En gewoon ramptoeristenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn hier tijdelijk om CL te beschermen.
Zoiets kan het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel duizenden kilo's vuurwerk in zijn woning/garage liggen en dreigt hij het in de fik te steken. 150 woningen ontruimd, station en centrum afgezet, dat doe je niet zomaar.
En staat zijn familie klaar om de puinhopen te doorzoeken op zoek naar stoffelijke resten een belangrijke telefoonquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel duizenden kilo's vuurwerk in zijn woning/garage liggen en dreigt hij het in de fik te steken. 150 woningen ontruimd, station en centrum afgezet, dat doe je niet zomaar.
Dit is best plausibelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat iedereen hier toch?quote:
Dit is een Palestina fanboy/fangirl.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:11 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Kun je best leuk dansen hoorquote:
Ik ben weer naar binnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand al een livestream gevonden?
Nee @CherryLips durft zich niet op te offeren voor ons mede ramptoeristen fokkers.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:14 schreef bitterbal het volgende:
Heeft iemand al een livestream gevonden?
Ik loop elke dag hetzelfde rondje anders raakt Tommie van slag!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bizar, maar sowieso dat zo'n mevrouw daar gewoon met haar hondje kan lopen.
Of een (volautomatisch) vuurwapen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:55 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
150 woningen ontruimt, dan verwachten ze flinke explosieven.
bullshitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon een atoombom.
⚠️📍Het lijkt erop dat vliegtuigen nu ook al worden omgeleid, Ede wordt gemeden ✈️
Die hond heeft ook zo'n pakje aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:18 schreef LTVDK het volgende:
Dat filmpje bij de NOS heeft wel iets onheilspellends, allemaal agenten die zich klaarmaken en op een paar vogeltjes en windgeruis op de achtergrond hoor je niks https://nos.nl/artikel/25(...)imd-bij-politieactie
Eigenlijk raak ik zelf gewoon van slag dus ik doe gewoon mn ding no matter whatquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik loop elke dag hetzelfde rondje anders raakt Tommie van slag!
Zelfs de brandweer heeft de zware pakkies aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hond heeft ook zo'n pakje aan.
We zitten weer op 1 lijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs de brandweer heeft de zware pakkies aan
[ x ]
Is de reddingsbrigade er ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze nu alle type hulpdiensten hebben opgeroepen die er zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |