BNO is Nederlands toch?quote:
Bij deze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand heeft de zwartekousen genoemd.
Alleen jij meent het serieus juffiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, of kan een asielzoeker zijn geweest, of een homo. Er komt hier vanalles voorbij, wat het kan zijn geweest.![]()
![]()
Dat is wel ede wel, een biblebeltquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij wel een alibi?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Isis-k, of Isis-e(de)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als het geen asielzoekers zijn, dan moeten het wel homo's zijn.
En als het geen homo's zijn, wie krijgt dan de zwarte piet toegespeeld?
Die zijn meer van het kinderondergoed dan van de bommen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan verwacht je een gijzeling op een basisschool waar ze alle meisjes al vrij hebben gelaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is wel ede wel, een biblebelt
autistische homofiele incel met onbeantwoorde liefde, of gewoon slechte ervaring in een darkroom?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij deze.![]()
Zijn we nog iemand vergeten?
Dat zijn er alweer drie. Goed bezig!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:49 schreef Bensel het volgende:
[..]
autistische homofiele incel met onbeantwoorde liefde, of gewoon slechte ervaring in een darkroom?
Dat café zal ook wel wifi hebben.quote:
Dat is altijd een goed alibiquote:
quote:09:45 uur
Let op! Alle winkels in Ede-Centrum blijven voorlopig gesloten. Kom niet naar het centrum van Ede.
Best kut voor de types die de paasdrukte op zondag willen vermijden.quote:
https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblogquote:De politie benadrukt wel dat bijvoorbeeld de markt in Ede gewoon te bezoeken is. Enkel het afgezette gebied is niet bereikbaar.
hoort dat niet gewoon een blijvend advies te zijn?quote:
Dat is aan de andere kant van het spoor nota bene.quote:
Ja, een 450 meter verderopquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblog
Ff lekker naar de markt..![]()
![]()
nog 1 biertjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn de eisen van de gijzelnemer?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dat is wel apart. Denk idd een gijzeling, als dit een gek was geweest die zijn woning wou opblazen stonden ze een sigaretje te roken terwijl een straal van 250m om die woning ontruimd werd voordat ze zich eens druk gingen maken. Ik zie zwaar bewapende DSI goden en 0 info. Het is volgens mij ook in een café en niet in een woning.quote:
omdat humor een goede manier is om met negatief nieuws te copenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Waarom wordt hier zo lacherig over gedaan. Niemand weet wat er aan de hand is.
Misschien wel hieraan gerelateerd?
NWS / IS roept 'lone wolves' op om aanslagen op Joden & Christenen te plegen
Het zit in de relationele sfeer, dus ik vermoed een deblokkering op Whatsapp oid.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omdat je er geen donder mee te maken hebt bijvoorbeeld?quote:
Dat is er serieus een paar stappen vandaan ook maarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblog
Ff lekker naar de markt..![]()
![]()
We hebben geen info dus vermaken we ons allemaal maar zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Kans lijkt me klein, had ie beter een dag later in een van de vele kerken in Ede kunnen toeslaan. Tijdens de paasmis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Niemand weet wat er aan de hand is, laat ik de suggestie doen dat het IS is... de tering.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Ik wil kaasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Edenaren kijken vreemd op, "Ik wil naar de bakker, maar ben al drie keer weggestuurd’
ik ben ook een klantquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Edenaren kijken vreemd op, "Ik wil naar de bakker, maar ben al drie keer weggestuurd’
De maker van deze foto moet even een keer de gijzeling van het Israëlische team tijdens de spelen in München bestuderen. Wat een waus.quote:
Ik was het niet hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Geen idee, info is zeer summier. Maar dat er meer speelt dan 1 verwarde gek verschanst in een woning is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is aan de andere kant van het spoor nota bene.
Maar goed, ze zijn er dus op voorbereid dat de gijzelnemer(?) naar buiten komt.
Ik heb daar gewoon RECHT op!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Oeps, toch niet meer naar de markt in Ede.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
09:58
Hele centrum wordt afgesloten
De gemeente bevestigt zojuist: het hele centrum wordt afgesloten. Alle winkels in het gebied moeten dicht. Meer informatie volgt.
https://www.destentor.nl/(...)ed68c39730&auth_rd=1
Ik acht de kans honderdmiljoen keer groter dat dit gewoon een crimineel incassobureau of doorgedraaide gek is. Niet minder traumatisch voor de slachtoffers overigens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand weet wat er aan de hand is, laat ik de suggestie doen dat het IS is... de tering.
Een gijzeling van personeel van een disco na sluitingstijd... dat zal idd wel IS zijn.
Uh dit is niet het moment voor filmpjes van je piemel...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:02 schreef Ed1234 het volgende:
Wist even geen betere manier om filmpje te delen:
https://files.fm/u/qhf5vhaj38
Je post allemaal foto's/berichten die al eerder zijn gepostquote:
Hij heet Bas?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
whatsapp bericht vanuit het cafe schijnbaar
https://twitter.com/AlleyMan4/status/1773993225637773375/photo/1
filmpje maar offline gehaald door die jongen, misschin ook beter ja, ze vragen geen filmpjes/foto's van buitenaf te delen anders help je de gijzelnemerquote:
Die gaan voortaan om 2 uur naar huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
nou die mensen in dat cafe zullen wel bang zijn
In het verleden zijn lone wolves wel vaker weggezet als verwardiërs, dus kan nog steeds. Misschien is zijn planning mislukt, te vroeg ontdekt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik acht de kans honderdmiljoen keer groter dat dit gewoon een crimineel incassobureau of doorgedraaide gek is. Niet minder traumatisch voor de slachtoffers overigens.
Nou, zeg dat!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
nou die mensen in dat cafe zullen wel bang zijn
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk rijden ze na afloop met de verdachte naar een plek iets ten zuiden van de stad, zodat hij een verklaring onder ede af kan kan leggen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel een redelijk gestoord event zo.
Die zal het idd ook wel handig vinden dat er van alles op Twitter te vinden is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:06 schreef Paul het volgende:
[..]
filmpje maar offline gehaald door die jongen, misschin ook beter ja, ze vragen geen filmpjes/foto's van buitenaf te delen anders help je de gijzelnemer
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk rijden ze na afloop met de verdachte naar een plek iets ten zuiden van de stad, zodat hij een verklaring onder ede af kan kan leggen
Vol = vol, Marokkanen dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als je er mee adverteert moet je het ook wel waarmaken natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heb het al weggehaald, misschien mensen in de quote ook even doen. Overigens staat het ook op X en zag ik die hier ook gedeeld worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:09 schreef Paul het volgende:
Door @:ed1234 weet de gijzelaar nu meer over de robot
Onnodig, beelden staan overal, ook in de media. Ze roepen ook niet op om geen beelden te delen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:10 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja heb het al weggehaald, misschien mensen in de quote ook even doen. Overigens staat het ook op X en zag ik die hier ook gedeeld worden.
Was al eerder geplaatstquote:
65 wat?quote:
Brrr, duimen dat er geen slachtoffers vallen. Het zou je kind maar zijn die daar nu gegijzeld wordt. Mits het klopt dan.quote:
Eerste melding was om half 7 begreep ik inderdaad. Maar bellen of appen als je gegijzeld wordt kan lastig zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
Maar half 5 gijzeling gestart, pas uren later bekend bij de politie?
Disco na sluitingstijd, probeer maar eens alarm te slaan als je een van de gegijzelden bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:14 schreef Momo het volgende:
Maar half 5 gijzeling gestart, pas uren later bekend bij de politie?
Ja snap ik, dan is het misschien toch iemand gelukt? Maar elk uur als je gegijzeld bent duurt waarschijnlijk voor die mensen een hele dag in hun hoofdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerste melding was om half 7 begreep ik inderdaad. Maar bellen of appen als je gegijzeld wordt kan lastig zijn natuurlijk
EDIT Of half 7 was het eerste bericht ván de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |