in de zak staan maar heb idd niet het idee dat ze ‘op scherp’ staan. Maar neem aan dat ze weten wat ze doen. Ze lijken met daar trouwens niet te staan als er echt explosieven binnen zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef monkyyy het volgende:
de juffies hier in NWS zijn niet bijster intelligent. Laten we KLB SC voor de mannen houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou zomaar de doorslaggevende factor kunnen zijn!
Hoe zou Huberman met deze zaak omgaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de juffies hier in NWS zijn niet bijster intelligent. Laten we KLB SC voor de mannen houden
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Meer info. De DJ die draaide sprak van een normale leuke avond en nacht, niks aan de hand. De gegijzelden zijn twee mannen en twee vrouwen. Dus twee mannen en 1 vrouw vrij, betekent dat er nog een vrouw is gegijzeld?
Fijn dat dat out in the open wordt besproken!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Er komt nu ee actie hoor ik iemand zeggen op de stream
Dënk ik ook. Livestream heeft ineens storing..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Rnie het volgende:
Volgens mij gaat er wat gebeuren.
Alleen ik weet nog niet wat.
Ahhh, Dan nog 1 man die gegijzeld is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Fijn dat dat out in the open wordt besproken!
ja hij moest naar een andere locatiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik zeggen dat ze naar een andere plek gaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dënk ik ook. Livestream heeft ineens storing..
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het is geen soapserie achterlijke debiel
Vergeet niet dat praktisch heel FOK! vol zit met onderhandelaars.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel mooi dat we na miljoenen voetbalcoaches en corona experts, er nu ook gijzeling experts zijn in Nederland
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Meer info. De DJ die draaide sprak van een normale leuke avond en nacht, niks aan de hand. De gegijzelden zijn twee mannen en twee vrouwen. Dus twee mannen en 1 vrouw vrij, betekent dat er nog een vrouw is gegijzeld?
Bovendien was het volgens die DJ twee vrouwen, twee mannen plus de eigenaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Er zijn 2 vrouwen naar buiten gekomen. Wel een beetje opletten graag.
quote:De eigenaar van de zaak was er toen nog, samen met zijn personeel." Het ging om vier jonge mensen, zegt Gulev: twee mannen en twee vrouwen. En dus de eigenaar
Jij bent nieuw op FOK deze wereld?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel mooi dat we na miljoenen voetbalcoaches en corona experts, er nu ook gijzeling experts zijn in Nederland
Neem het maar van een expert aan, de beste experts zitten op FOK!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
omdat dat ze ook gewoon eerst boodschappen aan het doen waren en toen werden gebeld dat ze moesten gaan werken, ok?quote:
Met kevlar eronder.quote:
kan jij niet lezen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Zoon_John het volgende:
WAAROM DRAGEN ZE JEANS? Kan iemand mij dat uitleggen?
Die ballen lekker strak houden jatog.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Zoon_John het volgende:
Omdat omkleden te lang duurt. Kun je dat zelf niet bedenken?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Zoon_John het volgende:
kun je best even een andere broek aandoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
omdat dat ze ook gewoon eerst boodschappen aan het doen waren en toen werden gebeld dat ze moesten gaan werken, ok?
Welnee, iemand die ruzie had met z'n ex loopt met bergen explosieven tegen sluitingstijd een kroeg binnen. Da's logisch!quote:
Is voor de juffies hier hebben ze ook wat om naar te kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Zoon_John het volgende:
Ondersteund door Eritrea.quote:
sowieso als je skinnyjeans draagt als man zijndequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je best even een andere broek aandoen
Based en redpilledquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:01 schreef Zoon_John het volgende:
Misschien wordt Jesse Klaver en Paternotte wel gegijzeld door Thierry.
Based.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is voor de juffies hier hebben ze ook wat om naar te kijken
jij weet wel veel van politiek af voor iemand die het niet boeitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:01 schreef Zoon_John het volgende:
Misschien worden Jesse Klaver en Paternotte wel gegijzeld door Thierry.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Omdat omkleden te lang duurt. Kun je dat zelf niet bedenken?
Fokker he, dus expertquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jij weet wel veel van politiek af voor iemand die het niet boeit
Dus volgens jou is het of ISIS, of een boze ex met explosieven?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Welnee, iemand die ruzie had met z'n ex loopt met bergen explosieven tegen sluitingstijd een kroeg binnen. Da's logisch!
Ik represent KLB dat is mijn stekkie. Samen met mijn vriend en pastor @Bezsen en af en toe @KingRolandquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Horen jullie niet in onzin thuis ofzo?
NPO moest eerst zeker weten dat het niet uit de moslimhoek kwam.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje laat, waarschijnlijk hebben ze bij de NPO nog nooit van Ede gehoord.
Ik heb soms het idee dat user @Gia een zwart/wit denker is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het of ISIS, of een boze ex met explosieven?
Lijkt me een bewuste keuze want ik neem aan dat de meesten in bed lagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Omdat omkleden te lang duurt. Kun je dat zelf niet bedenken?
ze staan nu ook al die tijd niets te doen. Geen tijdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Lijkt me een bewuste keuze want ik neem aan dat de meesten in bed lagen.
Ik probeer een logische verklaring te bedenken. Enige wat ik kan bedenken heb ik al eerder gepost.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het of ISIS, of een boze ex met explosieven?
Die eigenaren liggen nog wel op bed hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Er is eten bezorgd
Ik speculeer dat ze kebab eten
Ik wil ook bij de DSI, maar ik heb geen zin om jeans te dragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze staan nu ook al die tijd niets te doen. Geen tijd
Dit is NWS, ander territorium, dus gedragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik represent KLB dat is mijn stekkie. Samen met mijn vriend en pastor @:Bezsen en af en toe @:Kingroland
Niets mis met kebabquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Er is eten bezorgd
Ik speculeer dat ze kebab eten
Jij zou een goede onderhandelaar zijn denk ik @Zoon_Johnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de DSI, maar ik heb geen zin om jeans te dragen.
Geen idee, maar ik kan wel begrijpen dat het skinny jeans zijn want het zou een beetje lullig zijn als een DSI-er tijdens een actie struikelt of ergens achter blijft hangen vanwege zijn flared jeans.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef Zoon_John het volgende:
Zelfs in deze situatie niet bereid even dat spit wat eerder aan te rammen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die eigenaren liggen nog wel op bed hoor.
IS confirmedquote:
Ik heb respect voor jou broer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dit is NWS, ander territorium, dus gedragen.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent wel goed met handboeienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de DSI, maar ik heb geen zin om jeans te dragen.
Het was inderdaad heel logisch geweest als ISIS in EDE na sluitingstijd 3 tieners 7 uur lang ging gijzelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik probeer een logische verklaring te bedenken. Enige wat ik kan bedenken heb ik al eerder gepost.
User @bitterbal trekt een wijntje open voor een goede streamsessiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef Mortaxx het volgende:
op de stream worden wat blikken bier opengemaakt
De Wageningse uni is natuurlijk wel een extreemlinks bolwerk dus daar kan het ook nog vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:50 schreef -XOR- het volgende:
Naar verluidt zou het gaan om iemand die woedend is dat FC Wageningen geen betaald voetbal meer speelt.
Op zich denk ik het ook wel, serieus. Misschien moet ik wel zoiets gaan doen, denk dat ik best goed zou zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij zou een goede onderhandelaar zijn denk ik @:zoon_john
al besprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef Zipportal het volgende:
Hoor de blikjes openen.
Vroeg aan het bier.
Dat is niet wat ik gezegd heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het was inderdaad heel logisch geweest als ISIS in EDE na sluitingstijd 3 tieners 7 uur lang ging gijzelen.
Frits en Gerda stemmen verder PVV omdat hun kinderen geen sociale huurwoning kunnen vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uit alle berichten hier concludeer ik dat het gaat om een groep boze Eritrese exen die namens Islamistische Staat wat jongeren hebben gegijzeld aldus Frits en Gerda van X.
Dat kloptquote:
Jij suggereerde niet dat wellicht ISIS hierachter zit nadat bekend was geworden dat er na sluitingstijd van een cafe jonge medewerkers werden gegijzeld, in Ede?quote:
Eerder een messensteker uit Oss.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef Windhapper het volgende:
Dus gewoon een gast met een mes. Misschien is het een Engelsman.
Ik suggereerde niet dat IS doelbewust mensen gegijzeld zou hebben, nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij suggereerde niet dat wellicht ISIS hierachter zit nadat bekend was geworden dat er na sluitingstijd van een cafe jonge medewerkers werden gegijzeld, in Ede?
over 1,5 jaar op videolandquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Met die Audi gaan ze hem platrijden, Appled.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is een complot om van de vervelende publieke omroep af te komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef proud_mami het volgende:
Dus blijkbaar mag pers dichterbij komen? Geen explosie gevaar?
Ik denk een italiaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef Windhapper het volgende:
Dus gewoon een gast met een mes. Misschien is het een Engelsman.
Is dat geen vluchtauto?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Onacceptabel al die pers in oorlogsgebied inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef proud_mami het volgende:
Dus blijkbaar mag pers dichterbij komen? Geen explosie gevaar?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik suggereerde niet dat IS doelbewust mensen gegijzeld zou hebben, nee.
Dit was dus geen suggestie dat ISIS achter deze gijzeling zou kunnen zitten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet suggereren. Is stigmatiseren of zo.
Verkeerde subforumquote:
User @Gia houdt zich weer eens van de domme met haar idiote gezwets.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Dit was dus geen suggestie dat ISIS achter deze gijzeling zou kunnen zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |