Wat houden we dan over? Zeeland?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Boven de rivieren en in Brabant en Limburg.
Dat is wel een mooie tocht eigenlijk...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar eens van Nunspeet naar Ede gefietst, dat is nog dichter bij dan Harderwijk. Het komt wel heel dichtbij!
DB Cooper. Iraanse studenten die het 444 dagen volhielden. Het kán.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
Ik snap gijzelnemers nooit, gijzelingen lopen nooit goed af voor de gijzelnemer
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Is het een Eritreëer zoals ik op X voorheen twitter lees?
Er is nog niets bevestigd. Het is een boel racistisch geroep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
Of het voor DB Cooper goed is afgelopen is natuurlijk maar de vraag, het enige dat zeker is is dat 'ie niet is gepaktquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef nostra het volgende:
[..]
DB Cooper. Iraanse studenten die het 444 dagen volhielden. Het kán.
Bedankt joostquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef proud_mami het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-nog-niet-ten-einde
Filmpje waarop je de 3 gegijzelden met handen omhoog het café ziet verlaten.
Ik zou de vliegvelden maar even goed beveiligenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het voor DB Cooper goed is afgelopen is natuurlijk maar de vraag, het enige dat zeker is is dat 'ie niet is gepakt
Het is een fenderfluide autonome Noordkoreaan las ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
De Telegraaf had gesproken met de eigenaar:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wellicht gezwicht voor argumenten en de jonge (onschuldige) medewerkers laten gaan. Eigenaar zal nog wel binnen zijn. Neem aan dat de gijzelnemer niet een willekeurige tent is binnen gegaan. Zal een motief hebben.
quote:De eigenaar van het feestcafé bevestigde eerder aan De Telegraaf dat personeelsleden van hem momenteel gegijzeld werden. Volgens de eigenaar speelde er geen conflict met derden. Hij is behoorlijk ontdaan door de situatie en wil omwille van de veiligheid van zijn personeel niets meer zeggen.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het voor DB Cooper goed is afgelopen is natuurlijk maar de vraag, het enige dat zeker is is dat 'ie niet is gepakt
Die kan thuis live meekijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
De Telegraaf had gesproken met de eigenaar:
[..]
Dus toch. Moet maar eens afgelopen zijn met die lui!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is een fenderfluide autonome Noordkoreaan las ik
Echt goed liep dat natuurlijk niet af, met een stuk glas in zijn buik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
Vrouwen hebben daar het doorzettingsvermogen niet voor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Wedden dat de gijzelnemer een man is? Het zou ook eens niet.
DSI staat er dicht op (op het café, veel ramen ook in dat café).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef proud_mami het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)e-nog-niet-ten-einde
Filmpje waarop je de 3 gegijzelden met handen omhoog het café ziet verlaten.
Al die mannen ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef roos94 het volgende:
Wedden dat de gijzelnemer een man is? Het zou ook eens niet.
Sowieso verwacht je dan een gijzeling in den Haag of Rotterdam steden die er tot doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Nogmaals, er is geen indicatie dat het om terrorisme gaat.
Alleen de politie weet de identiteit van de gijzelnemer en die gaan dat terecht niet zeggen dus het open riool dat X heet lult maar wat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef Nober het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |