https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblogquote:De politie benadrukt wel dat bijvoorbeeld de markt in Ede gewoon te bezoeken is. Enkel het afgezette gebied is niet bereikbaar.
hoort dat niet gewoon een blijvend advies te zijn?quote:
Dat is aan de andere kant van het spoor nota bene.quote:
Ja, een 450 meter verderopquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblog
Ff lekker naar de markt..![]()
![]()
nog 1 biertjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zijn de eisen van de gijzelnemer?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja dat is wel apart. Denk idd een gijzeling, als dit een gek was geweest die zijn woning wou opblazen stonden ze een sigaretje te roken terwijl een straal van 250m om die woning ontruimd werd voordat ze zich eens druk gingen maken. Ik zie zwaar bewapende DSI goden en 0 info. Het is volgens mij ook in een café en niet in een woning.quote:
omdat humor een goede manier is om met negatief nieuws te copenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Waarom wordt hier zo lacherig over gedaan. Niemand weet wat er aan de hand is.
Misschien wel hieraan gerelateerd?
NWS / IS roept 'lone wolves' op om aanslagen op Joden & Christenen te plegen
Het zit in de relationele sfeer, dus ik vermoed een deblokkering op Whatsapp oid.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omdat je er geen donder mee te maken hebt bijvoorbeeld?quote:
Dat is er serieus een paar stappen vandaan ook maarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblog
Ff lekker naar de markt..![]()
![]()
We hebben geen info dus vermaken we ons allemaal maar zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Kans lijkt me klein, had ie beter een dag later in een van de vele kerken in Ede kunnen toeslaan. Tijdens de paasmis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Niemand weet wat er aan de hand is, laat ik de suggestie doen dat het IS is... de tering.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
Ik wil kaasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Edenaren kijken vreemd op, "Ik wil naar de bakker, maar ben al drie keer weggestuurd’
ik ben ook een klantquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Edenaren kijken vreemd op, "Ik wil naar de bakker, maar ben al drie keer weggestuurd’
De maker van deze foto moet even een keer de gijzeling van het Israëlische team tijdens de spelen in München bestuderen. Wat een waus.quote:
Ik was het niet hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |