Die kijkt wel alsof hij uit is op totale wereldheerschappij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een ontsnapte wasbeer?
https://www.omropfryslan.(...)tsnapt-in-leeuwarden
Ssst die heb ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een ontsnapte wasbeer?
https://www.omropfryslan.(...)tsnapt-in-leeuwarden
Het QRT.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs de brandweer heeft de zware pakkies aan
[ x ]
Want?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Iets zegt me, dat dit zomaar iets kan zijn wat in de relationele sfeer ligt.
'Verwarde man'quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Via de Tam Tam
Het gaat om een verwarde man die om half 5 bij Petticoat naar binnen is gegaan.
Er zijn 5 gegijzelden binnen.
De man is heel gevaarlijk: heeft bommen en wapens ed bij zich.
Ze staan klaar voor explosiegevaar.
https://twitter.com/Derjano/status/1773989034169180432
Dus over een jaar hebben we hier een docu over net als met de Apple Store gijzeling?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron:
https://www.gld.nl/nieuws(...)50-woningen-ontruimd
Je hebt over het woordje ‘kan’ heen gelezen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Want?Welke aanleiding heb je in godsnaam om dat te verkondigen?
Bij mijn stad zelfs 2, en ook een d.. komt wel erg dichtbij zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:30 schreef asco het volgende:
In mijn dorp zit ook een "e".
Komt nu erg dichtbij.
Wat is Tam Tamquote:
Echt het laatste wat ik zou doen in zo'n situatie is stiekem een klein beetje over een randje van een dak naar sluipschutters e.d. kijken.quote:
Speculeren terwijl niemand nog het fijne weet is gewoon ronduit achterlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt over het woordje ‘kan’ heen gelezen?
Maar die ontruiming zou ergens anders zijn. Dus ik snap er geen zak van. Ze staan bij mij in de straat maar ik woon niet aan het Museumplein.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Lekkere ontruiming dan.Die zit gewoon boven het cafe
Je bent zelf achterlijk, het hele topic staat vol gespeculeer. En achterlijk dat je daar hier een discussie over wil voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Speculeren terwijl niemand nog het fijne weet is gewoon ronduit achterlijk.
je hebt wel je ochtend zo gerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die ontruiming zou ergens anders zijn. Dus ik snap er geen zak van. Ze staan bij mij in de straat maar ik woon niet aan het Museumplein.
Als het geen asielzoekers zijn, dan moeten het wel homo's zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Bas van peticoat
Klinkt als een gay scene conflict
Formeel een Afrikaanse gong waarmee ze berichten overbrengenquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als het geen asielzoekers zijn, dan moeten het wel homo's zijn.
En als het geen homo's zijn, wie krijgt dan de zwarte piet toegespeeld?
Het kan ook dat het alleen maar een oefening is, kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt over het woordje ‘kan’ heen gelezen?
Ja, die ouwe zak met z'n acrobatische terreurorganisatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Russenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Godsamme, wat een niveau.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent zelf achterlijk, het hele topic staat vol gespeculeer. En achterlijk dat je daar hier een discussie over wil voeren.![]()
Ja in de dm van @Hatseflats22quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:44 schreef TornadoDK het volgende:
Is er al een plek waar je kunt melden dat je safe bent?
Ja, of kan een asielzoeker zijn geweest, of een homo. Er komt hier vanalles voorbij, wat het kan zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan ook dat het alleen maar een oefening is, kan.
PVV'ers die Joden onder de vloerplanken hebben verstopt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:42 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Omdat niemand weet wat er aan de hand is, je bent sneller op de hoogte als iets in Rusland of Timboektoe afspeelt dan in NL.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:45 schreef Paul het volgende:
Ede is nog niet trending op X, HOE KAN DIT
Niemand heeft de zwartekousen genoemd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, of kan een asielzoeker zijn geweest, of een homo. Er komt hier vanalles voorbij, wat het kan zijn geweest.![]()
![]()
BNO is Nederlands toch?quote:
Bij deze.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand heeft de zwartekousen genoemd.
Alleen jij meent het serieus juffiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, of kan een asielzoeker zijn geweest, of een homo. Er komt hier vanalles voorbij, wat het kan zijn geweest.![]()
![]()
Dat is wel ede wel, een biblebeltquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand heeft de zwartekousen genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |