Jij suggereerde niet dat wellicht ISIS hierachter zit nadat bekend was geworden dat er na sluitingstijd van een cafe jonge medewerkers werden gegijzeld, in Ede?quote:
Eerder een messensteker uit Oss.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef Windhapper het volgende:
Dus gewoon een gast met een mes. Misschien is het een Engelsman.
Ik suggereerde niet dat IS doelbewust mensen gegijzeld zou hebben, nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij suggereerde niet dat wellicht ISIS hierachter zit nadat bekend was geworden dat er na sluitingstijd van een cafe jonge medewerkers werden gegijzeld, in Ede?
over 1,5 jaar op videolandquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Met die Audi gaan ze hem platrijden, Appled.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is een complot om van de vervelende publieke omroep af te komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef proud_mami het volgende:
Dus blijkbaar mag pers dichterbij komen? Geen explosie gevaar?
Ik denk een italiaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:08 schreef Windhapper het volgende:
Dus gewoon een gast met een mes. Misschien is het een Engelsman.
Is dat geen vluchtauto?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Onacceptabel al die pers in oorlogsgebied inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef proud_mami het volgende:
Dus blijkbaar mag pers dichterbij komen? Geen explosie gevaar?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik suggereerde niet dat IS doelbewust mensen gegijzeld zou hebben, nee.
Dit was dus geen suggestie dat ISIS achter deze gijzeling zou kunnen zitten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet suggereren. Is stigmatiseren of zo.
Verkeerde subforumquote:
User @Gia houdt zich weer eens van de domme met haar idiote gezwets.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Dit was dus geen suggestie dat ISIS achter deze gijzeling zou kunnen zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |