Er staan meer leugens dan waarheden op twitter. Op alle social media. Zeker in dit soort situaties.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
dat twitter is zo gevaarlijk met info ook
Ach 10 minuten later lees je er weer wat nieuws wat je al sensatiezoekend postquote:
Werken die niet, denk ik dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zitten die mensen sochtends al in het café?
Ze zijn vannacht al gegijzeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Het was een feest tot 4 uur vannacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
Verkoop van drugs.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef DrDentz het volgende:
5 is toch niet bevestigd?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
5 gegijzelden binnen.
Waarom 3 vrijlaten 2 niet ?
Is het centrum van Nederland, de rest is provincie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef xzaz het volgende:
Waarom moet GODVEREDOMME ALTIJD ALLES WEEREER OVER AMSTERDAM GAAN
Klopt.quote:
XzazGod. @Wereldgozerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef xzaz het volgende:
Waarom moet GODVEREDOMME ALTIJD ALLES WEEREER OVER AMSTERDAM GAAN
Boven de rivieren en in Brabant en Limburg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:34 schreef Bezsen het volgende:
Stelling: Uitgaansgelegenheden dienen verboden te worden.
Ik denk dat als je zoiets doet dat het niet perse helemaal lekker gaat in de bovenkamer en dat je dus alle vorm van logica kwijt bentquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:30 schreef Paul het volgende:
Ik snap gijzelnemers nooit, gijzelingen lopen nooit goed af voor de gijzelnemer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |