Ouderwets ramptoerisme in NWSquote:
Ik vermoed zo dat er straks een vrij grote aanslag is voorkomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs de brandweer heeft de zware pakkies aan
[ x ]
First World Problems.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Kak ze staan volgens mij ook voor m'n parkeerterrein dus kan ook gewoon niet weg.
Volgens mij was het sowieso gewoon een grapjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:23 schreef Paul het volgende:
vliegtuigen gaan gewoon over Ede, voor de complotwappies
[ afbeelding ]
nou zegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)p-museumplein-in-ede
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Kak ze staan volgens mij ook voor m'n parkeerterrein dus kan ook gewoon niet weg.
nou ik zie mensen er serieus over praten op Xquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Volgens mij was het sowieso gewoon een grapje
Nee maar de oprit naar m'n parkeerterrein is ongeveer op de plek waar deze foto is genomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je woont in het linkse gebouw op deze foto of die witte flat?
Kan ik even naar de winkel, herstart tijd al bekend?quote:
Ze is al bezet!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vreemd. Hopelijk klopt dit gerucht niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg
Op en rond de locatie wordt door omstanders gesproken over een mogelijke gijzelingssituatie waarbij sprake zou zijn van meerdere gijzelaars en explosieven, maar de politie kan dat op dit moment nog niets bevestigen.
De chemtrails worden door niemand gestopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:23 schreef Paul het volgende:
vliegtuigen gaan gewoon over Ede, voor de complotwappies
[ afbeelding ]
Sorryquote:
We wachten op @CherryLips in bikini voor het raam.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet welke code dat is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We wachten op @:CherryLips in bikini voor het raam.
Bron?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:28 schreef UitStraling het volgende:
Er zou sprake zou zijn van 2 personen met explosieven die meerdere mensen gegijzeld houden.
Copycat van de aanslag in Rusland?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Via de Tam Tam
Het gaat om een verwarde man die om half 5 bij Petticoat naar binnen is gegaan.
Er zijn 5 gegijzelden binnen.
De man is heel gevaarlijk: heeft bommen en wapens ed bij zich.
Ze staan klaar voor explosiegevaar.
https://twitter.com/Derjano/status/1773989034169180432
Dan was er al meteen geschoten en met granaten gegooid. En die mensen waren niet gegijzeld. Die werden meteen vermoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Copycat van de aanslag in Rusland?
Is het een ontsnapte wasbeer?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:31 schreef MissButterflyy het volgende:
De man draagt ook een masker, volgens de live-blog!
Denk dat deze, ivm de timestamps, beter is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:30 schreef proud_mami het volgende:
Liveblog
https://www.gld.nl/amp/ni(...)het-via-ons-liveblog
mja denk dat die wat groters zouden uitkiezenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Copycat van de aanslag in Rusland?
Ik gok een café-tokkie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Is het weer zo'n een allah akbarder
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een ontsnapte wasbeer?
https://www.omropfryslan.(...)tsnapt-in-leeuwarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |