Kwaliteitsmedia NOS zegt dat ze uit het café kwamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb ze niet uit het pand zien komen
Nee ze hebben random 3 medewerkers opgetrommeld die door de DSI worden begeleid..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
hier pushberichten van ontvangenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pushbericht van the Guardian nu zelfs
Ben ik na meerdere inbraken Utrecht ontvlucht, kom ik in Ede terecht. Nergens veilig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:
En dat in Ede. Zijn we dan nergens meer veilig
Ok ze hebben dus bevestiging nu. Primaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kwaliteitsmedia NOS zegt dat ze uit het café kwamen.
Utrecht inruilen voor Edequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik na meerdere inbraken Utrecht ontvlucht, kom ik in Ede terecht. Nergens veilig.
Op andere beelden komen met de handen op hun hoofd de DSI leden tegemoet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vrijwillig in Ede gaan wonenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik na meerdere inbraken Utrecht ontvlucht, kom ik in Ede terecht. Nergens veilig.
Was je in Ede sowieso niet dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:
En dat in Ede. Zijn we dan nergens meer veilig
Veluws dialect, kan lastig zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef xzaz het volgende:
Er wordt dus nog steeds gepraat. Kab wel een tijdje duren nog.
Maar goed het is geen apple store en geen Amsterdam.
Politie bevestigd het. Ze zijn dus aan het praten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Op andere beelden komen met de handen op hun hoofd de DSI leden tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |