quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk rijden ze na afloop met de verdachte naar een plek iets ten zuiden van de stad, zodat hij een verklaring onder ede af kan kan leggen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel een redelijk gestoord event zo.
Die zal het idd ook wel handig vinden dat er van alles op Twitter te vinden is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
filmpje maar offline gehaald door die jongen, misschin ook beter ja, ze vragen geen filmpjes/foto's van buitenaf te delen anders help je de gijzelnemer
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk rijden ze na afloop met de verdachte naar een plek iets ten zuiden van de stad, zodat hij een verklaring onder ede af kan kan leggen
Vol = vol, Marokkanen dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als je er mee adverteert moet je het ook wel waarmaken natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heb het al weggehaald, misschien mensen in de quote ook even doen. Overigens staat het ook op X en zag ik die hier ook gedeeld worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:09 schreef Paul het volgende:
Door @:ed1234 weet de gijzelaar nu meer over de robot
Onnodig, beelden staan overal, ook in de media. Ze roepen ook niet op om geen beelden te delen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:10 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja heb het al weggehaald, misschien mensen in de quote ook even doen. Overigens staat het ook op X en zag ik die hier ook gedeeld worden.
Was al eerder geplaatstquote:
65 wat?quote:
Brrr, duimen dat er geen slachtoffers vallen. Het zou je kind maar zijn die daar nu gegijzeld wordt. Mits het klopt dan.quote:
Eerste melding was om half 7 begreep ik inderdaad. Maar bellen of appen als je gegijzeld wordt kan lastig zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
Maar half 5 gijzeling gestart, pas uren later bekend bij de politie?
Disco na sluitingstijd, probeer maar eens alarm te slaan als je een van de gegijzelden bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
Maar half 5 gijzeling gestart, pas uren later bekend bij de politie?
Ja snap ik, dan is het misschien toch iemand gelukt? Maar elk uur als je gegijzeld bent duurt waarschijnlijk voor die mensen een hele dag in hun hoofdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerste melding was om half 7 begreep ik inderdaad. Maar bellen of appen als je gegijzeld wordt kan lastig zijn natuurlijk
EDIT Of half 7 was het eerste bericht ván de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |